Destekleriniz için çok teşekkürler bebeklerim<333
Cipin yüzeyine çarpan kurşun sesleri ile Seungmin paniklerken Chris arabayı hızlandırdı.
"Sakin ol ve sıkı tutun."
Seungmin ani yaşanan birşey olduğu için çok korkmuş ve bu yüzden gözleri dolarken elleri de titremeye başlamıştı fakat bunu kontrol etmeyi çok uzun zaman önce öğrendiği için sakinleşmesi kolay oldu.
Chris direksiyonu sertçe kırarak son hızla ilerlemeye devam ederken cipin yüzeyine çarpan kurşun sesleri devam ediyordu. Seungmin sakinleştikten hemen sonra Chris'e baktı.
"Ne oluyor?"
"Sorun yok, sadece sakin ol."
Seungmin sıkı tutunmaya devam ederken Chris hızla Changbin ve diğerlerine haber verdi ardından direksiyon hakimiyetini tek eline alarak belindeki silahı çıkardı ve arabanın penceresini indirerek dışarı doğru sıkmaya başladı. Chris bir süre sonra başka bir yola saparak elindeki silahı beline yerleştirdi ve sesler kesildi.
Chris Seungmin'e baktı.
"İyi misin?"
Seungmin kafasını salladı ve onaylayan mırıltılar çıkardı.
Önlerini kesen araç ile beraber Chris durdu fakat Seungmin içinde bir korku oluştu.
Chris Seungmin'e baktığı sırada onun korktuğunu anladı.
"Sorun yok, onlar Changbin ve diğerleri."
Seungmin duydukları ile az da olsa rahatlarken Chris'in ardından arabadan inerek Changbin ve diğerlerinin olduğu yere doğru ilerlemeye başladılar fakat duydukları ses durmalarına ve dörtlü'nün direkt silahlarına sarılmalarına neden oldu.
Chris duyduğu kurşun sesi ile hızla Seungmin'in yanına geçti ve onu korumaya alarak elindeki silahını ustaca kullanmaya başladı. Bir süre sonra silah sesleri kesildi ve Chris arkasındaki çocuğa döndü.
"İyi misin?"
Seungmin kafasını salladıktan sonra telefonunun çaldığını farketti ve telefonunu çıkarıp ekrandaki isime baktı. Sincap çocuk.
Çöktüğü yerden kalkıp birkaç adım uzaklaşıp telefonu açtı. Bu sırada Chris onu izlemeye devam etti. Seungmin telefonunu kulağına tuttuğu an yanındakiler ile biraz önce yaşadıkları ile ilgili konuşmaya başladı.
Seungmin duyduğu telaşlı ses ile derin bir nefes aldı.
"Seungmin! Neredesiniz? Sizi ne kadar merak ettim haberiniz var mı? Jeongin yok , sen yoksun , Felix yok-"
"Sakin ol , Han. Ben iyiyim. Diğerleri ile ilgili bir bilgim yok. Eve dönmediler mi?"
"Hayır, hiçbiri dönme- ah bir dakika Seung kapı çaldı."
Han kapıyı açtığında gördüğü yüzler ile bir rahatlama yaşadı ve tekrar Seungmin'e cevap verdi.
"Jeongin ve Felix şuan geldiler. Merak etme. Ama sen ne zaman geleceksin?"
Seungmin derin bir nefes aldıktan sonra Han'a cevap verdi.
"En kısa sürede geleceğim, Han. Herneyse üzgünüm, şuan kapatmalıyım. Görüşürüz."
Dedikten sonra telefonu kapattı ve Chris'in yanına gitti. Yanına gelen Seungmin'e bakmayan Chris hararetli bir şekilde diğerlerine birşeyler anlatıyordu. Bir süre sonra Chris Seungmin ile beraber tekrar arabaya bindi ve Seungmin'i evine bıraktı. Saat 20.07
Han, eve gelen çocuklara teker teker sarıldıktan sonra onlara birşeyler hazırladıktan sonra dörtlü koltuklara yayılarak film izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mickey ||Chanmin
FanfictionTek bir günü sorunsuz geçmeyen ,babasının mesleğini devam ettiren Mafya Christopher Bang , küçük bir çocuğa aşık olur.. Chanmin Jeongbin Hyunlix Minsung.