Pov emanouel:
~~~~~~~~~~~~~- Γκάμπριελ; Δεν ξέρω γιατί πραγμα μου μιλάς.
Γκάμπριελ: λοιπόν..θα σου εξηγήσω..ο βιαστής..της μικρής Αφροδίτης..ήταν..ο Νταμιάν..το ξέρει..όπως εγώ και ο μπαμπάς του επίσης. Και τώρα την έχει μαζί του , σπίτι του , θέλει να την παντρευτεί..άλλα είμαι σίγουρος ότι θα της κάνει το ίδιο κακό με τότε που ήταν μικρή.. Εμανουέλ..η Αφροδίτη σε αγαπάει..δεν τον έχει αφήσει να την ακουμπάει καθόλου.. αλήθεια καθόλου...
Κλαίει κάθε βράδυ για εσένα..εδώ και 6 μήνες..- πολύ αστείος είσαι, φύγε από το σπίτι μου ποιος είσαι εσύ να μου λες τέτοιες μαλακίες μπροστά στην μούρη μου.
Ελισάβετ: Εμανουέλ..άκουσε τον..λέει την αλήθεια.
- εσύ; Τον ξέρεις;
Γκάμπριελ: Εμανουέλ; Είμαι αυτός που έδινε τις εντολές στην Αφροδίτη για να σε εκδικηθώ. Είμαι αυτός που σου έλεγε πως τις λέει να κάνει πράγματα που δεν θέλει.
- γιατί; Γιατί όλο αυτό; Γιατί να με καταστρέψεις..και τώρα να με βοηθάς.
Γκάμπριελ: είμαι ο αληθινός πατέρας της Αφροδίτης..το έμαθα τώρα..πολύ πρόσφατα..και έπρεπε να σου μιλήσω..
Σηκώνομαι όρθιος δεν με χωράει ο τόπος..
- και το φωνητικό που άκουσα; ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΈΣΤΕΙΛΑΝ ΤΙ ΗΤΑΝ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΈΡΑΤΟ ΜΟΥ.
Ελισάβετ: εγώ στο έστειλα..
- εσύ; Που το βρήκες;
Γκάμπριελ: ήταν δική μου εντολή, πίστευα πως εσύ είσαι ο βιαστής της..γι'αυτό και έβαλα την Ελισάβετ να σου δείξει το ηχητικό..
- εσύ; Εσύ γιατί τον άκουσες ; Γιατί το έκανες ;
Γκάμπριελ: γιατί σαγαπαει..
Λέει και η Ελισάβετ έφυγε κλαίγοντας προς το δωμάτιο.
- γιατί να σε πιστέψω..;
Γκάμπριελ: την ίδια μέρα..η μικρή πήγαινε να συναντήσει την κολλητή της την Έμιλι..και ακολούθησε αυτή η συζήτηση..
( Βάζει το κινητό του να παίξει)
***
Έμιλι: ώστε μου λες πως είσαι ερωτευμένη μαζί του;- πολύ..είναι τόσο γλυκός και καλός μαζί μου. Τίποτα δεν ισχύει από ότι μου έλεγαν για αυτόν.
Έμιλι: ήξερα ότι θα καταλήξετε μαζί εσείς οι δύο.
- θυμάσαι όμως τον στόχο μου;