"Elenor."
Yakın arkadaşım aynı zamanda iş arkadaşım olan Atil'in bana seslenmesiyle başımı ona doğru çevirmiştim.
"Efendim?"
"Sana yardımcı geliyormuş."
"Hm, öyleymiş." diyerek omuz silktiğimde bugün bozuk olan moralim nedeniyle çok fazla Atil ile konuşmaya girmemeye devam etmiştim.
"Sen iyi misin? Bugün biraz durgun gibisin."
Bugün benim doğum günümdü.
Annem tabii ki arayıp soramamıştı ancak babam her gün beni en az beş kez arayan biriydi, her ne kadar ona karşı çıkıp umursamaz bir tavırla konuşsam da anlaşılan onunla konuşmaya alışmıştım ve doğum günümde bir kez bile aramamış olması kötü hissettirmişti.
Bu hayatta eskortun kızı olarak bu kadar önemliydim işte. Doğumum hata gibiydi.
"Karnım ağrıyor."
"İlaç vermemi ister misin? Bir şeyler vermemi ister misin?"
İçki içmezdim, kendimi zehirleyecek şeyleri sevmezdim. Bu kadar kötü bir hayata rağmen en azından birkaç şeyden kendimi koruyabilmiştim.
"Sade maden suyu." beni başıyla onayladığında bana bir bardağa maden suyu doldurmuş ve önüme bırakmıştı.
Maden suyumu içmeye başladığımda tüm gün boyunca hiç çalmayan telefonumu kapatacağım sırada mesaj gelmişti.
534 384 ****: Bu numarayı da engellemeni istemiyorum.
Kendini Notaların Ruhu olarak tanıtan ve sosyopat olduğunu düşündüğüm adamın başka bir hattan yazmasıyla kaşlarımı çatmıştım.
Elenor: Yine neden yazdın? Sana "Hayır." dediğimi hatırlıyorum.
534 384 ****: Artık böyle bir hayatta olmanı istemiyorum çünkü Elenor, üzülmeni istemiyorum.
534 384 ****: Seni deli gibi önemseyen canını verecek kadar seven babanı geri çevirme istiyorum.
534 384 ****: Elenor fark etmiyor musun? Bu hayat gerçekten sana iyi gelmiyor, sıcak bir evin olabilir.
534 384 ****: Donmuş yiyeceklerdense ev yemeği yiyebilirsin.
534 384 ****: Baban ile televizyonun karşısına oturup saçma sapan dizilere saatlerce yorum yapabilirsin.
534 384 ****: Baban kollarını açmış seni beklerken onun kıymetini kaybettiğinde mi anlayacaksın?
534 384 ****: Sen annen değilsin ve baban da bunun farkında.
534 384 ****: Sen annene benzemiyorsun ve baban da bunun farkında.
534 384 ****: Sen babanın elini tuttuğunda onu kirletmeyeceksin çünkü sen kirli değilsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notaların Ruhu +18/ Yarı Texting
ChickLitEleanor: Sorunun nedir? Eleanor: Neden bana yazdın? Armin: Seni seviyorum. Eleanor: Eros'un okları önceki mesajlardan anladığım kadarıyla münasip bir yerine girmiş onu anladım. Eleanor: Ama bu durum ile ilgilenmiyorum. Armin: Ayyaş değilim, eğe...