Aşağı indiğimde her kes kahvaltıya oturmuşdu Aras bu gün halsizdi o yüzden odada kalması için ısrar etmiş ve uzun ısrarlar sonucu kabul etdire bilmişdim.
Şimdi Mine anneye haber verib Arasa kahvaltı çıkarıcam ve bende onunla beraber odada kahvaltı edicem.Kapıyı açdığımda Aras üzerini değiştirmiş yatakda uzanıyordu.
"Hadi kalk bakalım kahvaltını getirdim."
"Naz ben iyiyim aşağı ine bilirdim."
Bu adama iyilik yaramıyor .
"Aras söylenmeyi bırak ve kalk "
Aras gözlerini devirdi ve oturur hale geldi.
Bende yanina geçib oturdum ve kahvaltı yapmaya başladık.Kahvaltıdan sonra Mine anne gelib Aras konturol etmişdi.
Kapı çaldığında içeri Nur girmişdi.
Bu kızı hiç sevmedigimi söylemişmiydim."Arascım nasıl oldun "
"İyiyim Nur sagol"
"Merak etdim seni anlaşılan sana iyi bakamıyor karın"
Biri bu kıza benim odada oldugumu söyleye bilirmi yoksa ben bunu bir güzel söyliycem.
"Ne alakası var karımla Nur , sadece ufak grip o kadar abartma "dedi Aras.
"Hemen kızma canım öylesine dedim zaten"
Yok ben bunu geberticem.
"Nurcum hadi sen git annemlerin yanina Arasın dinlenmesi gerek ben zaten Karısı olarak ona çok iyi bakıyorum merak etme sen" dedim.
Nur morarmış suratıyla son kez bana bakıp dışarı çıkdı.
Arasa döndüğümde pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.
Töbe yarabbim ya.~3 gün sonra.~
Bu gün erkenden uyanmış mutfakda kızlara yardım ediyordum.
Arasda bu 3 gün içersinde iyleşmişdi bu gün şirkete geri dönücek.Her kes kahvaltısını yapdıkdan sonra erkekler işe gitmişdi.
Annemler ve Aslı hanimlarda avluda kahve içiyorlar."Hadi gel odama çıkalım beraber laflarız"dedi Alina.
"Tamam olur"dedim.
"Ee anlat bakalım evlilik nasıl gidiyor alışa bildinmi ?"
"Alışdım , çok şükür her şey iyi"
"Çok şükür , zaten ben Arasla anlaşacağına emindim ne kadar sert gözüksede iyi kalpli biri Aras."
Biraz daha sohbet etdikden sonra öğle yemegi hazırlamak için Alina ve ben mutfağa geçdik.
"Alina Arasın en sevdiği yemek ne ?"
"Hayırdır kız kocanın sevdigi yemeğimi yapcan "
"Ya Alina söylesene"
"Ay tamam Aras karnıyarığa bayılır"
Mutfakda bir kaç malzeme eksikdi o yüzden pazara gitmem gerekli.
"Alina benim pazara gitmem gerek bir kaç eksik var"
"Tamam canım , bende gelirdim ama yemek yapılması gerek , korumalardan birine söyle seninle gelsin"
"Tamam, kolay gelsin"
"Sağol canım"
Dışarı çıktıgımda korumaları aramaya başladım ama etrafda kimse gözükmüyordu.
Biraz daha bekledikden sonra gelmiyceklerini anlamamla kendim gitme kararı aldım.
Ama açıkcası biraz tedirgindim çünki ne kadar Mardinli olsamda yıllardır İstanbuldaydım ve ben yolları biraz unutmuş ola bilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim...
ChickLitMardin ağası ve Doktorun aşkı. Berdelle evlenen çiftin aşkı. Aras♡ Naz