Selamm:)
Yeni bölüm geldi.Sabah kapının çalınmasıyla uyanmışdım kim bu sabah sabah Allah aşkına.
Aras ayağa kalktığında hemen yatağa geçmişdi bende ayağa kalkıp kapıyı açdım karşımda bu evin yardımcısı Ayşe vardı."Günaydın hanımağam kahvaltı hazır sizi çağırmamı söylediler" dedi gülümseyerek.
"Tamam Ayşecim birazdan geliyoruz"
Kapıyı kapatdıkdan sonra giyinme odasına gittim ve üzerimi giyinmeğe başladım.
Aşağı inib Arasla kahvaltı masasına oturduk.
Kahvaltımızı yapdıkdan sonra Aras ve Arda abi ayağa kalkmışdı anlaşılan işe gidecekler.
Aras her zamankı gibi alnımı öpüp kapıya doğru ilerlemeye başladı.
Bende onun arkasıyla kapıya ilerlemeğe basladım.Erkekler işe gitdikden sonra Mine teyze benden kahve istemişdi bende şu an kahve yapıyordum.
Kahvelerle avluya çıkdım Alina ve Mine teyze oturmuş sohbet ediyordular.
Bende yanlarına ilerledim ve kahveleri verdim sonra yanlarına oturdum.1 hafta sonra.
Arasla evleneli 1 hafta olmuşdu her şey normal ilerliyordu.
Bu süreçde Alina ve Mine teyzeyle daha iyi anlaşmışdım.
Şimdide her kesle beraber avluda oturmuş kahve içiyorduk.
Yanımdada Aras vardı bir elini arkamdan koltuğun başlığına yaslamış ve saçımın ucuyla oynuyordu bir tarafdanda abisi ile konuşuyordu.Mine teyzenin telefonu çalmasıyla telefonunu eline aldı ve telefonu cevapladı.
"Merhaba canım iyiyiz siz nasılsınız?"
.....
"Ah ne güzel bekliyoruz o zaman yarın akşam"
.......
"O nasıl söz öyle Aslı tabiki bizim konakta kala bilirsiniz düğüne kadar burdasınız itiraz istemiyorum"
......
Görüşürüz."
Görüşürüz."
"Nolmuş Mine " dedi Selim amca.
"Aslılar yarın akşam buraya geliyorlar Aslının akrabasının düğünü varmış o zamana kadar bizde kalacaklar"dedi .
Bunu söylemesiyle diğer tarafımda olan Alina dönüb bana bakmışdı.
Noluyor acaba kim bu Aslı ve ailesi.Bu gün konakta hazırlık vardı akşama misafirlerimiz gelecek o yüzden Mine teyze misfir odalarını temizletmiş ve bir sürü yemek yapmışdı.
Alinanın söylediğine göre Aile dostlarıymış.
Saat akşam 6 dı. Her kes Kaya ailesini bekliyordu.
Bir kaç dakika sonra kapı açılmış ve içeri önde bir adam ve kadın girmişdi arkalarındaysa bir kız.
Anlaşılan bunlar Kaya ailesi.
Her kesle teker teker sarılmışlardı ve sıra sanırım benimle tanışmakdaydı.
Mine teyze beni göstererek konusmağa başladı.
"Buda benim güzel gelinim Naz ."
Bana döndüklerinde Aslı hanımın ve kızının yüzünde bariz bir alay yada küçümseme vardı.Ah merhaba sen şu berdelle evlenen kızsın" dedi Nur yapmacık surat ifadesiyle.
"Merhaba" demişdim sadece çünki bende onun gibi saçma sapan konuşmayacakdım.
Her kes yemek masasına oturmuşdu.
Nur sürekli Arasa bir şeyler söylüyordu ve yüzünde büyük bir gülümsemeyle noluyor bu kıza.
Sana ne Naz.
Aman bir şey demedik iç ses.Yemek bittikden sonra her kes salonda oturmuş kahve içiyordu.
Arasda yanımda oturmuş sürekli bir şeyler soran Nura cevap veriyordu.
Yemin ederim ben bıktım bu sorulardan bu kız bıkmadı.
Arasda Aras yeter yahu.
Aras koltukda biraz daha yayıldıkdan sonra tek kolunu koltuğun tepesine atmışdı ve eli yine saçlarımı bulmuşdu.
Bu adamın saçlarımla derdi ne.
Önüme döndüğümde Nurun bize olan bakışlarıyla karşılaşdım daha doğrusu Arasa olan bakışları resmen yiyecekmiş gibi bakıyordu benimle göz göze geldiğinde kısa bir sürelik afalladı ama sonra bana öldürecekmiş gibi bakmaya başladı.Bende sahte bir gülümseme yolladıkdan sonra önüme döndüm.
Arasa baktığımda göz göze gelmişdik neden heyecanlandımki salakmıyım ben acaba.Çok şükürki artık odamıza çıkmışdık yemin ederim aşırı sıkıldım.
Şu an sadece uykuya ihtiyacım var.
Sabah erkenden uyanmışdım bu saatlerde her halde her kes uyuyor olmalı.
Aşağı indiğimde tahminlerim doğru çıkmışdı daha çalışanlar bile yeni yeni uyanıyordu.
Bende bunu fırsat bilerek mutfağa girmişdim belkide bu gün kahvaltıyı ben hazırlasam güzel ola bilirdi.
Yemek yapmayı gerçekden çok seviyordum.
Çalışanları dinlenmeğe ikna etdikden sonra kahvaltı hazırlamağa başladım.
Her şey hazırdı bir sürü şey hazırlamışdım.Her kes aşağı indiğinde kahvaltıya oturmuşduk.
Aras menemeni görünce resmen gözleri ışıldamışdı.
Bu sırada Ayşe ve bir kaç çalışan serfis yapmaya başlamışlardı.
"Gül teyze ellerine sağlık menemen çok güzel olmuş "dedi Aras.
"Bu menemeni ben yapmadım Aras oğlum bu gün her şeyi Naz kızım yapdı bize el sürdürmedi."dedi.
Her kesin bakışları bana dönmüşdü.
"Ellerine sağlık güzel kızım her şey çok güzel olmuş"dedi Mine anne.
"Afiyet olsun"dedim gülümseyerek.
"Bundan sonra sürekli bana menemen yapmak zorunda kalacaksın"dedi Aras gülümseyerek.
Bende gülümseyerek "Olur"dedim.Her zamanki gibi kahvaltı bitdikden sonra erkekler işe gitmişdi Yaman amcada babamlarla gitmişdi evde yalnız kadınlar olarak kalmışdık.
Ve benim canım sıkılıyordu.
Aklıma gelen fikirle Alinaya dönmüşdüm :
"Çarşıya çıkalımmı?""Olur valla bende sıkıldım zaten" dedi.
Aşağı indiğimde Mine anneye haber verib çıkıyordukki Nur konuşmağa başladı
"Ay bekleyin bende geliyorum."
Aman eksik kalma zaten.Hep beraber çarşıda dolanıyorduk kendime bir kaç parça bir şeyler almışdım.
Alinada kendine ve Masala bir kaç parça bir şeyler almışdı.
Ama Nur hanıma bir şey beğendiremiyoruz.
Ya sabır.Sonunda eve dönüyoruz baya yorulmuşdum.
Eve geldiğimizde erkekler işden dönmüşdü.
Elimdekileri odaya bıraktıkdan sonra aşağı inmişdim her kes avluda oturmuş sohbet ediyordular.Bitti.
Nasıl buldunuz ???
751 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim...
ChickLitMardin ağası ve Doktorun aşkı. Berdelle evlenen çiftin aşkı. Aras♡ Naz