‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️Hyunjin, bu yüzü defalarca görmüştü.
Arabadan indirildiği her an, görmüştü.
Otel odasında pencereyi izlerken, görmüştü.
Malikanede, görmüştü.
Hyunjin, sesli bir şekilde yutkunarak gözlerini kırpıştırmıştı. Camın ardından bakmaya devam ederken mırıltılı tonla söze girmişti.
"İçeri girelim."
Yongbok, yüzü düşmüş ve oldukça ciddileşmiş uzun bedene odaklanmışken birden sürüklenmesi ile afallamış ayak uydurmakta zorlanmıştı.
"Hyunjin, dur!"
Hyunjin, kafeye girdiğinde ise Hyunjae ile göz göze gelmişti. Hyunjin, gözlerini okuduğu bedenin kininin kokusunu alıyordu. Zafer kazanmış bir edada Hyunjin'e bakıyordu.
Yeji, Hyunjae'nin odaklandığı noktaya başını çevirdiğinde gördüğü manzarayla korkarak ayağa kalkmıştı. Hyunjin ve peşinden mecburi gelen Yongbok masalarının hizasında belirmişti.
"O-oppa..."
Yeji, Yongbok'a baktığında durumun basit bir erkek arkadaşlık mevzusundan ibaret olmadığını anlamıştı. Açıklama yapmaya tenzil etmeden sessiz kalmıştı.
Hyunjin ile Hyunjae öylece birbirine odaklanmış halde bakışıyordu.
"Yongbok, Yeji'yi alıp eve götürür müsün? Ben de geleceğim sonra."
Yeji araya girmişti.
"Oppa açıklamama-"
Hyunjin, başını arkaya çevirmişti.
"Yongbok, lütfen."
Yongbok, tuttuğu eli bırakırken Yeji'ye bakmıştı. Sıcaklayan elini Yeji'ye uzatmış ve gitmeleri gerektiği adına belli belirsiz başını sallamıştı. Yeji, itiraz edemeden Yongbok'un elini tutmuş ve arkasına bakarak mekandan ayrılmışlardı.
Hiçbir şey anlamıyordu.
Yongbok etrafta taksi var mı diye bakınırken arkasındaki kız çocuğu lafa girmişti.
"Yongbok, neler olduğunu anlamıyorum... Oppam, oppam çok soğuk ve ürkütücüydü."
Yongbok sonunda bir taksi bulmuş ve gelmesini beklerken Yeji'ye dönmüştü.
Hyunjin, saklamakta ısrar ediyorsun...
Sen bunu yapmadıkça benim elimden sadece,
Haddimi aşmak geliyor.
"Eve gidelim, her şeyi sana anlatacağım. Bilmediklerini bile."
Yeji, Yongbok'un anlattıklarına anlam veremiyordu.
"N-nasıl yani? Oppam... Burs kazandım yatılı okula gideceğim derken daha liseye bile başlamamıştı. Çok küçüktüm ama aramızda yaş farkı çok yok..."
Yongbok, olayları kısa bir özetle anlatmıştı. Babasının ölüm nedeni, Hyunjin'in evden ayrılma sebebi ve geri gelemeyişini.
"Kaç yaşındayken abin evden ayrıldı?"
Yeji dirseklerini dizlerine koymuş, saç diplerini parmak ucunda masaj yaparken hatırlamaya çalışırcasına söylenmişti.
"12 ya da 13 yaşında sanırım... Emin değilim..."
Yeji bunu söylediğinde buz kesilmiş ve ağzı aralık bir şekilde doğrulmuştu... Şimdi eksik taşları yerine oturuyordu...
"Babam öldükten 4 ay sonra... O yaşlarda liseye başlanmaz ki..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Escape Anymore (Hyunlix)
Fanfiction❗️❗️ No Strings Attached (Hyunlix) Serisinin Devam Kitabıdır. ❗️❗️ ❗️Bdsm ağırlıklı smut içerir. ❗️