SELAMLAR BALLARIMM...Kısa bir aradan sonra yine beraberiz. Sizleri çok özlemişim!!
Yeni bir seriye başlamıyoruz. İlk defa okuyacaklar için diyorum ki bu fic ''No Strings Attached'' ficinin devam serisidir. Bunu belirtmenin sebebi ise konular ve kişileri çözümlerken aklınızda soru işaretleri olmaması ile ilgilidir. Şimdi nazikçe geri tuşuna basın ve profilime girip paylaştığım hikayelerden ''No Strings Attached'' ficini okumaya başlayın ki aklınız karışmasın. Burada sizi bekliyorum, haydi.
Kaldık mı eski ve sürekli takip eden benim canımdan çok sevdiğim ve oylarını, yorumlarını takip ettiğim kullanıcılarımla?
Ben bu fice başlarken watty ortamından yaklaşık 8 senelik aradan sonra başlamıştım. Ne fic okuyabildim ne de yazdım. Aklımda böyle bir kurgu geldi esinlendiğim webtoon ise BJ Alex webtoonuydu. Bunu inkar edemem gerçekten bayılarak okuduğum bir seriydi ve kendi hayal gücümü katarak bu kurguyu yazarken inanın tutacağını ve ikinci serinin talebi olacağını tahmin etmemiştim. Bu konuda bana motive olduğunuz için ve verdiğiniz destek için çok teşekkür ederim. Benim için çok değerlisiniz.
Ufak spoilerlara geçelim.
- Kurgu mpreg kurgu değil, fantastik hiçbir öge ve durum yok. Gerçek hayattan yaşanabilir şeylerin kurgusudur.
- Kurgu angst (kötü son) ile bitmeyecek.
- Kurguda istismar, yasaklı madde kullanımı, psikolojik şiddet ve fiziksel şiddet ögeleri olacak. Bunları tasvir ederken şimdiden uyarayım ki güzelleme olmayacak. Güzelleme yapan kullanıcıları görürseniz bana iletin ya da yorumunuzu cesurca yapın, sizi bu konuda destekleyeceğim.
Sanırım spoiler demeci bu kadar şimdi ise kişisel uyarımı yapayım.
Arkadaşlar kurguda cinsellik tasvirleri elbette olacak. ÇÜNKÜ HEPİNİZ MİNİK TATLI SAPIKLARSINIZ HFDJKSLDKFJ. Lakin bundan çok etkilenecek yapınız var ise okumamanızı tavsiye ederim. Aksi taktirde okursanız SORUMLULUĞUNU üstlenmiş olursunuz.
Sanırım bu kadar.
Başlayalım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Escape Anymore (Hyunlix)
Fanfiction❗️❗️ No Strings Attached (Hyunlix) Serisinin Devam Kitabıdır. ❗️❗️ ❗️Bdsm ağırlıklı smut içerir. ❗️