BÖLÜM 9

490 53 139
                                    


‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️

Yongbok uyandığında gözlerinin önüne bir kız yüzü belirmişti. Uyku haliyle gözlerini birkaç kere kırpıştırdığında durumun garipliğiyle sıçramıştı.

"Bu ne?"

Karşısındaki kişi gülerek dirseklerini dayadığı yataktan çekmişti.

"Oppam gay olduğunu söylediğinde kaba bir erkekle çıkıyor sanmıştım ama sen benden de güzelmişsin."

Jeju'dan döneli bir haftayı geçmişti. Sorunsuz bir haftaydı. Yongbok ve Hyunjin beraber yaşamaya başlamışlardı.

"Merhaba, ben Yeji. Hyunjin'in kız kardeşiyim."

Yongbok durumu idrak etmeye çalışıyordu. Uzatılan eli tereddüt ederek tutmuş ve sallamıştı.

Çok güzel olmuş... Onu sadece bir defa uzaktan görmüştüm...

"Ben... Ben de Yongbok. Lee Yongbok."

Küçük kız sevimlice kıkırdamıştı.

"Biliyorum. Kahvaltıya gelsene, tek başıma yemekten nefret ediyorum."

Hyunjin'in sabahları olmamasına alışkın olmuştu Yongbok. Uyandığında yalnız olurdu ama bu sabah değişiklik olmuştu. Başını aşağı yukarı olumlu yönde sallarken, tek eliyle gözünü ovuşturarak mırıltıyla söylenmişti.

"Sen geç, ben geliyorum... Tuvalete gitmem gerekiyor."

Yeji başını belli belirsiz sallayarak odadan çıkmıştı. Yongbok etrafına bakınırken keyifle sırıtmıştı.

Her şey olması gerektiği gibiydi.

Sıradan insanlar gibiydi.

Yongbok odadan çıkmış, güzel kokular gelen mutfağa doğru ilerlediğinde çubuk servisi koyan Yeji ile bakışmıştı.

"Güzel görünüyor, teşekkür ederim."

Yeji ve Yongbok karşılıklı masaya oturmuştu. Yongbok, Yeji'ye bir çok şey sormak istiyordu ancak Hyunjin her zaman birilerinden bir şeyler saklamıştı. Nasıl konuyu açabilirdi ki? Masadaki yiyeceklere bakarken söze Yeji girmişti.

"Oppam'la sürekli yumurta kırma yarışına girerdik, küçükken. Ama ne yaparsam yapayım o kazanırdı."

Yeji haşlanmış yumurtaya odaklanmış bir şekilde kabuğunu soyuyordu. Yongbok için mükemmel bir konu açılışı olmuştu.

"Abin, onunla ne kadar zaman geçirdiniz? O küçükken nasıldı?"

Yongbok kendi servis tabağına kimchi koyduğunda gözleri Yeji'nin üzerindeydi. Yeji, yarım soyulmuş yumurtayı masaya bırakıp düşünmek için gözlerini yukarı doğru çevirmişti.

"Hm... Oppam... Çok sessiz sakin çocuktu. Hiç arkadaşı yoktu."

Gözlerini Yongbok'a çevirmişti.

"Yani bizle yaşarken, okuldan burs almaya başlamadan önce.."

Yongbok yutkunmuştu.

Bilmiyor. Geçmişini hâlâ kardeşinden saklıyor.

"Sizinle yaşamayı bu yüzden mi bıraktı?"

Yeji başıyla onaylamıştı.

"Evet, okulun sınavına girmiş, birinci olunca burs vermişlerdi... Ondan önce ise hep babamla birlikte vakit geçiriyordu."

Baba... Yongbok, Hyunjin'in ebeveynleri hakkında hiçbir bilgiye sahip değildi. Gözleri Yeji'ye karşı daha meraklıydı.

"Babasına.. Yani, babanız nerede şu an?"

No Escape Anymore (Hyunlix) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin