~2~

11.4K 204 39
                                    

Her kese Merhaba  2 ci bölümle burdayım umarım beğenirsiniz🧚🏻‍♀️
Beğenmeyi unutmayın:)

Hayat çok garip değilmi hiç beklemediğiniz bir anda her şey ola biliyor.
Bunca yıl bir çok hayallerle yaşamışdım en önemlisi hayalim olan meslekdi.
Şimdi bunu gerçekleşdirmişdim peki ya bir gün aşık olmak hayalim nolucakdı ?
Eğer şimdi kabul etmezsem abimi kaybedicem.
Kolumda hiss etdiğim elle irkildim başımı kaldırdığımda kolumu tutan Arasdı kolumdan tutub beni çekişdirib bir yere götürüyodu.
Arabanın yanina geldiğimizde kapıyı açdı ve beni oturtdu napıyordu bu adam nereye götürüyor.
"Napıyorsun nereye götürüyorsun beni!"
O kadar sert konuşmuşdumki ben bile şaşırmışdım.
Arasın direksiyondakı elleri dahada sıklaşdı dönüb yüzüme bakdıkdan sonra önüne dönerek konuşmaya başladı :
"Konuşucaz!"dedi.
O kadar sert konuşmuşduki bir an ürkmüşdüm.

Şu an bir uçurum kenarına gelmişdik Aras arabayı durdurmuş ve kapotuna yaslanmışdı bende onun yanina yaslanmışdım.

"Berdel olmak zorunda kardeşimi ölüme gönderemem!"
Ne saçmalıyor bu adam sanki ben abimi ölüme göndere bilirim.
Bu töre olmasaydı onlar mutlu  ola bilirlerdi ama bu saçma şeyler yüzünden hayatları tehlikede.

"Bak anlıyorum senin için çok zor inan benim içinde öyle ama başga çaremiz yok burası Mardin bu işin başqa çıkışı yok ya ölüm ya berdel"

"Bende onlara bir şey olsun istemiyorum anlıyormusun ama başga bir yol olmalı onlar sadece bir birlerini sevmiş kötü bir şey yapmamışlar biz evlenirsek bir fark olmuycakki biz yaşayan bir ölü olucaz"

"Bende tanımadığım bir kadınla evlenmeye meraklı değilim ama mecburuz"

Aras tekrar konuşmaya başladı:

"Anlaşma yapalım!"dedi.

Ne diyor bu adam Allah aşkına.

"Ne anlaşması ne diyorsun ?"

"Anlaşma şeklinde evlenelim sonra 5 , 6 ay sonra her kese seninle çoçuğumuz olmadığı için tedaviye gitmeli olduğunu söyleriz sonrada ben seni İtalyaya gönderirim o süreç boyuncada sen orda kendine yeni bir hayat kurarsın bende her şeyde sana destek olurum sonra aradan zaman geçdikce bende başqa biri ile evlenirim sonra sen yavaş yavaş unutulursun böylece her kes kendi hayatina bakar "

Sanki başqa çarem var abimi kurtarmak için zaten seninle evlenecekdim.

"Peki kabul" dedim.

"O zaman ben avukatımla konuşurum bir kafede buluşub sözleşme hazirlarız"

"Tamam"

Sonra arabaya binib konağa geri dönmeğe başladık nolucakdı şimdi her şey o kadar karışık geliyorki.
Ama en azından abimler kurtulucak ve mutlu bir hayatları olucak.

Konağa geldiğimizde her kes olduğu yerdeydi anneme bakdığımda gözleri ağlamakdan kızarmış ve şişmişdi Mirayın annesininde ondan kalır bir yanı yokdu.
Bizi gören ger kes korkuyla ayağa kakdılar.
Hüseyin ağa konuşmaya başladı:
"Verdinizmi kararınızı evlat?"
Aras ilk bana bakdıkdan sonra konuşmaya başladı:
"Verdik berdel olucak kan akmayacak!"dedi.
Bunu dedikden sonra her kes bana bakmaya başladı sonra bir ses duyuldu bu abimin sesiydi:
"Güzelim yapma yakma kendini ben sevdiğim kadınla ölüme razıyım!"
Abime dönüb bakdığımda ayağa kalkmağa çalışıyordu ama korumalar izin vermiyordu.
"Aras doğruyu söylüyor berdel olucak"
Belkide ilk kez abime böyle soğuk davranmışdım ama elimde değil kırgınım kendini , beni , ailemizi ,Mirayı tehlikeye atdığı için kırgınım.
Bunu duydukdan sonra Selim bey konuşmaya başladı :
"O zaman yarın akşama hazır olun Adem ağa hayırlı bir iş için sizdeyiz" dedi.
Babam sadece kafasını sallamakla yetindi ne diye bilirdiki zaten.

Şu an arabada eve geri dönüyoruz her kes o kadar sessizki Abim yüzüme bakmaya cesaret edemiyor, annemler desen yıkık bir durumdalar ,benmi bilmem hiç bir şey hiss etmiyorum.

Eve geçdiğimizde kendimi direk odama atmışdım şu an kimseyle konuşmak istemiyorum.
Duş alıb yatağıma geçdim şu an sadece uyumak istiyorum ama bu pek mümkün değil anlaşılan çünki kafam o kadar doluki her şey çok saçma geliyor.
Arkama bakmadan kaçıb gidesim var ama bu mümkün değil.

Sabah uyandığımda ev çok sesliydi ah tabi bu gün çok önemli bir gün nişanlanıyorum.
Kalkıb elimi yüzümü yıkadım aşağı indiğimde ev çok kalabalıkdı bütün akrabalarım nerdeyse burdaydı.
Her kes bir tarafa koşuşturuyor.
Annem beni görünce yanıma geldi ve konuşmaya başladı :
"Günaydın kızım , biraz konuşalımmı seninle"
Sadece kafamı sallamakla yetindim odama geçtiğimizde koltuklara oturmuşduk.

"Yavrum biliyorum her şey çok karışık geliyor şu an sana. Sen çok güzel bir kalbe sahibsin güzelim sırf abin için kendi hayatını hiçe saydın şu an ne desem boş ama affet olurmu annem seni bu hayatdan koruyamadığımız için affet umarım bundan sonra çok mutlu olursun."
Annem daha fazla göz yaşlarını tutamayıb ağlamaya başladı hemen annemin boynuna sarıldım onun bir suçu yokki o bu hikayenin en masumlarından hoş bu hikayede hiç kimse suçlu değil ama yapacak bir şey yok.
Biraz daha sarıldıkdan sonra annem odadan çıkmışdı akşama hazırlık yapıyorlardı.
Bu akşam her şey değişecekdi.
Bundan sonrası nasil olucak bir fikrim yok ama umarım güzel olur.

Her şey hazırdı annemler bir sürü şey hazırlamışlardı. Gelmelerine bir kaç saat kalmışdı artık bende hazırlansam iyi olucak her ne kadar istemesemde annemleri daha fazla üzmek istemiyorum.
Dolabımdan geçen yaz aldığım ama bir türlü giyemediğim siyah elbisemi çıkartdım altınada stilettolarımı giydim yüzüme hafif bir makyaj yapmışdım.
Saçlarımı dün gece ördüğüm için hafid dalgalıydı bende öyle bırakdım.
Artık hazırdım ben aşağı inince kapı çalmışdı yardımcımız Nergis teyze kapıyı açtığında gelen onlardı Kıvanç aşireti. Annemler Kıvanç aşiretini içeri buyur etdiler.

Bitti:)

Nazın nişan kombini:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nazın nişan kombini:)

Nasıl beğendinizmi ???

Nasıl beğendinizmi ???

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sevgilim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin