BÖLÜM 5

2K 163 276
                                    


‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️

''O elindekinin modası geçmedi mi ya?''

Ryujin, ayaklarını uzatmış ve bir aksesuar kadar boyutu olan cismi inceleyen Hyunjin'e bakıyordu.

''Evet, bulabildiğime ben de şaşırdım.''

Hyunjin'in elindeki küçük bir ses ve takip cihazıydı. Kendi telefonu ile çoktan eşleştirmiş, işe yarayacağına dair büyük bir umutla metalik kolye ucu gibi duran cismi inceliyordu. Ryujin, elindeki kupa bardağıyla birlikte Hyunjin'in yanına oturmuştu.

''Ne yapacaksın onu?''

Hyunjin yaygın oturuşunu düzeltmiş, sırtını dikleştirmişken küçük cihazı orta sehpaya konumlandırmıştı.

''Wooyoung'un yakınlarından birisini bulduk. Onu yakalamak için anlaşmayı kabul etti.''

Hyunjin dudaklarının arasından sesli nefes vererek yandan bir bakış atmıştı Ryujin'e.

''İletişim bilgilerini gizli tutmak istediği için bunu kullanmak zorundayım.''

Hyunjin, yine yalan söylüyordu. Amacı sadece Yongbok'un gizli kalmasını istemeseydi.

Neden hâlâ mesaj atmadı?

Hyunjin telefonuna bakmaya yeltendiğinde gelen mesaj ile sırıtmıştı. Beklediği mesaj gelmişti sonunda.

Kimden: +82*******
Geleceğim, bir saat geç buluşsak olur mu?

Hyunjin planının beklediği gibi ağır ağır işlemesi keyfini fazlasıyla yerine getirmişti.

Kime: +82*******
Tamamdır.

Hyunjin yavaşça ayaklanmış ve parmaklarının ucunda gerinmişti.

''Ah- Ryujin-sshi. Erken çıkıyorum, gece de nöbetim var.''

Ryujin kahvesinden yudum aldığı sırada gözleri iri iri açılmıştı. Hyunjin'in peşinden ayağa kalkmıştı.

''Harbi misin? Eheh tamamdır.''

Hyunjin, ağır adımlarla kapıya giderken Ryujin'in bu sevincini çoktan anlamıştı. Ceketini giyerken gözlerini peşinden gelen bedene çevirmişti.

''Ben geldiğimde kız arkadaşın gitmiş olsun. İnilti seslerinizden uyuyamıyorum.''

Ryujin alaycı bir ifadeyle başını aşağı yukarı sallamıştı.

''Tahrik oluyorum diyemeyen de uyuyamıyorum diyor.''

Hyunjin yeniden yandan bir bakış attığında sehpanın üzerindeki takip cihazı ışıkta yansımıştı.

''Neredeyse unutuyordum. Ve, bunu konuştuk Ryujin.''

Hyunjin takip cihazını alırken, Ryujin gözlerini devirmiş ve uzun beden neredeyse yönünü ısrarla oraya çevirmişti.

''Tamam tamam, geç gel biraz ama sabah seksine bağımlı olduğumu biliyorsun.''

Hyunjin, kapıyı açtığında uzanıp Ryujin'in yanağından tatlı bir makas almıştı.

''Güle güle.''

Hyunjin dışarı çıkmayı başarmıştı. Ellerine cebine atmış, parmaklarının ucundaki cihazı incelerken gülümsemişti.

Attığı adımlar gittikçe Yongbok'a yaklaşıyordu.

...

''Wooyoung, ben-''

Yongbok ne diyeceğini bilemiyordu. Yalan söylese bile Wooyoung'un buna asla inanmayacağına emindi. Wooyoung küçük bedenin yanına gelmiş, telefonu uzatmıştı.

No Escape Anymore (Hyunlix) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin