‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️Yongbok, bileklerinde hissettiği sızı, başının çatlamasına neden olan ağrıyla uyanmıştı.
Neler oluyor, ben neredeyim?
Gözlerini zar zor açmaya çalışmış, ayıldığı gibi burnuna keskin bir yanık kokusu gelmişti.
O gece neler olmuştu?
En son Hyunjin'le Jeju Adası'na giderken şimdi ne olmuştu da kendisini sandalyede bağlı olarak bulmuştu?
Neredeydi? Hyunjin de ortada yoktu.
Midesinin bulantısını bastırarak etrafa baktığında bağlı bileklerini oynatırken hiç gücünün olmadığını fark etmişti.
"Uyandın mı?"
Yongbok, başını kaldırdığında onu uzun zamandır görmediği için unuttuğunu düşünüyordu. Oysaki gözlerinin önünde yeniden belirmişti.
"Venom?"
Maskeli beden, üstü yarı çıplak ve altında siyah jean ile birlikte karşısına dikilmişti. Kollarını birbirine bağlayıp başını aşağı yukarı sallamıştı.
"Evet, benim."
Yongbok ne olduğunu anlayamıyordu. Artık onunla görüşmüyordu ve Venom zaten Hyunjin'di.
"Neden buradayız? Hyunjin olduğunu biliyorum. Çıkar o maskeyi. Görmek istemiyorum... Canımı, canımı yakıyor..."
Son kelimede Yongbok'un sesi titremiş ayrıca kısılmıştı. Venom, başını sağa sola olumsuz anlamda sallayıp Yongbok'un karşısındaki sandalyeye oturmuştu. Sırt yaslama kısmı Venom'un önünde olacak şekilde tersti.
"Hyunjin mi? Kimden bahsediyorsun anlayamadım."
Yongbok aklı karışmış şekilde karşısındaki bedene bakıyordu. Uzun zaman önce Venom'un aslında Hyunjin olduğunu öğrenmişti ve şimdi kendisinin o olmadığını iddia ediyordu. Yongbok başını sağa sola sallamıştı.
"Hayır, biz... Biz o gün yüzleştik."
Bileğindeki bağlar yüzünden Yongbok artık ellerini hissedememeye başlamıştı. Venom ayağa kalkmış, loş odada görünmezliğe giderken Yongbok arkasından bakakalmıştı.
Ardından da gözünü kör edecek parlak ışıklar açılmıştı. Yongbok, ışığa gözlerini alıştırmak için kısarken kapının yanında kolları birbirine bağlı, takım elbisesi üzerine tam oturan, siyah saçlı ve gözlerinde acımasızlığı gördüğü bedeni hemen tanımıştı.
"H-hyunjin?"
Ve yanında da Venom vardı. Yongbok'un bütün gerçeklik algısı yitirilmiş haldeydi. Hyunjin buradaysa, yanındaki kimdi? Maskenin altında kim saklanmıştı.
"Yıllarca sana Venom olduğumu iyi aşıladığım için mutluyum Yongbok."
Hyunjin, kolunu Venom'a atmış ve sırtına dostane vurmuştu. İkisi bakışırken Yongbok hissettiği şokla bilincini kaybedecek gibi hissediyordu. Venom, Hyunjin'in kolundan ayrılırken önden ilerlemiş ve Hyunjin peşinden ilerleyerek Yongbok'un karşısında durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Escape Anymore (Hyunlix)
Fanfiction❗️❗️ No Strings Attached (Hyunlix) Serisinin Devam Kitabıdır. ❗️❗️ ❗️Bdsm ağırlıklı smut içerir. ❗️