10

3.5K 114 9
                                    

Keyifli okumalar...

"tuzak bu!"

"komutanım gelen var!" benle aynı anda konuşan Şahin ile yanılmadığımı anlamıştım.

Sol taraftan gelen Bartu  ile  özgürle  tim tamamlanmıştı.

"demek gölge sensin ha!" dedikten sonra pis pis gülmeye başlamıştı gözlerim ateşe doğru bakmaya başladım.

Yakaladığımız adam konuşmaya başlarken bir tane suratına çakmamak için zor tutmuştum kendimi

"beğendin mi tuzağımız! Cam gözün selamı var sana!"

Cam göz kimdi ve burada ne bokları dönüyordu.

Gözlerimi adamdan çekip ateşe baktım o ise  sinirden elleri yumruk yapmış sadece Karşımdaki adama bakıyordu.

"komutanım!" şahinin sesiyle daha çok yaklaştıkalarını anlamıştım.

Hemen bir şey yapmamız lazımdı

Adamın arkasına doğru geçip silahımı ters tarafından tutup sırtına vurmuştum adam 4 saniyede yeri boylayıp bayıltmıştı.

Ve hız kesmeden şahinle iletişim kurdum.

"Şahin hangi taraftan geliyorlar!"

Sorduğum soruyla Şahin den cevap gelmesini bekledim.

"2 düzine adam arabayla batı taraftan"

Aldığım bilgi ile hemen planımı kurup bunu dile getirmiştim

"Mavi aşık doğu tarafına!

Sözüme devam edecekken ateşin sert sesiyle durmak zorunda kalmıştım.

" ben burdayken sana Emir vermek düşmez! "

Söylediği şeyle hemen  ona dönüp kaşlarımı çatmıştım.

" o zaman kalk ve emrini ver 2 saat senin düşünmeni bekleyip teröristlere yem olamam ben!"

Bir şey demesine izin vermeden silahımıda alıp depoya doğru adımlamaya başladım.

Kulağımdan ateşin emir verme sesleri gelirken sinirden kulaklığımı çıkartmamak için zor tuttum kendimi

Senin şaşkınlığından  falan çıkmanı mı bekleyecektik 3 saat boyunca

Hayır yani bide bağırıyor bana sanki çok haklı gibi

Mal adam ne olacak çıkartacam o bal gözlerini o olacak 

Az önce adam öldürdüğüm odaya doğru gidip kapıyı açıp girdim

İki adam yerde ölü bir şekilde yatarken cephanemde olan bombayı çıkarttım.

Ellerim titremeye başlamıştı sinirden biraz daha sakin olmam lazımdı derin bir nefes almaya çalıştım sağa sola gittim kendime gelmek için kapıya doğru tekrar ilerledim cepimde olan ipi çıkarttım.

Maden onlar bize süpriz yapmıştı bende onlara güzel bir karşılama yapsam bir sıkıntı olmayacaktı  bence

Kapının kolunu tuttuğum gibi diğer taraftan açılırken 2 adım gerilemiştim.

"ne yapıyorsun burada"

"ölülere yazık oldu bir fatih okumak gerekir diye düşündüm te allahım ya!"

Kulağımdan gülme sesleri gelirken kim olduğunu anlamamıştım.

"dalga geçmeyip ne yaptığını söyliyecek misin?"

KOR ATEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin