‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️Yongbok aldığı teklifle ağzı aralanmıştı. Aldığı nefes sıklaşmış, aldığı alkolün baş döndürmesiyle karşısındaki koyu kısa saçlı bedene odaklanmaya çalışıyordu.
"Hayır. Hâlâ Wooyoung ile beraberim."
Hyunjin, kapıyı açmama niyetiyle sırtını daha çok yaslayıp ellerini arkadan beline bağlamıştı.
"Sicilin bayağı dolu olacak desene. Hazır buradayken seni tutuklasam iyi olur. Wooyung'un yerini biliyorsundur."
Yongbok, iri bedene sinirle bakmış ve kapıya yönelip elinin tersiyle cüsseli bedeni ittirmeye çalışmıştı.
"Buna yetkin yok, avukatımla görüşürsün."
İttirilen Hyunjin yerinde sabit kalmış ve arka cebinden telefonunu eline almıştı.
"Dur bekle, savcılıktan evini arama iznim bile var. Avukatın bu duruma ne der öğrenelim o zaman."
Yongbok yanındaki büyülü kokusu olan bedene bakmıştı ters ters. İşler o kadar ciddi miydi? Wooyoung'un pis işler yaptığını sevgili oldukları zamandan beri biliyordu ama ayrıntısını öğrenmemek istememişti.
Gerçi... Bütün bu olanların sorumlusu şu an karşısında telefona bakıyordu. Hyunjin'in yutkunmasıyla hareketlenen adem elması Yongbok'un beklemediği şekilde heyecanlanmasına sebep olmuştu.
"Tamam. Tamam, kabul ediyorum. Ama... Bu aramızda kalacak."
Hyunjin, attığı blöfün işe yaramasına sevinmiş ve telefonun ekranını kilitleyerek yeniden arka cebine koyarak kapıdan çekilmişti.
"Anlaştık. Şimdi gidebiliriz."
Yongbok, bir şey demeden önden çıkmıştı. Tahmin ettiği masanın boş olmasıyla ağzı aralanmıştı. Hyunjin, peşinden gittiğinde ise az önce oturdukları masa boştu.
"Beomgyu ile Jeongin nerede?"
Hyunjin, etrafa baktığında ise kimseyi görememişti. Gezinen garsonun kolundan tutmuştu.
"Şu masadakiler nereye gitti acaba, gördünüz mü?"
"Hesabı ödeyip beş dakika önce çıktılar."
Hyunjin gözlerini yumup başıyla onaylarken dudaklarını birbirine bastırmıştı.
Hay aksi...
Etrafa bakan küçük bedenin yanına giderken Yongbok, Hyunjin'in gözlerine odaklanmıştı.
"Gitmişler."
Yongbok başını onaylarcasına sallamış ve eve gitmek adına yola koyulmuştu. Ellerini cebine atan Hyunjin arkasından bağırmıştı.
"Nereye gidiyorsun?!"
Yongbok cevap vermeyi reddedip yoluna devam etmişti. En kısa sürede taksi bulup eve gitmek istiyordu. Hyunjin, arkasını dönmüş kendi yoluna koyulurken başını sağa sola sallamıştı.
Seni yeniden kullanacağım için kendimden nefret ediyorum...
Yongbok, yolunda kolları birbirine bağlarken etrafına bakınıyordu. Anayolu bir türlü bulamamış ve bedeni soğuğa dayanmaya çalışıyordu.
"Of... Hiçbir yerde taksi yok. Ne yapacağım?"
Durmuş, telefonunu cebinden çıkarmıştı. Ekranına basarken açılmaması ile yüzündeki tüm mimikleri düşmüştü.
"Şarjım anca bu zamanlarda biter ya."
Omuzları düşen beden yeniden telefonu cebine atarken kalıplı jeep modelli araç yanında durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Escape Anymore (Hyunlix)
Fanfiction❗️❗️ No Strings Attached (Hyunlix) Serisinin Devam Kitabıdır. ❗️❗️ ❗️Bdsm ağırlıklı smut içerir. ❗️