BÖLÜM 3

2.2K 177 658
                                    



‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️

Yongbok, karşısında nefes nefese soluklanan kendisinden uzun ve iri adama bakıyordu.

Karnındaki kramplar midesinin bulanmasına neden olmuştu.

"Seni hep seveceğim Lee Yongbok."

Öylece karanlıkta Hyunjin'in avcı gözlerine bakmıştı Yongbok.

"Beni, tutuklayacak mısın?"

Hyunjin bu soru ile afallamıştı. Kalbini uğruna kapadığı kişi, yıllardır takibinde olduğu Wooyoung'un sevgilisiydi.

Peki ama nasıl birlikte olmuşlardı?

Hyunjin, kemerine bağlı kelepçeyi çıkarmıştı. Metal ses aralarındaki gerginliği arttırmaktan başka bir şey yapmamıştı.

"Evet."

Yongbok, pes etmiş. Kurumuş kanlı ellerini önünde birleştirirken başını eğmişti. Hyunjin, kelepçeyi takarken Yongbok aklına gelen fikirlerle ve içindeki korkuyla baş ediyordu.

Wooyoung beni yüz üstü bıraktı.

Defalarca beni aldatmakla suçladı.

Kendini kurtarmak zorundasın Lee Yongbok.

Yongbok, tek sağlam kalan beden parçası olan dizlerini sertçe yere vurup çökmüştü. Yüzünde histerik bir gülüş hakimdi.

"Zamanında... O kişiyken..."

Hyunjin şaşkınca Yongbok'u izliyor, ne yapmaya çalıştığını anlamaya gayret gösteriyordu. Yongbok, yutkunmuş ve yanağını Hyunjin'in pantolonundan sertliğine sürtmüştü.

"Ah, Venom iken. Bunlara benzer şeyler kullanırdın, hatırladın mı?"

Hyunjin ne zaman seks yaptığını artık unutmuştu. Yukarıdan küçük bedenin yaralı yüzünü izlerken Yongbok kirli parmaklarıyla Hyunjin'in pantolonunu tutmuştu. Sert baldırlarını hissetmişti.

"N-ne yapıyorsun?"

Hyunjin, heyecandan kekelemek zorunda kalmıştı. Hareket edemiyor gibiydi. Yongbok, istekli bakışları ve sakin ses tonuyla söze girmişti.

"Söz... Beni yine tutuklarsın... Sadece çok istiyorum..."

Yongbok'un parmakları yukarı çıkmış, pantolonunun düğmesini çözüp heyecanla fermuarı yavaş yavaş indirmişti.

"Birileri görecek."

Yongbok, Hyunjin'in kasıklarındaki kumaşı yavaşça indirirken sağına ve soluna bakmıştı.

"Buraları bilirim, kimse olmaz. Olsa da bir şey demezler."

Yongbok, karşısındaki sertlikle yutkunmuş ve dilini dışarı çıkararak kökünden ucuna kadar dilini gezdirerek Hyunjin'in alttan gözlerine bakmıştı.

"Hmm?"

Hyunjin yutkunmuş ve gözlerini kapamıştı. Zayıf noktasının Yongbok olduğu mu, yoksa cinsellik mi olduğuna emin değildi. Alt dudağı titreyerek sıcak bir nefes vermişti.

Yıllar sonra... O ve ben...

Ben...

Hyunjin, bir eliyle silahını kılıfından çıkarmış, parmağında çevirerek avuç içine oturturken Yongbok'un başına tutmuştu. Diğer eliyle yumuşak saçlarını tuttuğu Yongbok'u ağzını ittirirken sıcak bir hisli kükremişti.

Yongbok, nişan alma sesini duyduğunda kalbinin patlayacağını hissetmişti adeta. Yutkunacakken ağzının dolması ile zevkten parmakları uyuşmuştu.

No Escape Anymore (Hyunlix) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin