1.Bölüm

9.7K 587 849
                                    

Başlamadan önce bu yazdığım ilk fic. Tamamen hayal ürünüdür lütfen hatalarımı mazur görün <3

Bana destek olursanız çok sevinirim, şimdiden teşekkürler<33

____________________________________

İşlerini hallettikten sonra, arkadaşlarının zoru ile bilardo oynamaya giden Chris yanındaki Hyunjin , Changbin ve Minho üçlüsü ile beraber kendisine ait olan bardaki Özel bilardo salonuna geldiğinde Chris üzerindeki siyah ceketi çıkarıp, kahverengi ve siyah renklerinin baskın olduğu odadaki kahverengi koltuğa bıraktı ardından kravatınıda çözüp aynı yere bırakarak siyah kot pantolonunun içine soktuğu beyaz gömleğinin iki düğmesini açıp arkadaşlarına döndü.

İlk önce kahverengi koltukta yayılarak oturan Minho'ya sonra çoktan odadaki küçük sehpanın üzerindeki atıştırmalıklara saldırmış olan Changbin'e en sonunda da koltuk kolçağına oturmuş ve iki elini bacağına koymuş ona bakan Hyunjin'e baktı.

Aralarında ki sessizliği ilk bozan Changbin oldu, elindeki atıştırmalıkları yemeye devam ederken.

"Buraya koydurduğun atıştırmalıklardan biraz daha getirmelerini söylesene."

Tüm arkadaşları ona göz devirdiğinde , siyah kot pantolonunun içine soktuğu ve kaslarından dolayı patlayacak gibi duran siyah kısa kollu tişörtünün sardığı koca bedeni ile ayağa kalktı.

"Oturmaya mı geldik oğlum, hadi oynayalım."

Diyerek elinde tuttuğu leblebileri de tek seferde ağzına attı ve istekasını alıp bilardo masasının bir ucuna geçti diğer arkadaşları da istekaları ile masanın etrafına geçti. İlk oyunu Changbin ve Minho ikilisi tamamladı ardından Chris ve Hyunjin ikilisi de oyunu oynadıktan sonra takımlardan kazanan Chris ve Changbin ikilisi masanın başına geçti.

"Kaybeden yemeklerin hesabını öder."
Diyerek iddiasını ortaya attı, Changbin.
Chris gülerek kafasını salladı.

"Tamam, öyle olsun." Diyerek oyuna başladı. Oyunun ortalarında Chris topa vurmak için başka bir tarafa geçti ve eğilip elindeki istekasının ucunu beyaz topa yaklaştırdı tam vuracağı sırada kapı çalındı ve içeriye siyah takım elbiseli bir adam girdi. Chris ilk adama bakıp ardından bozmadığı pozisyonu ile topa vurup duruşunu düzeltti , tek kaşını kaldırıp adama baktı. Adam diğerlerine de küçük bir baş selamı verip Chris'e baktı.

"Bay Bang, bir köstebeği yakaladık. İlgilenmek istersiniz diye düşündük."

Karşısındaki adama bakmaya devam eden Chris'in alnındaki , kollarındaki ve boynundaki damarları  belirginleşmeye başlamıştı. Elindeki istekayı masaya bırakıp arkadaşları ile beraber hızla odadan çıktı ve önündeki adamı takip ederek kalabalığı içinden geçti.

Dörtlü hep beraber bodrum katındaki odaya giriş yapmıştı. Chris odanın ortasındaki sandalyeye bağlanmış kıza bakıyordu. Sert bir ses ile ilk sorusunu yöneltti kıza.

"Adın ne?"

Sarı saçlı kız kafasını kaldırıp Chris'e uzunca baktı fakat bir cevap vermedi.
Chris derin bir nefes aldı ve sorusunu tekrar etti.

"Adın ne?"

Sarı saçlı kız derin bir nefes aldıktan sonra Chris'in sorusuna cevap verdi.

"Solar."

Chris'ten önce davranan Minho yaslandığı duvardan uzaklaşıp Chris'in yanına geçti. Aynı sert ifade ile Solar'a bakan Minho , yine sert olan sesi ile sorusunu Solar'a yöneltti.

Mickey ||Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin