Rozdział 28

505 12 6
                                    

Ten dzień minął mi w sumie nawert okej cały dzień mialysmy nagrywki. Byłam strasznie wyczerpana. Pod wieczór zadzwoniłam do Nico. Odebrał.

-hej Nico

-hej jak tam bezemnie ?

-strasznie smutno-zasmislsm się pod nosem

-tesknie za tobą-dodalam

-ja bardziej

Później rozmawialismy o głupotach. Ja naprawdę lubię z nim rozmawiać wiecie że romawialismy 4 godziny ? Tak, serio tyle rozmawialismy. Była godzina już 00:01 poszłam się umyć zmyłam makijaż po dzisiejszym dniu przebralam się i poszłam spać.

Następne dni mijały tak samo. Z kolejnym dniem brakowalo mi Nico zoraz bardziej. Ostatnio Nico coraz mniej ze mną rozmawia. Pod przeróżnymi wymówkami. Wiem że on klamie. Lecz nie będę się wtrącać. Choc mimo iż moja intuicja mówi mi żebym poleciala do Włoch i sprawdziła. Tak naprawde za parę dni mam wolne dni bo mam wszystko juz ogarnięte współpracę i filmiki zapasowe i regolarne. A zaniedlugo Nico gra mecz i chyba zrobię mu niespodziankę. Zadzwoniłam tam gdzie trzeba i mam bilet oraz później mogę wejść do szatni.

Nie mogłam przez następne dni na niczym innym się skupiać jak na tym wyjeździe. Wiem że to tylko na trzy dni ale naprawdę nie mogę się doczekać.

Napewno się zapytacie jak tam relacja z Adą i Matty'm a tak właściwie jest coraz lepiej. Mam nadzieję że Matty się jej oświadczy.

Tak wiem myślę o innych a o sobie nie pomyśle ale Nico tak jak mowilam ostanio dziwnie się zachowuje mniej rozmawia i wogole.

Dziś mam jechać na mecz. Mecz rozpoczyna się o 18:00 a ja lot mam o 8:00. Z ciocia Ewa mam wszystko uzgodnione. Nico praktycznie cały dzień nie będzie więc spokojnie mogę zostawić u niej rzeczy. Spakowalam najpotrzebniejsze rzeczy bo to tylko trzy dni a potem spowrotem wracam. Matty miał mnie odwieźć. Gdy na niego czekałam patrzyłam co nowego na Instagramie w sumie oprocz jakiś dram to nudno. Matty już był wziął moją walizkę i zaniosl do auta a ja się jeszcze szybko pożegnałam z ada. Ubrałam buty i poszłam do auta.

Przez drogę śpiewalismy angielskie piosenki bo Matty nie do końca zna polski uczy się go ale nie jest łatwo.

Pożegnałam się Mattym i weszłam na pokład. Nie mogłam się doczekać. Jestem strasznie ciekawa jak zareaguje na moje przybycie. Stęskniłam się bardzo za nim. Chyba nie mogę bez niego żyć. A tak jakby mnie dopełnia jest częścią mojego życia którego mi zawsze brakowało.

We Włoszech było napędem cieplo. Na mecz wzięłam koszulke podarowana przez Nico dla mnie na święta.

Gdy odebrałam bagaż wyszłam na dwór. Napisałam do Ewy że jestem. Miała po mnie przyjechać. Napisala że Nico właśnie pojechal że zaraz będzie wyjeżdżać.

Usiadlam na pobliskiej ławce i przeglądałam social media aż natrafiłam do jakiś artykuł i Nico. Jak ją lubię czytać takie bzdury.

Dzis nasi dziennikarze zobaczyli Nicole zalewskiego gracza as Romy i reprezentacji Polski, w kawiarni i jakąś przepiękna kobieta. Jak wynika z naszysz zdrodel jest to Olga Tamin jest ona tancerka posiada ona Instagram oraz tiktoka. Z naszym obserwacji wynika że Nicola zewlski zdradza Zuzannę Wiśniewską ponieważ był widziany on i nicol jak się calowali. Czyżby Nico łamał kolejnej dziewczynie serce ?

Wszytko_o_sporcie

________________________________
Ma nadzieję że rozdzial się podoba
Za wszelkie błędy przepraszam
Buźka 😚

Czy to jest sen ? | Nicola ZalewskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz