~18~

6.1K 161 29
                                    

Selammm🦋
Nasılsınız ???

Üzerime güzel bir elbise giyindikden sonra makyaj masama geçdim nedense bu gün çok özenle süslenmek istiyordum.
Aşırı heyecanlıydım acaba nereye gidicekdik?

Aşağı indiğimde Aras hazır bir halde koltukda oturuyordu üzerine siyah bir takım giyinmişdi ve çok yakışıklı gözüküyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimde Aras hazır bir halde koltukda oturuyordu üzerine siyah bir takım giyinmişdi ve çok yakışıklı gözüküyordu.
Aras topuklu ayakkabımın sesini duyunca ayağa kalkıb

"Sonunda yavrum"diyerek Arkasını döndüğünde yerinde dondu adam.

Başdan aşağı beni süzmüşdü.
Bir kaç dakika sonra kendine gelerek yanıma yaklaşdı ve :

"Çok güzel olmuşsun"dedi gülümseyerek.

"Sende çok şık olmuşsun"dedim.


Arabaya bindiğimizde heyecanla yerimde kıpırdandım Aras hala bir şey söylemiyordu.
Bende artık sormayı bırakmışdım nasılsa söylemiyordu.

Yarım saat sonra şık bir restoranın önünde durmuşduk.
Aras arabadan inerek yanıma geldi ve kapıyı açarak elini uzatdı.
Bende elini tutarak aşağı indikden sonra restorana doğru ilerlemeğe başladık.
İçeri geçdiğimizde dikkatimi çeken şey içerde bir kaç çalışandan başka kimsenin olmamasıydı.
Bir masanın yanına geldiğimizde şaşırmışdım masa özenle hazırlanmışdı mumlar ve gül yaprakları vardı her yerde.
Ben şaşkınca Arasa döndüğümde oda konuşmaya başladı:

"Beğendinmi ?"dedi

"Burası çok guzel"dedim mutlulukla.

Aras sandalyemi çekerek oturmamı sağladı.
Oda geçerek karşıma oturdu ve yemek servisi başladı.

Hafif bir müzik çalmaya başladı ve Aras ayağa kalkarak yanıma geldi.
Benide elimden tutarak ayağa kaldırdı.
Aşırı heyecanlandım şu an bayıla bilirim.

"Nasıl başlamam gerek bilmiyorum ben pek romantik bir adam değilim ama sana duygularımdan bahs ede bilirim seni her gördüğümde heyecanlanan kalbimden başka biri ile görmek istemememden, her gün sana dahada bağlanmamdan söz ede bilirim nasıl oldu bilmiyorum hayatıma bir anda girdin ve her şeyim oldun kadın bu adam sana aşık oldu"dedi Aras.

Benim gözlerim dolmuş heyecan ve mutlulukla Arasa bakıyordum.

"Varmısın benimle gerçek bir ömür geçirmeğe karım olmaya?"dedi.

"Varım Aras varım"dedi mutlulukla.

Aras beni kollarının arasına almışdı.

"Seni seviyorum"dedim.

"Bende seni seviyorum guzelim"dedi Aras.

Dans müziği çalmasıyla Aras belimden tutarak kendine çekdi bende ellerimi boynuna doladım.
Bu bizim ilk gerçek çift olarak yapdığımız bir dansdı.
Her şey çok güzeldi çok mutluydum iyiki karşıma çıkardı kader seni Aras Kıvanç.

Şu an arabada eve gidiyorduk o kadar guzel bir gunduki benim için anlatamam.
Ben Arası izlerken o konuşmağa başladı:

"Bebeğim biliyorum çok yakısıklı kocan var ama dikkatimi dağıtıyorsun"dedi sırıtarak.

Ahh şu egosuu

"Egonu çek Aras göremiyorum seni"dedim.

Oda kısa bir kahkaha atmışdı.
Arabaya bindiğimizden elimi tutuyordu ve hafif bir ritimle elimin üzerini okşuyordu.
Bu beni inanılmaz huzurlu yapıyordu.

Odaya geçerek banyoya girdim ve üzerimi degiştirdim.
Güzel bir pijama takımı giyerek odaya döndüm ve yatakda uyku moduna geçmiş Arasın yanına uzandım.
Oda hemen kollarını belime dolamışdı.

"Bu gün çok güzeldi her şey için teşekkur ederim iyiki hayatıma girmişsin Aras"dedim ona bakarak.

"Her şeyin en güzelini hak ediyorsun güzelim ve sende iyiki benim hayatıma girmişsin"dedi gülümseyerek .


Sabah huzurlu bir uykudan uyanmışdım yatakdan kalkmak istediğimde belime sarılı olan kollar buna engel olmuşdu.
Aras uyanmamışdı ve benim uykum kaçmışdı.
Arasın ellerini çözmeğe çalışdığımda beni dahada kendine çekmişdi.

"Uyu yavrum daha erken"dedi boğuk sesiyle.

"Ama "sözümü yarıda bırakarak mümkünmüşcesine beni dahada yanına çekdi ve yüzünü boynuma gömdü.
Anlaşılan uyumakdan başga çare yokdu.

"Aras düzgün doğra şu domatesi"dedim hafif kızgın bir sesle.

"Ama yavrum ne fark eder zaten az sonra yiyicez"dedi sitemli sesiyle.

"Aman iyi"dedim bende.

"Ellerine sağlık bebeğim her şey çok güzeldi"dedi Aras.

"Afiyet olsun sevgilim"dedim.

"Ha bu arada bu akşam seni birileriyle tanışdırıcam 5 gibi hazırlanırsın olurmu ?"dedi Aras.

"Tamam ama kiminle?"dedim.

"Çok soru soruyorsun yavrum"dedi Aras.

"Allah Allah benmi çok soru soruyorum  hiçde bile bir kere ben çok az konuşan bir insanım tamammı sana öyle gelmişdir yoksa ben öyle birimiyim "konuşurken Aras hızla lafımı böldü.

"Tamam güzelim özür dilerim sen hiç konuşmazsın çok az konuşursun tamammı?"dedi gülmemek için kendini tutarken.

"Evet öyle"dedim bende.
Oda daha fazla kendini tutamamış ve kahkaha atmışdı.

"Seni seviyorum yavrum"dedi beni kollarının arasına alırken.
İçim kıpır kıpır olmuşdu.

"Bende seni"dedim.



Bitti:)

Nasıldı bölüm ??
Sonunda kavuşuldu.

Beğenmeği unutmayın 🦋

Sevgilim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin