Πάρτυ για ανησυχίες.

209 13 5
                                    

Ο έμανουελ όπως και όλο το σχολείο είχαν ετοιμαστεί. Και η Αφροδίτη θα πάει.. ο φίλος του αφεντικού ετοιμάζει το πάρτι στο καζίνο το οποίο θα γίνει αύριο.
Ο μπαμπάς του Εμανουέλ ανησυχεί, ενώ η μητέρα του τον εμπιστεύεται απόλυτα.

Το πάρτι ετοιμάζεται από έναν δημοφιλή νέο αγόρι..που ήρθε στην πόλη. Είναι ο γιος του αφεντικου..ο Νταμιάν. Τους θέλει όλους μαζεμένους , ξέρει θα υπάρξουν πολλά προβλήματα και εμποδια.

Θέλει να γνωρίσει τον έμανουελ και την παρέα του. Και επίσης την κοπέλα που απευθύνε τον λόγο στον έμανουελ....την Αφροδίτη δηλαδή! Θα πάνε τα πράγματα όπως τα θέλει όμως ; Η θα χαλάσει τι σκεπτικό του και τελικά θα τους έχει όλους εναντίον.

Έμανουελ:
" Καιτι; Πώς σου φαίνομαι;;"

Καίτη :
" Πανέμορφος όπως πάντα καλέ μου."

Εμανουέλ:
" Ωραία να φύγω τότε;"

Καιτι:
" Ναι αγόρι μου τραβααα"

Μου λέει η γλυκιά μου , και έφυγα. Θέλω να διασκεδάσω σήμερα όχι να σκέφτομαι για μαφια και καζίνο του μπαμπά.

* Μικρέ ; Ξες ποιος οργάνωνει το πάρτι;

(Έρχεται μήνυμα από τον φίλο του μπαμπά μ)

- ποιος ; Είναι ένας καινούργιος έμαθα.

* Είναι ο γιος του αρχηγού της μαφίας. Καλύτερα παίξτο καλός αλλά μην τον εμπιστεύεσαι.

- εντάξει σε ευχαριστώ πολύ.

*Τίποτα δουλειά μου.

( Ευτυχώς με ειδοποίησε)

~~~~~~~

Ο Σαντιαγκο μου έστειλε να πάω να το πάρω, και αφού τον πήρα πήγαμε στο πάρτι στο οποίο μας περίμεναν όλοι οι υπόλοιποι. Καθόμασταν στα ποτα. Πεινουνε πολύ η αλήθεια είναι.

Ο ΝΤΑΜΙΑΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΡΕΑ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΗΡΘΕ ΞΑΙ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΊΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΤΗΣ.

και εκεί που καθόμουν , βλέπω μια πανέμορφη κοπέλα με την πλάτη η οποία μίλαγε με την Έμιλι. Βρε λες να είναι η Αφροδίτη. Ο αρχηγός βγήκε στο μπαλκόνι. Φαίνεται από την περίεργη εκφράση στο πρόσωπο του. Διπλα του ο Νταμιάν κατι του λέει και με κοιτάνε και οι δύο. Τους χαμογελάσω και ο Νταμιάν μου χαμογέλασε πίσω και έφυγε από το μπαλκόνι.

five fire..Where stories live. Discover now