όλα στραβά..

109 7 13
                                    


Αφου κουράστηκε να κοπανιεται μόνος του έκατσε και πάλι στην καρέκλα του και ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια του. Από τα νεύρα του το σκούπισε όσο πιο γρήγορα γίνεται και χτυπάει την παλάμη του στον τοίχο.

- γαμω..

Η Αφροδίτη τελείωσε και είπε να πάει να επισκεφθεί τον Εμανουέλ.. μαςς..

Φτάνει στο καζίνο και αφού μπαίνει μέσα τους βλέπει όλους μαζεμένους. Όλοι την κοιτούσαν μες στα νεύρα.

Ιζαμπέλα: πως γίνεται να είσαι τόσο καλός ηθοποιός, ακόμα και εγώ σε πίστεψα.

Σκαλωνει, δεν κατάλαβε προς τι πήγαινε το ηθοποιία... Το προσπερνάει και πάει να ανέβει από τις σκάλες για να πάει στον άντρα που αγαπάει..

Έρικ: μην του κάνεις και άλλο κακό.

- κακό;

Αναρωτιέται και αφου δεν καταλαβαίνει για πιο πράγμα μιλάμε ανεβαίνει στο γραφείο του..

              [Pov afrodiths:]

Πηγαίνω αμέσως στο γραφείο του.
Εδώ θα ανακαλύψω για το τι πράγμα μιλάτε τα παιδιά.

Χτυπάω την πόρτα αλλά δεν ακούω ανταπόκριση. Ετσι ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα χωρίς το " ναι " του Εμανουέλ. Όλα τα πράγματα ήταν κατω..
Μου ήρθε ένα σοκ..για αρχή..

Βλέπω την Ελισάβετ πάνω στο γραφείο του Εμανουέλ και αυτός να την φιλάει ενώ στεκόταν ανάμεσα από τα πόδια της .

Άρχισα να βουρκωνω..

- τι..τι συμβαίνει εδώ;

Βλέπω εφιάλτη..ας με ξυπνήσει κάποιος.

Εμανουέλ: τι περίμενες Δεσποίνης; Ότι θέλω εσένα ; Ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου; Ποτέ δεν ήθελα. Ήθελα μόνο να σε ρίξω να σε κάνω δικιά μου.

Φιλάει την Ελισάβετ. Τα δάκρυα μου έπεφταν νερό. Και φεύγω τρέχοντα από εκεί. Φεύγω όσο πιο γρήγορα μπορώ και πηγαίνω προς το σπίτι να μαζέψω τα πράγματα μου. Μα πως μου το έκανε αυτό;

Damian: άφροδιτη μου; Γιατί κλαις;

Ήθελα μόνο μια αγκαλιά, την χρειάζομουν..και ας ήταν η δικιά του..και όχι του Εμανουέλ.

                   [Pov emanouel]

Φιλάω την Ελισάβετ, αφού το καταλαβαίνω την αφήνω. Η μικρή είχε φύγει από το δωμάτιο και η Ελισάβετ με κοιτούσε..τι θα κάνω;

five fire..Where stories live. Discover now