[Pov emanouel:]Έπρεπε να τελειώσει τώρα το θέμα.
Έπρεπε να του δώσω τα λεφτά να τελειώσουν όλα.Και έτσι έγινε, του ζήτησα ραντεβού για να τα πάρει να τελειώνουμε.
Πήγα στο μέρος του και του έδωσα τα πράγματα του .
Devil: μπράβο τελικά τα κατάφερες!
- φυσικά!
Devil: ο μπαμπάς σου βγήκε από το νοσοκομείο έμαθα..
- βγήκε και είναι καλύτερα, σε λίγο θα πάρει πάλι την θέση την οποία του αξίζει.
Devil: πες του μην τολμήσει και προσπαθήσει να πάρει την θέση μου γιατί θα τον σκοτώσω.
- πάνω από το πτώμα μου.
(Χαμογελάω ειρωνικά και αφού τον κοιτάω διαβολικά φεύγω.)
Devil: Νταμιάν; Βρήκες τον θείο σου τον Γκάμπριελ;
Damian: ο θείος Γκάμπριελ..είναι στον άλλον κόσμο τώρα.
Devil: τέλεια. Οπότε τώρα έχεις σειρά να καταστρέψεις τον Εμανουέλ..σίγουρα θέση την Αφροδίτη;
Damian: ναι μπαμπά, τώρα σε αυτήν θα πάω.
[ Pov afrodiths:]
Τελείωσα την δουλειά και είμαι στον δρόμο προς το σπίτι μου, και ο Νταμιάν βγήκε πάλι μπροστά μου.
- τι θες πάλι αγόρι μου ;
Damian: τα λεφτά μου!
- δεν ειπαμε θα μου δώσεις λίγο παραπάνω χρόνο;
Damian: τελείωσε σήμερα ο χρόνος σου.
Έρχεται πάνω μου και με παίρνει αγκαλιά από πίσω.
Damian: ώρα να την πληρώσει ο δικός σου..
- να τον αφήσεις ήσυχο.
Με φιλάει στον λαιμό..
- ΝΤΑΜΙΑΝ!
( Τον χαστούκιζω)
Damian: έχεις μέχρι αύριο το πρωί να πεις στον Εμανουέλ ότι δεν σου αρέσει όντως και ότι δεν τον αγαπάς όπως λες. Και έλα σπίτι μου. Αλλιώς.. αποχαιρετά το καζίνο, τον πεθερό σου, και τον ίδιο τον Εμανουέλ.
Είχα μείνει , δεν μπορώ χωρίς τον Εμανουέλ. Αλλά ούτε και να τον καταστρέψω. Δεν γίνεται εξαιτίας μου να τα χάσει όλα. Ιδικά τον μπαμπά του..
Ήταν αργά γύρισα σπίτι και ο Εμανουέλ δεν είχε έρθει ακόμα. δεν θα κοιμηθώ θα τον περιμένω. Πρέπει να τον χωρίσω και να φύγω μακριά του..