20.Bölüm(Minsung tanışma)

1.8K 202 63
                                    

Minho ile Changbin birbirine baktı ardından Minho gözlerin devirip elini salladı.

"Tamam, seninle tartışmayacağım. İlk ben anlatırım."

Changbin koltukta geri yaslanıp zafer dolu gülümsemesini dudaklarına yerleştirdi ve diğer ikili gibi Minho'yu dinlemeye başladı.

Yazardan

Minsung tanışma

Jisung yine arkadaşlarını bir bara sürüklemişti.

Bu sefer onları "hem içip hem oyun oynayacağız işte, çok güzel bir mekan."

Diyerek ikna etmeye çalışmıştı ve başarmıştı.

Jisung ve arkadaşları mekana gitmiş ve çoktan içip oynamaya başlamışlardı.

Jisung masanın üzerine eğilmiş topa vurmak için hazırlanan arkadaşını izliyordu.

Sonunda sırasını beklerken sıkılmış ve kendine içki almak için bar tarafına gitmişti.

Barmenin içkisini hazırlamasını beklerken insanları kesmeye karar vermişti.

İçkisini beklerken yanına biri geldi.

Jisung onun pahalı parfümünün kokusunu almıştı.

Ardından bu kokunun ona tanıdık geldiğini farketmişti.

Bir an boşluğuna gelmiş ve Minho'nu yakasına sarılmıştı.

"Bu.. bu o koku! Asla ne olduğunu çözemediğim ama aşık olduğum koku!!"

Minho ona yapışan çocuğa bakmış ve onu zar zor da olsa kendinden uzaklaştırmıştı.

"Beyefendi, çok içtiniz galiba?"

Jisung dudağını ısırmış ve utanarak kafasını eğmişti.

"Ben.. özür dilerim. Bir anda oldu."

Minho içkisini alıp yakasını düzeltti ve Jisung'a bakmadan yürümeye başladı.

"Güzel. Umarım bir daha olmaz. Gerçi birdaha birbirimizi göreceğimizi sanmıyorum."

Jisung'un biraz önceki utanmış halinden eser kalmamış ve gülmeye başlamıştı.

"Birbirimizi daha çok göreceğiz, pahalı adam."

Pahalı adam mı?

"Evet, farketmedinmi adam baştan aşağı paraydı."

Onu anladım da pahalı adam nedir ya

"Sen ne anlarsın cahil."

Barmen kendisi ile kavga eden adama içkisini vermiş ve hemen ondan uzaklaşmıştı.

Jisung kendi ile kavga ettiğini farkedince alnına vurmuş ve içkisini alıp arkadaşlarının yanına gitmişti.

__________

Jisung'un o mekana gidip Minho'yu görmesi üzerinden bir hafta geçmişti.

Jisung belki yine karşılaşırız diye düşünüp arkadaşlarını yine o bara sürüklemişti.

Mickey ||Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin