Seungmin şaşkın bir şekilde bir elindeki kadehe birde ondan gitgide uzaklaşmaya başlayan Chris'e.
"Ama Chris bu bitmez kii!"
Seungmin'in yakarışını duyan Chris ona bakmadan yoluna devam etti ama istemsizce dudaklarını ele geçiren gülümsemeye engel olamadı.
Seungmin'de Chris'in onu dinlemeyeceğini anlayıp önüne döndü ve şişeyi eline alıp kafasına dikti. Kalan içkiyi bitirdikten hemen sonra koltukta uyuyakaldı.
.......
Ertesi gün
Chris, Changbin, Minho ve Hyunjin her zamanki gibi sabah erkenden evden çıkıp işlerini halletmeye gittiler. Hwasa olayını halletmeye uğraşmaya çalışıyorlardı. Fakat bir türlü halledemiyorlar. Hwasa son gördükleri zamandan beri oldukça değişmişti. Adamlar onu yakalayınca 8 adamı birden devirip kaçmış ve hâlâ onu bulmalarına izin vermemişti. Kendini ele verecek gibi de durmuyor şuan.
Changbin elindeki milyonuncu kalemi kırdığında arkadaşları artık onu dikkate almıyordu.
"Nereye gidebilir bu Kadın? Anlamıyorum."
Hyunjin elindeki tükenmez kalemi çevirirken kalemi sertçe masaya bıraktı ve saçlarını sertçe karıştırdı.
"Bilsek şuan burada olmazdık amınakoyayım."
Minho saçlarını geri iterek Hyunjin'in ardından konuştu.
"Kadın bütün sistemi biliyor ve ona göre hareket ediyor yoksa buraya ve sisteme bu kadar rahat girebilmesinin imkanı yok."
Üçlü arasında tartışırken Chris dişlemekten kanattığı dudaklarını serbest bıraktı.
"Yakınımızda."
Üçlü Chris'e döndü ve ne dediğini anlamaya çalıştı.
"Ne?"
"Yakınımızda birisi var. Bir köstebek var. Birisi var ve Hwasa'ya yardım ediyor. Sistemi kontrol ettim. Hwasa'yı gördüğümüz zaman aralığında sadece 20 dakikalığına sistemin tüm güvenliği kapatılmış. Yani hiçbir şey bilmeyen biri bile o zaman aralığında sisteme giriş yapıp herşeyi yapabilir."
Üçlü Chris'in başına toplanıp anlattıklarını pürdikkat dinlemeye başlamıştı. Minho hâlâ pürdikkat bilgisayar'a bakarken konuşmaya başladı.
"Sadece 20 dakika içerisinde o virüsü sisteme bulaştırdı ve sistemin güvenliği olmadığı için işini hızlıca bitirip buradan kaçtı."
Chris'de Minho'nun ardından devam etti.
"Virüsü inceleyebilirim." Dedikten sonra üçlü Chris'i izlemeye başladı.
Yaklaşık 15 dakika sonra sessizliği bozan ilk kişi Chris oldu.
"Virüs üzerinde uzun süre çalışılmış."
Changbin hemen araya girdi.
"Yani bu demek oluyor ki, bu iş çok önceden planlanmış."
Chris kafasını salladı ve devam etti.
"Evet, bu demek oluyor ki uzun süre önce planlanmış bir olay bu. Virüsü bütün sisteme sızmadan temizleyebildiğimiz için şanslıyız. Tabi bu demek değil ki, birkaç önemli bilgiye ulaşamadılar."
"Yani ellerinde birkaç şey var mı?"
Chris kafasını salladığında Hyunjin kendini koltuğa attı.
"Ne yapacağız şimdi?"
Changbin konuyu değiştirerek odadaki üçlüye bir soru yöneltti.
"Bu arada dünki çocuklar kendi evlerine gittiler mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mickey ||Chanmin
FanfictionTek bir günü sorunsuz geçmeyen ,babasının mesleğini devam ettiren Mafya Christopher Bang , küçük bir çocuğa aşık olur.. Chanmin Jeongbin Hyunlix Minsung.