1.2

137 8 123
                                    

Hoş geldiiiniiizz

Medya bizimkilerin vibeını çok verdi yaa

Bölümün sonunda 6 tane fotoğraf olacak bebeklerim eğer gözükmüyorsa söyleyin hızlıca yeniden koyayımmm

Ay size uzun bir bölümle geldim ve yorumlarınızı bekliyoruuumm sizleri çok seviyorum ve bölüme gönderiyoruumm

İyi okumalarr 🩶🤍✨

Derin bir nefes aldığımda uyumak için gözlerimi kapatmış ancak Arın'ın başımda sevgilisiyle konuşması yüzünden öfkeyle yastığı suratına fırlatmıştım.

Arın aldığı darbeyle şaşkınlıkla bana dönmüş odaya giren Giray olanları tahmin etmiş gibi gülerek yanıma ilerlemişti.

"Ya git dışarıda konuş ya da sus yoksa kafanı kıracağım." öfkeyle homurdandığımda Giray tam yanıma oturmuş uyku sersemi bir şekilde suratına bakmaya çalışırken boyu uzun olduğu için boynum acımış bu saçma çabamı yok sayarak gözlerimi kapatmıştım.

Giray"Benim odamda yat, oraya kimse girmez. Ben de Mine'nin odasında uyurum."

"Gerek yok, zaten birazdan eve geçerim." diyerek mırıldandığımda Giray derin bir nefes almış "Uyuyacaksan eğer burada belin tutulur Elenor. Belin ağrımasın." demişti.

Biz ne yapmıştık biliyor musunuz?

Babam, amcam ve ikizler ile Giray'ın evine girdiğimde saatlerce oturmuş yemek yemiş ikizler bir şeyler içmiş bense onları ayran içerek izlemiştim.

Ardından babam ve amcam bu gece burada kalacaklarını söyleyerek odalarına geçmiş babam da bana yanıma gelebileceğini söyleyerek misafir odasına gitmişti.

Arın çakırkeyif olduğunda sevgilisini aramış dibimde gülerek onunla konuşuyordu.

Mine ise Kenan Amca da buraya geldiği için buraya gelmiş hemen yanımda bana sarılmış yatıyordu.

"Mine de uyuyor, onu da uyandırmayalım."

"Onu ben taşırım, ikiniz Mine'nin odasındaki yatakta rahat uyuyamazsınız. Benim odama geçin." dediğinde bir süre düşünmüş ardından başımla onaylayarak yattığım yerde doğrulmamla dünyam kısa bir süreliğine kararmıştı.

Genelde her yataktan kalktığımda vitamin eksikliğim olduğu için bu sorunla karşılaşıyordum. Birkaç saniye dünyamın aydınlanmasını beklemiş ardından ayağa kalkarak bir kez daha beni uykumdan uyandırdığı için Arın'ın saçını çekmiş ve odadan çıkmıştım.

Arın"Abi bir şey söyle şu kıza!" diyerek Giray'a beni şikayet ettiğinde ben göz devirmiş Giray ise"Uykusundan uyandırdın, ne bekliyorsun? Koca bir sarılma mı?" demesiyle gülerek Armin'in odasına girmiş ve normalden bir tık daha büyük olan çift kişilik yatağa girmiştim.

Yatağın içine girer girmez Giray'ın kokusuyla sarmalanmış derin bir nefes alarak gözlerimi kapatmıştım.

Giray hemen yanıma uyuyan Mine'yi bıraktığında Mine uykusundan uyanarak mırıldanmış ardından "Elenor Abla?" demesiyle gözlerimi zorlukla açmıştım.

"Efendim bebeğim?" diyerek ona baktığımda benim yanıma doğru yaklaşmış "Sarılayım mı?" dediğinde ona gülümseyerek onu sıkıca sarmış başını göğsüme yaslayarak gözlerini kapattığında saçlarının arasını öperek gözlerimi kapatmıştım.

Giray'ın dolaptan bir şeyler aldığını duyduğumda adım sesleri kulağımı doldurmuş bana yaklaştığını fark ettiğimde üzerimizdeki ince pikeyi almış ona bakmak için döndüğümde pikeyi kenara koyarak üzerimize battaniyeyi örtmüştü.

Notaların Ruhu +18/ Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin