9.Bölüm

3.3K 359 160
                                    

Chris

Tek başıma arabama bindim ve çalıştırıp diğerlerini beklemeden direksiyonu sertçe kırarak tek hamlede park alanından çıktım ve son hız malikaneye sürdüm.

Eğer tahminlerim beni yanıltmazsa Lucas orada fakat Seungmin neden orada?

Yoksa Lucas..

Aklıma gelenlerle gaza daha çok bastım ve çok geçmeden malikaneye geldim. Hemen arabayı durdurup indim bu sırada koşarak bana doğru gelen Seungmin'i gördüm.

Elleri, üzeri..kan mı?

Hızla yanına adimladığımda arkasına baktığı için beni görmeyip bana çarptı düşeceği sırada onu kollarının altından yakaladım.

Eline baktım. Bir bıçak vardı.

Dur , ne? Neden elinde bir bıçak vardı!? Hemde kana bulanmış.

Seungmin

Koşmaya başladığımda arkama bakarak olabildiğince hızlı koştum. Fakat bir bedene çarptım ama düşeceğim sırada kollarımın altından yakalandım. Bu koku da ne? Nereden tanıdık geliyordu bu koku?

Kafamı kaldırıp beni tutan bedenin sahibine baktım.

Chris?

Arkada birkaç araba durdu ve içinden ilk Hyunjin ve Felix ardından Changbin, Jeongin, Minho ve Jisung çıktı.

Chris beni kaldırdı. Eş zamanlı bir şekilde bir silah patladı çok geçmeden bir silah daha patladı. Chris'in koluna tutunup donup kaldım.

Çok geçmeden arkamdan Lucas'ın gülme sesini duydum.

Ardından Lucas konuştu.

"Ah,Chris. Hiç değişmemişsin, ama buraya gelip her zaman olduğu gibi bu sefer de elini kolunu sallayarak gidebileceğini mi sanıyorsun. Sence bu sefer tek başıma mıyım?"

Etrafımızı saran adamları fark ettim. Ardından o adamın gülüşünü duydum ve sonrasında konuşmaya başladı.

"Chris, Merhaba, uzun zamandır görüşemiyoruz. Nasılsın?"

Alaycı ses tonu benimle beraber diğerlerinin de sinirini bozmuştu.

Chris gözünü Changkyun'dan ayırmadı , konuşmadı da.

Changkyun tekrar konuştu.

"Senin için güzel bir karşılama hazırlayamadım, kusura bakma. Sevgilinin güzelliği aklımı başımdan aldı. Bu yüzden seni unuttum."

Hızlıca dönüp tam konuşacakken Chris bana bakmadan konuştu.

"Seungmin,arabaya."

"Bana emir vereme-"

Kafasını hızla bana çevirdi ve sesimin kesilmesi için bakışı yetti. Minho ve Jisung yanıma yaklaştı ve diğerleri beni arabaya bindirdi.

Changbin ve Hyunjin Jeongin ve Felix'i arabaya bindirdikten sonra gözüm Minho ve Jisung'a kaydı. Minho Jisung'a birşeyler söyledi ardından Minho Jisung'a arabanın anahtarını verdi.

Jisung arabaya bindi ama sürücü koltuğuna. Aramızda en iyi araba kullanan Jisung'du. Jisung arkaya dönüp bana baktı.

"İyi misin, Seung?"

Endişelenmişti. Hepsi.

Kafamı salladım ve camdan dışarı baktım. Hyunjin Chris'in yanına doğru gidiyordu. Changbin ve Minho arabanın başında bekliyordu.

"Kemerlerinizi bağlayın."

Jisung bunu dedikten sonra kemerlerinizi bağladıktan sonra dışarı tekrar baktım ve bir hışımla Changkyun'un üzerine atılan Chris gördüğüm son şey oldu. Araba çalıştı ve hızla oradan ayrıldık. Arkamızda duyduğum tek şey çoğalan silah sesleriydi.

Mickey ||Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin