Πάρτυ για ανησυχίες (παρτ2)

172 12 7
                                    

       Pov emanouelll
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  Ξεκουμπωνω το πουκάμισο μου!
Και αυτή με κοιτούσε χαμογελοντας ,βάζει το χέρι της πάνω τους. Μπορώ να πω ανατριχιασα..ποτέ καμία κοπέλα δεν χάιδευε τους κυλιακους μου αλλά κάτι άλλο..
Δεν ξέρω γιατί με επηρεάζει έτσι. Βάζει το κεφάλι της στο στήθος μου . Νιώθω περίεργα..

- εντάξει τέλος πάμε σπίτι..

Πιάνει το χέρι μου.

Αφροδίτη:
" Εμανουέλ είσαι πιο ωραίος από τι περίμενα.."

Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει πιο γρήγορα.τι στο καλό έχει αυτή η κοπέλα?βγάζω το  χέρι μου κούμπωνω το πουκάμισο μου.
Την βάζω στο αμάξι και συνέχισα για το σπίτι.
Το σπίτι μου..γιατί δεν μου έλεγε που μένει.

Φτάνω σπίτι ο σωματοφύλακας έρχεται γρήγορα για να του δώσω τα κλειδιά. Έμεινε όταν είδε την Αφροδίτη. Δεν έχω ξανα φέρει κοπελα.
Αφού την περνώ σε στυλ νύφης και πηγαίνω στο δωμάτιο μου. Την ακουμπάω στο κρεβάτι και αποκοιμαται ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ.

Το κινητό της χτυπάει με μανία. Σας τρελό δεν αντέχω και πολλά πολλά και το σηκώνω.

- ποιος;

Έμιλι:
" Αφροδίτη? Που είσαι κορίτσι μου? Ανησύχησα!"

- η Αφροδίτη κοιμάται θα σε πάρει αύριο.

Έμιλι:
" Εμανουέλ; Εσύ;"

- ναι καληνύχτα.

Έμιλι:
" Να την προσέχεις , θα σε κανονίσω κακομοίρη μου"

Έκλεισα το κινητό και έπεσα δίπλα της για ύπνο.

(..)

Για ακόμα μια φορά το μυαλό μου τρέχει , έχω αίπνιες τελευταία..και αυτό δεν θα κατάληξη καλά.

(Πρωιιιι)

Ανοίγω τα μάτια μου και αφού νιώθω ότι το ένα χέρι μου δεν λειτουργεί. Η Αφροδίτη είχε ξαπλώσει στο στήθος μου και έιχε πατήσει το χέρι μου. Την χαζή.
Αρχίζει να κουνιέται και όπως πάντα κάνω πως κοιμάμαι.

Αφροδίτη:
" Τι κάνω εγώ εδώ"

ουρλιάζει, και αρχίζει να με σκουνταει.

- τι θες κούκλα μου;

Αφροδίτη:
" Τι κάνω εγώ εδώ; ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ;"

five fire..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora