Han
Jeongin ve Felix ile beraber Chris'in evine gittiklerinde , kavga ettiklerini ve Seungmin'in çekip gittiğini öğrendiler.
Fakat neden kavga ettikleri hâlâ bir bilinmezlik. Chris'e ne kadar sorsalarda Chris söylemediği için öğrenemiyorlardı. En sonunda da söylemeyeceğini anlayıp ısrar etmeyi bıraktılar.
Seungmin
Ne yapacağını düşünmeye çalışıyordu, fakat bu pek de mümkün olmuyordu.
Onu kaçıran kişinin Chris'in kardeşi olmasına mı şaşırsın, onu kaçırma nedenini mi düşünsün. Ne yapacağını bilmiyordu.
Ne yapacağını düşünürken olduğu yeri incelemeye başladı. Etrafına bakarken çarprazında duran küçük bir pencereden içeri giren ışık çekti dikkatini. Bir pencere mi var? Olduğu yer neresi?
Bir depoya benzemiyor, yani filmlerde falan gördüğü depolara.
Bir kulübe falan da değil.
Biraz daha etrafa bakarken köşede yukarı giden paslanmış, demir bir merdiven gördü.
Olduğu yerin üstü de mi vardı?
Merdivene odaklandığı sırada bir anda duyduğu köpek havlaması ile bir anlığına kalbine ineceğini düşündü, Seungmin.
Gözlerini kapatıp derin bir nefes alırken ufak bir küfür savurdu. Ardından gözlerini küçük pencerenin olduğu tarafa çevirdi. Orada durmuş ve ona bakarak havlayan köpeği gördü. Bir doberman mıydı?
Köpeğin arkasında beliren gölgeye çevrildi Seungmin'in bakışları.
Köpeğin tam arkasında duran kişi eğilerek yüzünü gösterdi.
Köpeğin başını okşarken bakışları Seungmin'e kayan adamın dudağının tek tarafı yukarı kıvrıldı ve Seungmin'e alaycı bir gülüş sundu
Bu da kimdi?
Seungmin neredeydi? Şuanda neler oluyordu?
Gerçekten bunları Chris'mi yaptırmıştı?
Tabi ki o yaptırdı!
Seungmin'e, daha yeni tanıştığı birine neden inansın ki!?
Ondan şüphelenip herşeyi ayarladı.
Seungmin'in istemsizce içini bir hüzün kapladı.
Düşüncelerini bir kenara bırakıp tekrar küçük pencerenin olduğu yöne baktığında , köpek de o adam da orada yoktu.
Bunları düşünürken duyduğu adım sesleri ile tekrar kafasını çevirdi Seungmin.
İlk önce o genç çocuğu ardından da biraz önce gördüğü o adam belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mickey ||Chanmin
FanfictionTek bir günü sorunsuz geçmeyen ,babasının mesleğini devam ettiren Mafya Christopher Bang , küçük bir çocuğa aşık olur.. Chanmin Jeongbin Hyunlix Minsung.