__________________________________Zaman durmuş gibiydi şu an hastane kalidorunda Arasın ameliyatdan çıkmasını bekliyoruz.
Her kes bir tarafda oturmuş ağlayarak dua ediyordu.
Benmi ?
Bense yoğum bakım kapısının yanındakı duvarın dibine çökmüş Arasdan haber bekliyordum."Naz güzelim hadi gel biraz hava alalım "dedi Alina.
"İstemiyorum"demişdim.
Aras burdan çıkmadan hiç bir yere gitmem.
Ameliyathane kapısı açılarak içerden doktor çıkmışdı."Hasta çok kay kaybetmiş AB Rh- kan gerekli"dedi.
"Benim uyumlu"dedim.
Hemşire yanıma gelerek beni bir odaya alarak kan aldı.
Şu an o kadar bitmiş hiss ediyordumki.
Arasa bir şey olucak düşüncesi beni mahv ediyordu.Saatlerdir Aras o odada can çekişiyordu içerden hiç kimse çıkmıyor.
Kafayı yemek üzereyim neden kimse bir şey söylemiyor.
Allahım nolur Arasa bir şey olmasın.
Kapı açılarak içerden doktor çıkdı her kes telaşla doktorun yanına koşmuşdu."Çok üzgünüm ama hasta komaya girdi"dedi.
O an her şey durmuş gibiydi gözlerim karaymaya başlıyordu.
Aras k-komaya girmişdi.
Ayakda durmakda zorlanıyordum tek hatırladıgım Alinanın Naz diyerek bana koşmasıydı.Uyandığımda hastane odasındaydım kolumda serum vardı.
Gözlerimi etrafda gezdirdiğimde Alinanı gördüm ağlıyarak bana bakıyordu."A-Alina Aras nerde nasıl iyi degilmi ?"
"Güzelim sakin ol A-Aras şu an komada ama ben eminim o iyi olucak tamammı""Ben görmek istiyorum nerde "
"Sakin ol ben hemşireni çağırayım serumu çıkartsın"
Sadece kafamı sallamışdım.
Şu an hiç kimseyle konuşmak falan istemiyordum tek istegim Arası görmek.Arasın olduğu kata geldigimizde her kes burdaydı.
Nur beni görür görmez ayağa kalkarak bana doğru gelmege basladı."UĞURSUZ HEPSİ SENİN YUZUNDEN , SENİN YUZUNDEN ARAS BURDA DUYDUNMU BENİ LANET OLSUN ALLAH SENİN BELANI VERSİN"dedi.
Ben şok olmuş bir şekilde onu izliyordum eğer Arda abi onu tutmasa bana saldırıcakdı.
"KES SESİNİ , KENDİNE GEL ARAS BENİM KOCAM SENİN HİÇ BİR ŞEYİN ANLADINMI GELDİĞİNDEN BERİ KOCAMA SULANMALARINI İZLİYORUM AMA YETER ARAS İYLEŞİCEK DUYDUNMU BENİ , KOCAM İYLEŞİCEK VE SONRA SEN SADECE BİZİM NASIL MUTLU OLDUĞUMUZU İZLİYCEKSİN ŞİMDİ DEFOL BURDAN"dedim.
Aslı hanım kızının yanına gelerek kızını dışarı götürdü.
Tabi bana kötü bakışlar atmayıda unutmamışdı.
Tükenmişdim elimden aglamakdan başga bir şey gelmiyor.
Aras lütfen uyan sana ihtiyacım var lütfen.__________Ertesi gün_____________
Arasdan hic bir haber yok durumu aynı.
Ve ben onu görmek istiyorum dün doktor izin vermedi.
Ama bu gün ne olursa olsun onu görücem.Doktor içerden çıkarak bize bilgi verdi.
Değişen bir şey yokdu."Doktor bey ben kocamı görmek istiyorum lütfen sadece 10 dakika lütfen"dedim.
Doktor üzgün gözlerle bana bakdıkdan sonra kafasını salladı.
"O zaman hemşire sizi hazırlasın"dedi.
Hemen sevinçle kafamı salladım.Kapıyı açıb içeri geçdim.
Aras yatakda cansız gibi uyuyordu göz altı mos mor olmuşdu rengi solmuşdu.
Ağlayarak geçib yanındakı koltuğa oturdum.
Elini tutduğumda buz gibiydi."Aras bak ben geldim , seni çok özledim lutfen uyan ,beni ,bizi bırakma olurmu"
Elimle yüzünü okşamaya başladım.
"Biliyormusun ben bir şeyden çok emin oldum , A-Aras ben sana aşık oldum."
Gülümseyerek tekrar konuşmaya başladım.
"Oysa biz ne için evlenmişdik değilmi , bir kaç ay sonra her şey biticekdi , ama ben anlaşmayı bozdum ve sana aşık oldum "
"O yüzden uyan Aras ben daha sana itiraf edicem bu olanları "
Şimdi gitmem gerek sevgilim ama yine gelicem" ayağa kalkarak yanağından öpüp dışarı çıkdım.
Her şey çok ağır geliyordu çok bitkin hiss ediyordum.
Ya ona bir şey olursa o zaman ne yapıcakdım.
Allahım lütfen koru onu.___________ 1 hafta sonra___________
Arasın kaza geçirmesinden 1 hafta geçmişdi.
Degişen bir şey yokdu.
Bu gün duş almak için eve uğramışdım.
Bu 1 hafta boyunca ne düzgün yemek yiyordun ne de eve uğruyordum.
Birazda zayıflamışdım ama bunlar umrumda bile degildi.
Banyodan çıkarak üzerimi giyindim.(Nazın kombini.)
Şu an her zaman olduğu gibi 10 dakikalık izinle Arasın odasına girdim.
Her zamanki gibi cansız gibi uyuyordu bu görüntü canımı yakıyordu.
Yanına gidib sandalyeye oturub elini tutdum."Yine ben geldim sevgilim"dedim.
Aglamamak için kendimi zor tutuyordum.
Hoş bu 1 hatfada hep ağlamışdım ama neyse."Artık uyanman gerek Aras , lütfen bizim sana ihtiyacımız var".
Bir süre daha yüzünü izledim.
Degişen hic bir şey yokdu.
Aniden parmağını kıpırdatmasıyla bakışlarımı eline çevirdim.
İşaret parmağını kıpırdatıyordu.
Bakışlarımı yüzüne geri çevirdiğimide yavaş yavaş gözlerini açıyordu.
Hemen sevinçle ayağa kalkarak doktoru çağırmaya gitdim.
Kolidorda sevinçle bağırarak doktoru arıyordum.
Aniden önüme çıkan hemşireyle duraksayıb konuşmaya başladım."Doktor ,doktor nerde A-Aras uyandı"dedim heyecanlı sesimle.
Bitti.
Nasılsınız?????Nura söve bilirsiniz serbest😂
Beğendinizmi bölümü???
Oy vermeyi unutmayın🦋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim...
ChickLitMardin ağası ve Doktorun aşkı. Berdelle evlenen çiftin aşkı. Aras♡ Naz