Merhaba:)
Umarım iyisinizdir.
Beğenib yorum yapmayı unutmayın)2 gün sonra düğün günü.
Sabah odanın içindeki tıkırtılarla uyandığımda yatağın içinden kafamı kaldırdım.
Yorgun uyusamda şimdi kendimi oldukça dinç hissediyorum.
Alina odaya kahvaltı söylemiş servis arabasındakıları odanın içersindeki küçük masaya yerleştiriyordu.
Alina gerçekden çok hamarat bir kadın.
Ah ben size son olanları söylemedim bem ve Arda abinin eşi Alina düğünümüzün olacağı otele gelmişdik.
Bu gün düğün vardı."Günaydınnn" dedim.
Alina arkasına dönerek gülümsedi ve "Günaydın" dedi.
Kahvaltımızı yapmışdık şimdide Alinanın söylenmelerini dinliyorum."Kızım hadi kalksana birazdan kuaförler gelmiş olur"
Yatağa geri yatıb biraz tepinmeye başladım Allah aşkına ne zaman bitecek bu saçmalık millet düğününe gün sayar heyecan yapar ben ne zaman bitecek diyorum.
Valla bezdim ya.Kuaförler gelmiş makyaj ve saçlarımız nerdeyse bitmek üzereydi.
Alina gerçekden çok güzel olmuşdu Alinaya döndüğümde yatakdakı elbisesi ile bakışıyordu.
"Ne oldu?" Dedim.
"Bilmem, Arda beğenecekmi acaba onu düşünüyordum."dedi.
"Saçmalama, çok yakışdı sana eminim Arda abide çok beğenecek hem çok güzel bir elbise merak etme."dedim gülümseyerek.
Ona bu elbiseyi alması için ben ısrar etmişdim çünki oda çok beğenmişdi hemde çok yakışmışdı.
Oda gülümsedi ve ilgisini kendine verdi.Saat 5 di ve biz hazırdık.
Açıkçası kendimi çok begenmişdim.(Böyle düşünün Nazı)
Odanın kapısı aralandığında bizde arkamızı dönmüşdük.
Gelen Aras ve Arda abiydi.
Arda abi resmen büyülenmiş gibi bakıyordu Alinaya.
Anlaşılan baya beğenmiş Alinayı.
Kafamı Arasa çevirdiğimde oda beni izliyordu.
Gözlerimiz buluştuğunda gülümsemişdi açıkcası baya yakışıklı olmuşdu.
Üzerinde ona tam oturmuş bir takım vardı.Yanıma geldiğinde alnımı öpmüşdü artık buna alışmışdım.
Kulağıma "Çok güzel olmuşsun" dedi.
Bende " teşekkur ederim" demişdim.
Kafamı yana çevirdiğimde Arda abi ve Alina sırıtarak bize bakıyordular.
Lanet olsun utanmanın sırası degil."Çıkalımmı artık "dedi Aras.
Evet anlaşılan zaman gelmişdi."Olur" dedim.
Masanın üzerindeki beyaz güllerimi alarak Arasın elini tutdum.
Elleri sıcacıkdı.Balo kapısının önüne geldiğimizde kapı açılmışdı içerde o kadar insan vardıkı.
Şu an arkama bakmadan kaçasım vardı.
Arasla pistin ortasındaydık ilk dansımızı yapıyorduk.
Şu an istemsizce heyecan basmışdı.Dans bittikden sonra yerimize geçmişdik.
Pist insanlarla doluydu her kes eğleniyordu.
Etrafıma göz gezdirdiğimde bir sürü kızın gözleri Arasdaydı hepsi mal mal sırıtıyorlar.
Biraz utanin be adam evli evli.Arasın ayağa kalkmasıyla ona dönmüşdüm ama o buralı olmadan piste doğru ilerledi.
Yanina bir kaç erkek daha gelmişdi.
Arkadan reyhani çalmaya başlamışdı ben şaşkınlıkla Arası izliyordum bu adak beni daha ne kadar şaşrtacakdı.
Ama çok güzel oynuyordu.
Aras gerçekden farklı biriydi her anlamda sırf kardeşi için kendini hiçe saymışdı bundan sonrası umarım ikimiz içinde güzel olurdu.Şimdide takı töreniydi bu neydi böyle her tarafım altın ve parayla dolmuşdu Arasında benden bir farkı yokdu.
Gerçekden çok yorulmuşdum bacaklarımı hiss etmiyordum.
Saat baya geç olmuşdu.
Şimdide çiçeğimi atacakdım her kes sıraya girmişdi bense bir an önce uyumak istiyordum çok yorulmuşdum.
Çiçegi atdıgımda Arasın az önce reyhani oynadığı arkadaşlarından biri yakalamışdı.Şu an arabada eve gidiyorduk.
Odaya çıktığımızda üzerimi degişmek için banyoya geçdim ama gelinliğimi bir türlü açamıyordum son çare Arasdı.
Odaya geçdiğimde Aras koltukdaydı.
Arasa seslendiğimde bana dönmüşdü."Şey gelinliğimi açamadımda yardım edermisin"
Kafasını sallayıb yanıma geldi arkama geçdiğinde gelinliğimi açmağa başladı.
Elleri hala sıcacıkdı.
Gelinliğimi açdıkdan sonra geri dönmüşdü bende giyinme odasına girib gecelik seçib banyoya girdim.
Güzel bir duş aldıkdan sonra odaya geri döndüm.
Aras beni görünce banyoya geçdi.
Bende oyalanmadan yatağa geçdim çok yorgundum.
Çok geçmeden Arasda gelmişdi oda geçib koltuğa uzandı.
Yarından itibaren her şey çok farklı olacakdı ben artık evliydim belki 5 ,6 ay ama yinede evliydim.
Açıkcası tedirgindim ya hiç bir şey istedigimiz gibi olmassa.
Her neyse umarım her şey çok güzel olur ikimizinde güzel bir hayatı olsun.
Burdan gittikden sonra kendime çok güzel bir hayat kurucam sadece ben ve mesleğim.Daha fazla düşünmeden uykuya daldım.
Bitti.
Nasıl olmuş bölüm ??Akşam yeni bir bölüm daha gelecek beklemede kalın.🌼
610 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim...
ChickLitMardin ağası ve Doktorun aşkı. Berdelle evlenen çiftin aşkı. Aras♡ Naz