Bu gün genellikle odamda geçirmişdim hiç kimseyi görmek istemiyordum.
Sadece bir ara odama gelen Masalla evcilik oynamış sonrada uyumaya çalışmışdım.
Kapı açılmasıyla şu an görmek istediğim son kişi odaya girdi.
Kısa bir süre bana bakdıkdan sonra kiyafetlerini alıb banyoya geçmişdi.
Aman yesinler sanki yüzünü görmek isteyen var öküz , pislik , adi herif .Sabah uyandığımda Aras odada yokdu bu gün biraz geç uyanmışdım ama hala kahvaltıya geç kalmamışdım.
(Nazın kombini)
Aşağı indiğimde her kes salondaydı.
Bende geçib hiç istemeyerek Arasın yanina oturdum.
Kısa bir sürelik gözlerini bana değdirdikden sonra babası ve abisiyle konuşmaya geri döndü."Aras hatırlıyormusun geçen yıl beraber çarşıda beni sütlaç yapan küçük bir kafeye götürmüşdün benim canım çekdi beraber bu gün gidelimmi ?"dedi Nur.
Bu kız benim sürekli sabrımı zorluyor hayır yani geldiğinden beri sürekli evli bir adama yürüyor.
"Olur gideriz hep beraber" dedi Aras.
Aman birde yalnız gitseydiniz.
*Sana ne Nazcım *
Doğru , bana noluyorsa.
Biraz zaman sonra kapıda araçların gelmesini bekliyorduk.
Araçlar geldiğinde hepimiz büyük bir arabaya binmişdik.
Biraz zaman sonra geldiğimizde arabadan indik ve yürümeğe başladık sokak birazcık dar oldugu ve her tarafda bir sürü dükkan falan olduğu için yürüyerek gidicekdik kalan yolu.
Sokak o kadar tatlı ve güzeldiki bir sürü hediyelik eşya satan yerler vardı.
Yanımda Alina ve Arda el ele yürüyordular.
Biraz önümüzde Aras ve Nur yürüyordu.
Onları tanımayan kesinlikle karı koca sanardı.
Gördüğüm bu görüntü sebebsizce canımı sıkmışdı.
Ona aşık değildim ama biz bir sözleşme yapmışdık ve Aras buna uymalıydı biz ayrılmadan böyle yapması beni rahatsız etmişdi.
O günde zaten kalbimi kırmışdı.
Zaten gidecekdim o zamana kadar sabretmeliyim.Sokakdan aşağı yürürken kendimi tek başına ve dışlanmış gibi hiss etmişdim.
Şu an Arasın benim yanımda olması gerekirken o önden Nurla sohbet ederek yürüyordu.Her şeyi boş vermeğe çalışarak bir adım yavaşlayarak
Grubdan geri kaldım zaten yokluğumu pek fark etmezlerdi.
Gerçekdende etmemişlerdi...
Buna üzülmemeye çalışarak dükkanları incelemeğe başladım.
Güzel bir takı dükkanının önünde durub incelemeğe başladım.
Gözüme kelebekli bir bilezik takıldığında onu gerçekden beğenmişdim.
Elime aldıgımda satıcı yanima gelib :
"Saralımmı hanım ağam "demişdi.
"Evet "
Elimi cebime atdığımda küçük cüzdanımı bulamamışdım.
Allah kahretsin çantamla birlikde yatağın üzerinde unutmuşdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim...
Chick-LitMardin ağası ve Doktorun aşkı. Berdelle evlenen çiftin aşkı. Aras♡ Naz