(πρωί)
Ξύπνησα για άλλη μια φορά από τις αγριοφωναρες της Καίτης.
Καίτη:
" Επιτέλους, πήγε 10 η ώρα έχετε χάσει τις πρώτες ώρες.."Σηκώνομαι βγάζω το κινητό μου και βλέπω πάρα πολλά μηνύματα από το Φερνάρντο.
-αφεντικο υπάρχει πρόβλημα
-αφεντικο αφού φύγατε είχαμε ένα θέμα
- αφεντικό μας πήραν 3 κορίτσια.
- αφεντικό σκοτώσανε 4 άτομα. Σας παρακαλώ δείτε αμέσως τα μηνύματα.
- αφεντικό κάνανε το μαχαζι χάλια τα σπάσανε όλα.
- αφεντικό τους εμπόδισα αλλά πήραν την Ελισάβετ.
- αφεντικό έμαθα πως πήραν και άλλα κορίτσια προς την γύρω περιοχή.Έπαθα σοκ, όπως ήμουν πήρα το αμάξι ναι πήγα κατευθείαν εκεί. Ο Φερνάντο ήταν μόνος του απέξω και είχε καθήσει στο έδαφος. Σηκώθηκε μόλις με είδε . Απέξω δεν είχε πάθει τίποτα.
- τι έγινε ?
Φερνάρντο:
" Συγνώμη αφεντικό, δεν ξέρω ποιοι ήταν αλλά ήταν πάρα πολλά άτομα."- πως γίνεται? Πώς τους άφησες? Οι μπράβοι?
Φερνάρντο:
" Όλοι νεκροί..αλλα πάει το μυαλό μου ποιος θα μπορούσε να ήταν ."- το γραφείο μου;
Φερνάρντο:
" Στο μόνο που δεν μπήκαν."- κλείδωσε και έλα πάνω.
Μπαίνω μέσα,τα τραπέζια ήταν σπασμένα, το μπαρ είχε χαλάσει και ανοίγω αμέσως τις κάμερες. Και βλέπω καθαρά ένα αμάξι να σταματαει να βγαίνουν δέκα περίπου άτομα με απλά και κάνουν χαμό και η απαγωγή..
- κύριε, ο μπαμπάς σας χρωστάει λεφτά γι'αυτό έγινε αυτό που έγινε.
- πόσα χρωστάει?
Φερνάρντο:
" Πάρα πολλά του είχε υποσχεθεί ότι θα τα έδινε αλλά αρρώστησε, έτσι και όλα αυτά!"- είναι σημαντικός;!
" Εμ..είναι ο αρχηγός της μαφίας.."
- ο αρχηγός;
Λέω μένοντας με ανοιχτό το στόμα.
" Δυστυχώς "
- θα τον βρω, για αρχή μας έχει μείνει κανένας για να φτιάξουμε πάλι το καζίνο.
" Θα προσλάβω εργάτες "
- είσαι για την πρώτη μας απαγωγή.
Pov sandiagou:
(Όποιος δεν θυμάται είναι ένας από τους κολλητούς του Εμανουέλ)Καθόμασταν με τα παιδιά και σκεφτόμασταν που μπορεί να είναι ο Εμανουέλ.