0554...: günaydın meleğim. (09.36)
Arel: günaydın. (13.25)
0554...: rwyada muıym? (13.26)
Arel: hayır. (13.34)
0554...: sapık, iğrenç, korkunç biri olarak görmüyor musun beni?
Arel: hayır.
Arel: dün intihar etmekten senin yüzünden vaz geçtim. beni sevdiğine inandırman gerekiyor.
0554...: sen iste yeter bebeğim.
0554...: söz veriyorum sana sevildiğini hissedeceksin.
0554...: ama yalvarırım kendine zarar vermeye kalkma bir daha. çok korkuyorum seni kaybedeceğim diye.
Arel: elimde değil.
0554...: senin için canımı bile verebilecekken yaralarını saramamak çok canımı yakıyor. (13.36)
görüldü
Arel: adın ne? (14.21)
0554...: Batı.
Arel: söylemezsin diye düşünmüştüm.
Batı: beni tanımadığın için söylememde bir sakınca yok.
Arel: Batı.
Batı: efendim meleğim.
Arel: benim neyimi seviyorsun ki sen?
Batı: her şeyini Arel. her bir noktan benim için ayrı bir sanat eseri. yüzün, gözlerin, dudakların, saçların... özellikle de o temiz kalbin.
Batı: seninle ilgili olan her şeye aşığım Arel.
Arel: peki beni nasıl tanıdın?
Batı: hemşirelik yapıyordum eskiden. yaklaşık 2 yıl önce çalıştığım hastaneye sen geldin; yüzün bembeyazdı, o maviş gözlerin kıpkırmızı olmuştu, dokunsan bayılacak gibiydin. abinin kollarında gelmiştin hastaneye, ilk kez öyle gördüm seni. günlerce hiçbir şey yememiş, hiç uyumamışsın. çok merak etmiştim o sıralar seni. hastaneden ayrıldıktan sonra hastane kayıtlarından bilgilerini alıp evini buldum. başlarda pek bir şey yoktu ama zaman geçtikçe kendimi devamlı senin kapında beklerken buldum. neler yaptığını takip ediyor, gün geçtikçe senle ilgili daha çok şey öğreniyordum. en sonunda işi ilerletip telefon ve bilgisayarının kamerasına ulaştım. yaptığımın yanlış olduğunu bilmeme rağmen kendimi engelleyemiyordum. çok kez denedim vazgeçmeyi ama hep farklı nedenlerden seni izlerken buldum kendimi. her seferinde kendime söz veriyordum sonra korkum beni yeniyordu genelde.
Batı: çok korkuyordum Arel.
Batı: çok acı çekiyordun, devamlı üzgündün. kendine bir şey yaparsın diye çok korktum. eğer devamlı kontrol etmezsem ellerimden kayıp gidersin gibi hissettim.
Batı: umurumda değil dedin ama umurunda olduğunu biliyorum ve bu yüzden açıklamak istedim. iyi olduğundan emin olduğum sürece asla o kameraları açmicam meleğim söz veriyorum.
Arel: Batı teşekkür ederim.
Arel: beni böyle güzel sevdiğin için.
°°°
selamlarr
kitap ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız eğer çok sevinirimm. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEĞİM - BXB
Teen Fiction0554...: o güzel gözlerinden düşen her bir damla içimi öyle yakıyor ki meleğim. 0554...: içinde boğuştuğun dertlerin arasından seni çekip çıkaramadığım için o kadar sinirliyim ki kendime.