Οργκεστ: σε λίγο καιρό που δεν θα μπορώ πλέον επειδή γερνάω,θέλω ο γιος μου να μάθει για όλες μου τις δουλειές και για της "μυστικές". Άρια..τώρα που είμαι πλέον στο νοσοκομείο δεν μπορώ να τον προσέχω πλέον. Υποσχεσου μου πως όταν φύγω από την ζωή ο γιος μου ο Εμμανουελ θα συνεχίσει την δουλειά που τόσο καιρό πάλεψα για να την κρατήσω ζωντανή..!Άρια: ναι αγάπη μου το υπόσχομαι..
*Λέει με δάκρυα στα μάτια της.. ο άντρας της έχει μια βαριά ασθένεια που δεν έχει θεραπεία. Και έχει λίγους μήνες ζωής. Ειναιι ο διευθυντής των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στην όμορφη Ισπανία.. και η μυστική του ζωή είναι , ότι είναι Μέλλος της καλύτερης ισπανικής μαφίας. πάντα ήθελε να γίνει αρχηγός , αλλά είχε ήδη αρχηγό οπότε.. έπρεπε να σκοτώσω τον αρχηγό για να γίνει. Μαζί έχουν έναν γιο τον Εμανουέλ. Ο Εμμανουελ είναι ένα οξύθυμο αγόρι και ανώριμο παιδί. Έχει πολλά νεύρα και είναι εγωιστής. Η αδυναμία του είναι ο μπαμπάς του , οπότε όλο αυτό τον έχει ρίξει πολύ ψυχολογικά.
Είναι συνέχεια νευρικός και στεναχωρημένος. Πηγαίνει στο πανεπιστήμιο Μ.Α το καλύτερο στην Ισπανία. Και είναι τελειόφοιτος. Μαζί με άλλους 4 φίλους του. Η παρέα του είναι η πιο δημοφιλής ομάδα στο σχολείο. ΟΙ
" five - fire"
Αποτελείται απο 3 αγόρια και 2 κορίτσια. Γνωρίζονται από μικρά παιδιά και έχουν μεγαλώσει μαζί. Έτσι ταιριάζουν με κάποιο τρόπο όλοι μαζί.
Ο καθένας έχει την δικια του τέλεια προσωπικότητα και ενδιαφέροντα. Που έτσι συμπληρώνονται μεταξύ τους. Οι πιο δημοφιλείς ομάδα..αλλά όχι η μόνη.POV EMANOUEL.
-κυριε..κύριε..ΕΜΑΝΟΥΕΛ.
*Φωνάζει στο αυτί μου, με κάνει να πεταχτω από το κρεβάτι από τον φόβο μου.*
- ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΈΛΕΟΣ.
Εμανουέλ: τι φωνάζεις κοπέλα μου; Τρελή είσαι ;
* Είναι η αγαπημένη μου υπηρέτρια, δεν την βλέπω σαν υπηρέτρια αλλά σαν φίλη. Με έχει βοηθήσει πάρα πολλές φορές και μου έχει σταθεί κιόλας. Μπορεί να με πείτε βλάκα αλλά έτσι την θεωρώ. Είναι 45 χρόνων αλλά μικροδειχνει. Όταν εγώ γεννήθηκα αυτή ήταν ήδη εδώ με τους γονείς μου..μεγάλωσε μαζί μου*
- συγνώμη που στο θυμίζω νυσταγμενε αλλά έχεις σχολείο..
Εμανουέλ: ποιος εφεύρεσε το σχολείο να του κόψω το κεφάλι;
- σήκω έλα να φας να φύγεις γρηγορα.
Εμανουέλ: εντάξει οχου..Καίτη..πως είναι ο μπαμπάς μου;