20 oy ve 50 okunmadan önce yeni bölüm atmayacağım.Gözlerini yavaş yavaş aralamaya başlayan Seungmin ilk 5 saniye kendine gelmeye çalıştı. Sonrasında etrafına baktı. Ellerinin, ayaklarının ve ağzının bağlı olduğunu farkettiğinde. İlk başta paniklemişti fakat sonrasında kendini sakinleştirmeyi bildiği için hemen soğuk kanlılığını kullanmaya başladı.
Bir süre ellerini ve ayaklarını çözmek için uğraşsa da başarısız olmuştu. Tam hemen yanındaki tekerleksiz eski bisikletin zedelenmiş demirini gördü. Elindeki ipleri kesmek için oraya yönelecekti ki o sırada içeri biri girdi.
Chris
Seungmin mekândan çıktıktan sonra sinirden birşeyleri kırıp döken bir Chris'i görmemesi iyi olmuştu.
Yaklaşık 5 dakika sonra hızla oldukları mekana giriş yapan Minho, Changbin ve Hyunjin üçlüsü ilk Chris'in haline baktı. Ardından Chris'in yanına geçen üçlü Chris'e neler olduğunu sordu. Chris olayı anlattığında üçlü de biraz sinirliydi. Bir taraftan Seungmin'in sadece bir öğrenci olduğuna inanmak istiyorlardı ama bir yanda da casus olma olasılıkları da onları sınırlendirmeye yetiyordu.
Yaklaşık 10 dakika sonra masanın üzerinde çalan telefonu sertçe eline alıp açan Chris ilk 5 saniye gayet normal iken 6.saniyede daha çok sinirlendiğini belli etti.
"Ne!? Nasıl olabilir? Birsürü adam varken bir çocuğu nasıl elinizden kaçırabilirsiniz!?"
Karşı tarafı dinledikten sonra sertçe telefonu tekrar yerine koydu ve yanındaki üçlüye ne olduğunu anlatmaya başladı.
"Lucas, kaçmış-"
"Ne!"
"Ne!"
"Ne!"
Chris aynı anda aynı tepkiyi veren üçlüye bakma gereği duymadan sandalyeye astığı ceketini alıp hızla arabasına bindi.
8 Yıl önce
Chris 9 yaşındaki erkek kardeşini okuldan almak için küçük kardeşinin okulunun önüne gelmişti. Chris okulun önüne geldiğinde çıkış zili daha yeni çalmıştı. Okuldan çıkan çocuklara bakarken aralarında kardeşini de görmeyi umut ediyordu fakat bu şekilde olmadı. Bütün çocuklar dağıldı fakat kardeşini göremeyen Chris soğukkanlılığını koruyarak okula girdi ve kardeşinin öğretmeninin yanına gitti.
Öğretmenden duyduğu cevap onu biraz germişti.
"Kardeşiniz öğlen arasında her gün gelen araba ile beraber okuldan ayrıldı."
Chris okuldan çıktıktan sonra motorsikletine bindi.
Biraz ilerledikten sonra onlara ait olduğunu bildiği siyah arabayı gördü.
Motorunu kenara çekip arabanın yanına gitti. Kafasını ters yöne çevirdiği sırada çıkmaz sokakta, duvarın dibinde perişan halde olan kardeşini görüp yanına gitti. Yerde duran ve üstü başı perişan halde olan kardeşini kucağına almak için hamle yaptığı sırada arkasındaki araba çalışıp hızla oradan uzaklaştı.
Chris uyuyan kardeşinin yanı başında otururken kız kardeşi bir anda odaya giriş yaptı. Kızarmış gözleri yatakta gözleri kapalı küçük kardeşine bakarken yavaş yavaş yatağa yaklaştı. Yatağın başına gelip daha çok ağlamaya başladığı sırada hemen yanındaki abisi onu kendine çekip sarıldı. Küçük kız kardeşi hep böyleydi. Fazla duygusal.
Chris doktorun söylediklerini dinlerken şoktan şoka giriyordu.
"Kardeşinizin kanında olmaması gereken maddeler bulundu. Çok fazla dozda madde kullanımı olduğunu farkettik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mickey ||Chanmin
FanfictionTek bir günü sorunsuz geçmeyen ,babasının mesleğini devam ettiren Mafya Christopher Bang , küçük bir çocuğa aşık olur.. Chanmin Jeongbin Hyunlix Minsung.