Ayyy helüüüüüüNasılsınızzz?
Ay sağolun sağolun sürünüp gidiyorum bende
Sizi romanımla tanıştırayım kor ateş ee bu kadar yandığımız yeter biraz da yakmayalım mı?
Yakalım yakalımm
Size iyi okumalar 😽😽
........................................................................
"Koş çita koş! Böyle mi yakalayacaksın düşmanlarını! Böyle mi koruyacaksın sen ülkeni kalk ayağa!"
"ben sana neden çita dedim söyle!"
Nefes almaya çalışarak cevap vermeye çalıştım ama olmadı bir türlü nefesimi kontrol edemiyordum.
kollarım bedenim öyle gücsüz düşmüşlerdi ki ağzımı açıp tek kelime edemiyorum,ağzımı açtığım gibi hızla nefes almaktan başka bir şey yapmıyordum, yapamıyordum.
Öyle yorulmuştum ki bu fiziksel bir yorulma değildi sadece ruhen de çok yorulmuştum.
Bedenim kırmızı sinyaller verip duruyordu.
"söyle çıta" aynı şeyi tekrar söylerken
"b-ben" konuşamıyordum işte ne zorluyorsun be adam!
"sen ne! Böyle mi öğrettim ben sana"
Nefes alıp vermeye çalıştım tekrardan olmadı gözlerimi kapatıp başka şeyler düşünmeye başladım.
Nefes al çita nefes al çünkü konuşmadan beni rahat bırakmıyacağını gayet iyi biliyordum.
Beynime komutlar gönderip duruyordum.
Sakin ol ve nefes al!
"ben kaçmak için değil yakalamak için çita oldum" dedim tek nefeste
Söylediğim şeyle o kadar şaşırmıştım ki çünkü asla ağzımdan bir kelime çıkacağını düşünmüyordum.
Ama başarmıştım işte söylemiştim.
tek bir şeyi yenememiştim sadece bedenimde ki ikazları bunu görmezden gelemiyordum işte
Ve düşündüğüm gibi de oldu bedenim bu kadar şeyi kaldıramamıştı iflas etmişti.
son bir adım attığım gibi dizlerimin üstüne çökmüştüm bu da yetmemiş arkamdan aldığım darbe ile yüz üstü çamura batmıştım.
Yorulmuştum...
Ayaklarım artık beni kaldıramayacak vaziyette gelmişlerdi bunu hissetmeme rağmen hiç bir şey yapamamıştım şimdi de sonuçlarına katlanmam gerekiyordu.
hayır hayır toprak beni iğrendirmezdi ama bedenime yapılan uyarıyı dikkate almama sonuçu da olanlar olmuştu ve bunlara şuan katlanmak zorundaydım.
Eğer biraz daha böyle yüzüm çamurda kalırsa nefessizlikten ölecektim.
Ellerimle yerden destek alıp Kendimi ters çevirmiştim derin bir nefes aldım başta
Nefes nasıl alınıyordu? Nereden alınıyordu?
Ben böyle duruma gelecek kadın mıydım ya!
Valla taş gibi kadınım da neyse
Nefes zorluğu çekmemiş gibi şimdi de önümü göremiyordum, kör oldum galibaelimi kaldırıp yüzümdeki çamurları silmeye çalıştım
Cidden benim aklım bu kadar mıydı ya! Çamura batmıştım ellerimde tabii de çamura bulanacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOR ATEŞ
ChickLitAskeri kurgudur. "bakın bayım bu benim bavulum karıştırmış olmalısınız" Karşımdaki adam bana gözlerini devirirken "ne bu şimdi? Bu da kızların yeni taktiği falan mı? Beni dinlemeden eğilip bavulun zincirini açarken gördüğü manzarayla bana döndü. Eve...