4.Bölüm

4.2K 458 383
                                    

"Bari hangi renk yaptın onu söyle?"

Hyunjin güldü ve onaylandığını belirten bir mırıltı çıkardı ardından küçüğün saçlarını kurulamaya devam etti.

"Saçlarını görmek ister misin, civciv?"

Felix onaylayarak kafasını salladı. Ardından Hyunjin Felix'in gözlerinin önünden ellerini çekip Felix'in saçlarını görmesine izin verdi.

Felix aynadaki yansımasına bakarken şaşırmıştı. Hyunjin'de onun bu halini hem Komik hem de tatlı bulmuş ve gülerek onu izlemiş.

Felix elini kaldırıp saçlarına daldırdı.

"Gerçekten saçımı mavi mi yaptın?"

Hyunjin gülerek kafasını salladı ve çilli oğlanın saçlarını karıştırdı.

"Bence güzel oldu, merak etme 1-2 haftaya geçer."

Felix Hyunjin'e baktı, hâlâ yüzündeki şaşkınlık yerini koruyordu.

"Okula bu şekilde mi gideceğim?"

Hyunjin kollarını göğsünde birleştirip karşısındaki çocuğa bakmaya devam etti. Gözlerini kısarak karşısında duran çocuğa bu soruyu yöneltti.

"Hangi okulda okuyorsun?"

Felix başta söylemek istemese de karşısında duran kişinin illaki istediğini yapacağını bildiği için söylemek zorunda kaldı.

"Younsei üniversitesi."

Hyunjin gülümsedi ve kafasını salladı. Ardından kapıya yönelip oldukları alandan çıktı ve aşağı inmeye başladı.

"Beni takip et."

Felix saçlarını karıştırarak Hyunjin'in peşinden gitti ve mutfak kısmında iki kadehe şarap doldurduğunu gördü.

Hyunjin kafasını kaldırıp felix'e baktı.

"Kırmızı şarap seversin, değil mi?"

Felix ilk önce ikilemde kaldı sonra Hyunjin'e baktı fakat cevap vermedi.

Hyunjin ona baktı.

"Daha önce hiç şarap içtin mi?"

Felix ilk ona baktı ardından kafasını iki yana salladı.

Hyunjin kafasını aşağı yukarı salladıktan sonra Felix'e bir soru daha yöneltti.

"Denemek ister misin?"

Felix ilk başta kararsız kaldı ardından kafasını salladı ve onay verdi.

"İsterim." Hyunjin gülümsedi ve elindeki kadehi Felix'e uzattı.

Felix kadehi alıp bir yudum aldı.

.....

Changbin eve getirdiği Jeongin'i çoktan çalıştırmaya başlamıştı. Jeongin'e 30 şınav çekmesini söylemiş ve başında beklemeye başlamıştı.

"Duruşunu düzelt!" Demesinin ardından Jeongin'in yanına eğilip beline baskı uyguladı ve belini düzeltmesini sağladıktan sonra ayağa kalktı.

Jeongin daha 10. Şınavdan terlemeye başlamıştı.

"11, 12, 13, 14-"

Jeongin 14.şınavda taamamen yere serildiğinde Changbin kaşlarını çattı.

"Daha yarısını bile yapmadın. Çok çelimsizsin."

"Herkes senin gibi kas yığını mı olmak zorunda?"

Changbin omuz silkti ve geçip koltuğa oturdu.

Mickey ||Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin