Keyifli okumalar...
"üst kattımda oturan komşum, deli güneş"
Deli miii!
Demek benden deli olarak bahsediyordu sanki kendisinin çok aklı başında da
Herkesin ağzından
"ne!" diye bağırma sesleri gelirken kulaklarımı tutma durumunda kalmıştım.
Yanımda oturan Emir ve bartu'ya dönüp her ikisine aynı anda enselerine bir tane yapıştırmıştım
Enselerinden vurduğum için ses çıkarırken başka yerden aynı ses daha gelince kafamı kaldırıp karşımda ki
Ateş'e bakmıştım oda aynı şeyi yanındaki güney ve özgüre yapmıştı.
Bi bağırmayan şahindi kocaman adamlar olmuşlardı ama hala çocuk gibi davranıyordular.
Aynı şeyi aynı anda yaptığımız için bakışlarımız hemen birbirine değmişti.
Bu kadarı da pes yani insan güzel şeyler söyler ama o millete benden deli diye bahseder
"ne yani siz Ateş komutanın üst katında oturan deli misiniz?" Emirin sorduğu soruyla Ateşle bakışmamıza son verip Emire dönmüştüm.
Ciddi miydi bu adam!
"deli biri gibi bir halim mi var benim sence Emir?"
Bu sefer Bartu cevap vermişti.
"yani birazcık" bu sefer öldürücü bakışlarımı ona attım.
"yediğin dayak yetmedi galiba"
"2. 0 güneş komutanım önde gidiyor"
Bunu diyen tabikide güneydi bide bana deli dellerdi.
Güney sandalyesini çekip ellerini bana uzattınca şaşkınlıkla Bi ona birde eline bakmıştım.
"komutanım sizinle serdar ortaç şarkılarını dinlemek için can atıyorum"
Bu sefer öldürücü bakışlarımı Ateşe attım gidip herşeyi anlatmış mıydı!
Ateş güneyin enselerinden tutup onu geri yerine oturturken
Hemen aklımdaki fikri dile getirdim.
"komutanım eğer izniniz olursa kahvaltıdan sonra bir antrenmanda ben yaptırmak isterim"
Herkesin ağzından hayır hayır gibi şeyler çıkarken
"yapın yapın daha akıllanmamışlar"
Sevimli sevimli gülerek onlara döndüm.
"iyice doyun tamam mı?"
Hepsi üzgün bakışlarını bana atarken keyifle kahvaltımı yapmaya devam ettim.
"komutanım acıyın bize"
"sen değil miydin komutanına deli diyen Bartucum gösterecem ben sana deliyi"
"ama komutanım! Hepsi Ateş komutanın yüzünden oldu o sizden deli diye bahsetti ellerinizi gözlerinize sokmuşsunız doğru mu"
Ateş dönüp laf sokmamak için sıktım kendimi!
Elimdeki ekmeği alıp Bartunun ağzına tıktım.
"sus Bartu sus! Cezan ikiye katlanmasını istemiyorsan sus"
Ağzındaki ekmeği yavaş yavaş yutmaya başladı.
Hepsi ateş yüzünden rezil olmuştuk bütün ekibe ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOR ATEŞ
ChickLitAskeri kurgudur. "bakın bayım bu benim bavulum karıştırmış olmalısınız" Karşımdaki adam bana gözlerini devirirken "ne bu şimdi? Bu da kızların yeni taktiği falan mı? Beni dinlemeden eğilip bavulun zincirini açarken gördüğü manzarayla bana döndü. Eve...