Bu bölümü de Kara_Dilek'e armağan etmek istiyorum. Verdiği oylar ve yorumlar için kendisine tesekkür ediyorum.
Bazı okuyucularımın yaptığı oy ve yorumlar beni daha çok motive ediyor ve ben de hemen yeni bölüm atmak istiyorum.
Tüm okuyuculardan oy ve yorum bekliyorum.İyi okumalar canlarım.
......
Alışverişten geldikten sonra hemen bir duş alıp tekrar aşağı indim. Biz gelene kadar Asel zaten okuldan gelmişti bile onunla biraz ödevlerini yapıp sonra da erezle filim izlemeye karar verdik.
Aselin uyku sahati geldiği için o uyumaya gitmişti.
Bizde erezle mısır eşliğinde filmimizi izlemeye basladık.
Sağolsun Erez mısırdan başka birşey yememe izin vermiyordu.
Neymiş efendim çok zararlıymış bebeklere ve bana. Eğer yemezsem çok zararlı olacaktı. Bebeklerimin orasında burasında cips lekesi olacaktı.
Erezle tartışmaya girmek istemediğim için sesiz sesiz mısırımı yemeye devam ettim.
Filim nedense bana çok sıkıcı gelmeye baslamıştı.
Aklımda bugün demirin dediği şeyler vardı.
İçimde kötü bir his vardı. Sanki bu demir başımıza daha çok bela olacaktı.
Demiri düşünmeyi bırakıp filme odaklanmaya çalıştım.
Filmde kadının elindeki sulu sulu olan erikleri görünce benimde hemen canım erik çekti.
Şimdi burda olacaktı. Afiyetle yiyecektim. Tuza bandırıp yerdim.
Neden aldırmıyorum ki o zaman.-erez.
-efendim güzelim.
-şey benim canım erik çekti de bana alırmısın.
Böyle ekşi ekşi bir erik olsa nede güzel olurdu değilmi.-sen erik mi aşerdin güzelim. Hemen semihe aldırıyorum.
Tam semihi aramak için telefonunu açtığında hemen engel oldum kendisine.
-dur bakalım. Neden Semih alıyormuş bakalım.
-çalışanımız olduğu için tabiki o alacak.
-yok canım. Bu çocuklar semihin mi senin mi?
-o nasıl laf öyle güzelim tabiki benim bebeklerim
-ha işte bende onu söylüyorum. Bu çocuklar senin olduğuna göre babaları olarak onlara eriği de sen alacaksın.
-güzelim film izliyorduk biz adamlar hemen gider alır gelir.
-hayır sen alacaksın.
-akşamın bir yarısı ben nerden bulayım eriği.
-tamam alma sen. Çocuklarım doğunca da onlara babanızdan biraz erik istedim ama kendileri zahmet edip size alamadı.
Anladım ben sen bizi sevmiyorsun.Sözlerimden sonra ağlamaya başladım.
Bu hamilelik beni bitirdi gerçekten durup dururken ağlamak geliyor içimden.-tamam tamam sen ağlama yeterki güzelim. Ben hemen çocuklarıma ve sana erik bulmaya gidiyorum.
Sanki az önce ağlayan ben değilmişim gibi hemen ereze sarıldım.
-ya teşekkür ederim.
Hadi hemen git bana erik getir. Ama böyle kocaman olsunlar. Sulu sulu yerim ben.Sonra ereze sarılmayı bırakıp onu kapıya doğru ittim.
-of ben güzelim ne yapacağım ben seninle.
-hadi söylenmeyi bırak çabuk git gel.
-tamam gidiyorum.
Erez evden çıktıktan sonra bende yiyebilecek birşeyler bakmak için mutfağa girdim. Ama dolapta canımın istediği hiçbir şey yoktu.
Tabiki ben ne yaptım hemen karşı dolaptaki abur cuburların olduğu çekmeceyi karıştırmaya başladım.
Gözüme kestirdiğim iki çikolatayı hemen alıp yemeye başladım.
Erez gelmeden yediğim çikolata paketlerini çöp kutusuna attım.
Senmisin Erez bey çikolata yememe izin vermeyen işte böyle yerim cikolataları.
Sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi geri yerime oturdum. Baştan beri izlemedigim filmden birşeyler anlamaya çalıştım.
Bir yarım saat sonra Erez sonunda gelmişti.
Hemen kapıya koştum.tabiki üstümdeki gecelikle kapıyı açtığım için tüm korumaların gözü üzerimde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir umut(BxB)
Teen Fictionailesini trafik kazasında kaybetmiş bir genç arem Demirkan kız kardeşiyle hayata tutunmaya çalışırken bir gün kardeşinin böbrek yetmezliği olduğunu öğrenirse, Diğer taraftan gücüyle nam salmış mafya lideri Erez Uluhan aremi ilk gördüğü anda onu kend...