Ee biraz da yandığımız kadar yakmayalım mı kor ateşlerim..
Keyifli okumalar...
Kaskım ellerimin arasından kayıp giderken şok gözlerle Karşımdaki manzaraya bakıyordum.
Doğru görüyordum dimi?
Gelmişlerdi, ailem gelmişti timim..
Ben şoklar içinde karşımda duran üçlüye bakarken
"komutanıma inme indi galiba"
Hayal falan görmüyordum bu emre'nin sesiydi.
Oturup ağlamak için zor tuttum kendimi
Buraya gelmişlerdi benim için, ve bir kez daha onların gerçekten dostlarım olduğunu anlamıştım
Transtan çıktığım gibi Koşar adımlarla onlara yaklaşıp üçüsünede birden sarılmaya başladım.
Tabi ne kadar bunu başarabildiysem
Ve hemen konuşmaya başladım
"siz ne zaman geldiniz"
Ve hiç bana belli etmemeleri dayımında bu işin içinde olduğunu gayet iyi biliyordum
Evimim adresini bilen sadece dayım vardı.
"komutanım ortada ben kaldığım için çok sıkıyorsunuz" emre'nin bu dediğiyle ondan ayrıldım.
"demek sen beni özlemedin emre!"
"valla çok özledim" bir şey dememe izin vermeden tekrar sarılınca hemen karşılık verdim.
Özlemiştim bu kadar kısa sürede
Grupumuzun neşesi emreydi ilk timime geldiği zaman karşımda titrediğini dün gibi hatırlıyorumdum
Ne çabuk zaman geçiyordu öyle ve o kadar güzel anılarım vardı ki timimle her kararında yanımda olmuşlardı benim yalnız olduğumu hiç göstermemişlerdi.
"yokluğunuzu o kadar belli oluyor ki artık beni yastıkla boğarak uyandıran yok"
Evet yapardım öyle şeyler
"ay çekil be ben biraz sarılayım!"
Oğuz emiri tuttuğu gibi geriye fırlatırken bu sefer hiç beklemeden o sarılmıştı.
"bizde tahinimizi buraya mı alsak sizsiz hiç güzel değil de!"
Bana sarıldığı gibi konuşmaya devam ederken
"ben sizden kaçtım bide tekrardan buraya mı geleceksiniz!"
Kendini suçlu hissetmesini isteyeceğim son şeydi.
Emir verseydim böyle bir şey yaşanmıyacaktı sonuçta.
"donduk hadi öpüşünüzü koklaşmanızı evde yapın"
Semihin söylediği şeyle Oğuzdan ayrılırken bizi gülen yüzle izleyen semihe dönüp hemen kollarının arasına girmiştim.
"siz ne zaman görevden geldiniz ya hiçte haber vermiyorsunuz"
Semih beni tutup içeriye doğru adımlarlarken arkamdan emir ve oğuzda geliyordular
Kapalı alan korkumu bildikleri için onlarla Beraber merdivenlerden çıkmaya başlamışken aklıma gelen şeyle hemen yerimde durmuştum.
Ay ben kaskımı unutmuştum ya!
Semihin kollarının arasından çıkıp
"hemen geliyorum" diye söylenip birşey demelerine izin vermeden tekrar merdivenlerden inmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOR ATEŞ
ChickLitAskeri kurgudur. "bakın bayım bu benim bavulum karıştırmış olmalısınız" Karşımdaki adam bana gözlerini devirirken "ne bu şimdi? Bu da kızların yeni taktiği falan mı? Beni dinlemeden eğilip bavulun zincirini açarken gördüğü manzarayla bana döndü. Eve...