SELAMLARR BALLARIM.Ara bölüm falan değil. Bu partta karakterlerin kişilik analizlerini yapacağız hem de sizlerle yorumlayacağız. Bu yorumlara ben de katılacağım. Hem de az çok kişilikler kafanızda oturur.
BAŞLIYORUZ.
1-) Yang Jeongin.
- 2 nisan 2001 doğumlu.
- Burcu koç. (koç olanlar burada mı?)
- Kişilik tipi INFP-T
- Kendisi genelde sessiz bir kişiliktir, ortamına göre hareket eder ve Hyunjin'in Venom haline istemsizce teşvik eden biridir. Patronundan sonra Hyunjin'in Venom olduğunu bilen tek kişiydi.
- Genellikte onlyfans işini yaparken bottom (uke) oldu ama şimdi Beomgyu'ya olan hoşlantısından seme veya seke takılıyor.
- Koyu saçlı, 1.78 boyunda, genelde soft açık renkli şeyler giymeyi tercih ediyor.
- Acı yemeyi çok seviyor, en sevdiği yemek ise samgyeopsal (kore barbeküsü)
2-) Choi Beomgyu (Bobby)
- 21 Ocak 2000 doğumlu.
- Kova burcu. (Evet şimdi de kova burçlarını bekliyorum.)
- Kişilik tipi ISFJ-A
- Kore'de doğdu ve Koreli. Lakin üst tabakadan olduğu için ailesi o ilkokula başlarken İngiltere'ye okumaya gönderdi. İngilizce ismi Bobby. 19 yaşında Kore'ye yeniden döndü ve Kore'de Konservatuvar okuyor.
- Yongbok'un ailesiyle onun ailesi sıkı bağları var, bebeklikten Yongbok'la tanışıyorlar. İngilizce aksanı daha iyi olduğu için Yongbok'a ikinci ismi olan Felix ile hitap ediyor.
- 1.72 boyunda, uzun saçlı, kendisi Kore'den daha çok İngiliz kültürüne alışık ve hakim olduğu için daha özgür davranmaya meyilli. Genç işi giyinmeyi, parlak renkleri seviyor ve genelde oversize giyinip bol aksesuarlar takıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Escape Anymore (Hyunlix)
Fanfiction❗️❗️ No Strings Attached (Hyunlix) Serisinin Devam Kitabıdır. ❗️❗️ ❗️Bdsm ağırlıklı smut içerir. ❗️