(Γεια σας λοβερσσσ)
Θέλω να μου πείτε γενικά αν θέλετε πριν να ξεκινήσω να γράψω τίποτα ενδιαφέρον πάνω πάνω..και τι ακριβώς θέλετε!!❤️❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σκεφτόμουν όλοι την ώρα από την ώρα που βγήκα. Βάζω μια πετσέτα στο κεφάλι μου και μια γύρω από την μέση μου, και κάθομαι στο κρεβάτι μου. Που πάνω ήταν το λαπτοπ και ένα ποτήρι βότκα. ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΊΚΑ ΠΑΝΤΑ ΑΚΡΙΒΉΣ..ΜΗΝ ΦΕΡΕΙ ΟΛΟΚΛΉΡΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΆΛΙ.
Ανοίγω το λάπτοπ και βλέπω δύο νεα μηνύματα από τον Σαντιάγκο.
Για να δουμεε..Αφροδίτη Παναγιώτου.
Γεννημένη Ελλάδα και μεγάλωσε στην Ισπανία. Ο μπαμπάς της Έλληναε και η μητέρα της Ισπανίδα. 18 κοντεύει και είναι πρωτοετής στην σχολή Μ.Α
Στον τμήμα ψυχολογίας και εγκληματολογίας. Η οικογένεια της είναι πολύ φτωχή έχει ένα σπιτάκι μικρό. Ο μπαμπάς της είναι απλπς γραμματέας ενώ η μητέρα της δουλεύει καθαρίστρια σε ένα σπίτι. Είναι έξυπνη και καλή στα μαθηματικά(5βραβεια). Πηγαίνει μποξ και ταεκ βοντο. Μαύρη ζωνη και συνεχίζει. Είναι αυστηρή και κακία με όλους τους αντιπάλους της. Μπλεξίματα με μαθητές απο το λύκειο και το Γυμνάσιο.Έχει μια φίλη την Έμιλι, με την οποία έχουν μεγαλώσει μαζιι. Έχει δειρεθ αγόρι μόνο και μόνο επειδή την ακούμπησε. Στην αστυνομία για ξυλοδαρμό και πρόστιμο πάνω από 5χιλιαρικα.
Χαρακτηριστικά: έξυπνη , νευρική, όμορφη, καλή με λίγους , ευγενική
Ααα ώστε έτσι το κοριτσάκι...
{ Σχέσεις με δύο }
- Αλέξανδρος μινος.
-λεανδρο ροτζερσΑυτά είναι άσχετα..
Σαντιάγκο:
" Ελπίζω να σε βοήθησα😏"Μου λέει και θα τον χτυπήσω.
" Ευχαριστώ πολύ ."
Ωραία αφού τα έμαθα όλα, ώρα για ύπνο.
Pov afrodiths:
~~~~~~~~~~~~~~~~" Αφροδίτη αγάπη μου; Θες να μπλέξεις;"
- μπαμπά..δεν θα μπλέξω έτσι θα αποκτήσω φήμη..
" είσαι σίγουρη; Μην μπλέξεις πάλι. Δεν αντέχω άλλους καβγάδες."
- μην ανχωνεσαιι μπαμπάκουλη μουυ.
Έφυγε επιτέλους από το δωμάτιο μου, πρεπει να κάνω ότι μου λένε για να τον βρω και να τον εκδικηθώ. Το τηλέφωνό μου άρχισε να χτυπάει.. ήταν αυτός..