2.Bölüm

5.5K 491 622
                                    

Sabah Chris şiddetli bir acı ile uyanmıştı. Koltukta uyuduğu için boynu tutulmuştu gözlerini açıp etrafa baktığında koltukta bacakları ve kolları kafası ile beraber aşağı düşmüş Minho , tek bacağını yanındaki koltuğa uzatmış yerde yatan Hyunjin ve ayağını tam Hyunjin'in ağız hizasına koymuş yerde yatan Changbin'i gördü ve kafasını iki yana sallayıp ayağa kalktı.

"Salaklar."

Altına akşam sadece siyah bir eşofman giymişti Chris,üzeri hâlâ çıplaktı. Gidip kısa bir duş aldıktan sonra kahvaltı hazırladı ve hâlâ şekilden şekile giren arkadaşlarının yanına gitti ve hepsine birer kez vurdu.

"Uyanın lan."

Minho tuhaf sesler çıkartarak gözlerini açtığında Chris Hyunjin'e baktı, Hyunjin ağzının dibindeki ayağı görmesi ile sertçe ayağı itip doğruldu ve Changbin'e vurdu.

Hepsi uyanıp kahvaltı yaptıktan sonra Chris kalan işlerini halletmek için evden çıktı. Gün boyu Hwasa ve Hyunjin'in ev sorunu ve birkaç daha sorun ile uğraşan dörtlü akşam 10 civarlarında pert olmuş bir şekilde biryerlerde oturmuşlardı. Changbin isyan ederek elini deri koltuğa vurdu.

"Lanet olası, bitmiyor bunlar."

Üçlü onu onayladıktan sonra işlerine devam ettiler. İşleri bittiğinde saat 11'e geliyordu. Kalkıp tekrar bilardo salonuna gittiklerinde bu sefer özel odada oynamamışlardı.

İstekası ile bilardo masasının etrafında dolanan Chris ilk beyaz gömleğinin kollarını topladı ardından topa vurmak için istekasını yerleştirip ucunu beyaz topa yaklaştırdı. Tam vuracağı sırada üzerinde hissettiği gözler yüzünden gözlerini kaldırıp karşıya baktı ve onu izleyen , tahminen 20 li yaşlarda olan çocuğa baktı ve göz göze geldiler çocuğun yanına iki çocuk daha geldiğinde çocuk gözlerini Chris'ten çekip arkadaşı olduğunu tahmin ettiği çocuklara çevirdi.

Chris omzunda hissettiği dokunuş ile daha doğrusu direkt omzuna sanki bir kaya parçası ile falan vurulduğu hissi veren Changbin'in yumruğu ile gözlerini genç çocuktan çekti ve sızlanarak topa vurdu.

"Omzumu çürüttün, Chang."Changbin kaşlarını çattı. Diğerleri gülerken.

"Oğlum, sert vurmadım ki ." Yumruğunu gösterdi Changbin.

"Gülle değil lan bu yumruk, yumruk."

Dörtlü güldükten sonra oyuna devam ettiler. Konuyu dağıtan Hyunjin oldu.

"Şu çocuklar , geldiklerinden beri gözleri bizde."

Chris ve diğerleri Hyunjin'in baktığı yere baktığında Chris az önce ki çocuk olduğunu farketti.

"Boşver birkaç üniversiteli ergen işte ya."

Minho'da Chris'i onayladıktan sonra oyuna devam ettiler.

Minho eğilip tam topa vuracakken duyduğu ses ile onunla beraber üçlü de sesin geldiği yöne baktı.

"Bizde size katılabilir miyiz ?"

Az önce üniversiteli gençler diye tanımladığı çocuklara baktı Chris. Tek kaşını kaldırıp alay eder gibi oda onlara baktı Changbin.

"Bizimle mi oynayacaksınız?" Güldü ve cümlenin devamını Hyunjin getirdi.

"Bizim kadar iyi oynayabilecek misiniz , küçükler?"

Sarı saçlı çocuk birden atılarak Hyunjin'e cevap verdi.

"Görende dünyanın en iyi bilardo, oyuncusu falan sanacak." Gözlerini devirdi sarı saçlı genç.

Minho topuna vuduktan sonra doğruldu ve gençlere cevap verdi.

Mickey ||Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin