Selamm nasılsınız ???
Yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz:)
Medyada nişan yüzüklerimiz var.
Tek taş ve alyansın biri Naz için.
Diğer alyansda Arasın.İçeri geçdiğimizden üzerimde bir çif göz hissetmemle başımı sola çevirdim ve bir çift zümrüt yeşili gözle karşılaşdım.
Aras gözlerini gözlerime sabitlemiş bana bakıyordu açıkçası bu beni biraz heyecanlandırmışdı.
Saçmalama istersen Naz önüne dön hemen.
Gözlerimi ilk ben kaçırmışdım.
Bir kaç dakika sonra babam konuşmaya başladı:"Hadi kızım kahveleri getir" ayağa kalkıp mutfağa geçdim kahveleri hazırlamışdım ve şu an Arasın kahvesine tuz atmalımıyım diye düşünüyorum.
Aman her ne kadar istemeyerek evleniyo olsamda kahveyi içince bürünüçeği yüz ifadesini merak ediyordum o yüzden kahveye tuz atdım.
İçeri geçib kahveleri dağıtmaya başladım en son Arasın önünde durub kahveyi uzatdım kahveyi eline aldı ve teşekkur etdi.
Her kes kahvesini içmeğe başlamışdı ama benim gözüm Arasdaydı sonunda oda kahvesini eline aldı ve gözlerime bakarak bir dikişde hepsini içdi.
Bardağı masaya koyarken bile gözlerini gözlerimden çekmemişdi en sonunda pes ederek ben gözlerimi çekdim.Kahveler içildikden sonra Selim amca konuşmaya başladı:
"Gelelim sebebi ziyaretimize olaylar çok ani gelişdi gönül isterdi her şeyin en iyisi olsun ama yapacak bir şey yok bu yüzden Allahin emri Peyğamberimizin izniyle kızımız Nazı oğlumuz Arasa istiyoruz."
Neden ellerim terlemeğe başlamışdı resmen heyecan yapmışdım Allah aşkina noluyor bana."Kızım benim için çok değerli Selim ağa olurda kızımı üzdüğünüzü duyarsam bir saniye bile düşünmem töre falan dinlemem kızımı sizden alırım.
Bu saatden sonra kızım kızındır Selim ağa umarım bir ömür mutlu olurlar."Her kes ayağa kalkmışdı ben ve Aras ortaya geçdik ve yüzüklerimiz takıldı.
Aras bana dönüb alnımdan öpdü."O zaman buyrun yemeğe geçelim" dedi annem.
Her kes sofraya geçmişdi yemekler tatlılar falan filan derken saat geç olmuşdu."Biz artık kalkalım" diyerek Selim bey ve ailesi ayağa kalkmışdı.
Onları yolcu etdikden sonra odama geçmişdim güzel bir duş aldıkdan sonra uyumak için yatağa geçdim.
Telefonumun bildirim sesiyle telefonumu elime aldım bilinmedik bir numaradan gelmişdi.053: Yarın saat 14.00 hazır ol evin önünde olucam konuşmak için kafeye gidicez.
Anlaşılan bu Arasdı.
Siz : Tamam yarın görüşürüz.
Arası kayd etdikden sonra konuşmadan çıkdım.
Bir kaç saat sonra Arasla buluşacakdım o yüzden hazırlansam iyi olucak .
(Nazın kombini)
Konakdan çıktığımda kapının önünde arabaya yaslanmış beni bekliyordu.
Yanina yaklaşıb "Selam " dedim.
Oda aynı şekilde karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim...
ChickLitMardin ağası ve Doktorun aşkı. Berdelle evlenen çiftin aşkı. Aras♡ Naz