fedakarlık

9.4K 468 66
                                    

2 hafta sonra:

Yine yorucu bir güne uyandım. Regılım dün bitti. Size bahsetmedim değilmi evet ben çift cinsiyetliydim yani iki organa da sahibim yani hamile de kala biliyorum. Ama bundan kimseye bahsetmedim. Zaten bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı kız veya erkek farketmez hiç sevgili yapmak gibi bir uğraşa girmedim.
Zaten annem ve babamın ölümünden sonra kendimi sadece kardeşimi harcadım.
Sabah yine kardeşimi okula bıraktıktan sonra kafeye geldim.
İçerisi baya kalabalıktı bugün ama yapacak birşey yok kardeşim için katlanmak zorundayım.
Öğlen arasına kadar müşterilerle ilgilenmeye devam ettim. Öğlen yemeğini yedikten sonra cansu ve Selim'le işlerimizin başına tekrar geri döndük.
Müşterinin siparişini verdikten sonra çalan telefonuma bakmak için içeri geçtim. Arayan aselin öğretmeniydi.
İnşallah aselime birşey olmamıştır.
Vakit kaybetmeden telefona cevap verdim.

-iyi günler hocam asele birşey mi oldu?

-iyi günler arem bey öncelikle sakin olun. Asel okulda bayıldı ben de onu hemen hasteneye getirdim. Buraya gelebilirmisiniz acilen.

-hemen geliyorum hocam kardeşime iyi bakın.

Hemen patrondan izin alıp hastenenin yolunu tuttum. Cansu ve selim de benimle gelmek istediler ama patronla sorun yaşamamaları için onları çağırmadım.
İnşallah kardeşim iyidir eğer ona birşey olursa ben yaşayamam ki o benim bu hayattaki tek ailem o da giderse ben ne yaparım yanlız başıma allahım sen onu bana bağışla.
Hastaneye girer girmez danışmadan kardeşimin odasını öğrendim ve hemen asansöre bindim.
Geldiğim katta kardeşimin odasını aramaya başladım.
Kapının önünde zaten aselin öğretmeni bekliyordu hemen onun yanına ilerledim.

-hocam kardeşimin neyi var o iyimi lütfen iyi birşey söyleyin.

-sakin olun arem bey doktorlar aseli muayene ediyorlar zaten. Allahın izniyle iyi olacak .

-inşallah hocam. Ne zaman çıkar bu doktor. Kardeşimi görmek istiyorum.

Benim dememin üzerine kapıdan doktor çıktı.

-doktor bey kardeşim nasıl iyimi nesi var kardeşimin.

-öncelikle sakin olun siz hastanın neyi oluyorsunuz.

-abisiyim ben ismim arem.

-arem bey isterseniz bu konuyu odamda konuşalım.

-tamam doktor bey.

Doktorun yönlendirmesi üzerine onun odasına geçtik. Koltuklara oturarak doktorun bana iyi birşey söylemesi için dua ettim.

-öncelikle arem bey anne ve babanız neden gelmediler.

-annem ve babam vefat etti doktor bey ben ve kardeşim tek yaşıyoruz.

-anladım. Başınız sağolsun arem bey o zaman bu konuyu sizinle konuşmalıyız.

-dinliyorum doktor bey.

-Öncelikle söylemek isterim ki kardeşinizin durumu hiç iyi değil.

-nasıl iyi değil doktor bey neyi var benim kardeşimin.

-sakin olun arem bey kardeşinizde böbrek yetmezliği var ve acil tedavi edilmesi gerekiyor. Bunun için sizi organ bağışı listesine eklettirdim ama ne zaman sonuç elde ederiz belli olmaz.
Biz bu süreçte aselin tedavisine başlayacağız ama hemen sonuç alırmıyız bilemiyorum beklemekten başka yapacak birşey gelmiyor elimizden.
Doktorun söylediklerinden sonra hayatım bir kere daha başıma yıkıldı. Kaybetme korkusunu tekrar tüm hücrelerimde hissettim.
Şimdi ben ne yapacağim.

-ben bir böbreğimi veremiyormuyum doktor bey.

-malesef aile raporlarına baktığımızda siz ve kardeşinizin kan grupları birbirine uymuyor.

Yeni bir umut(BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin