Başlama tarihi atarsan hoş durur
İyi okumalarrrr
Yallah bölüme
"Anasını sattığımın dünyası..." diyerek güldüğümde detone olmayı umursamadan bağırarak şarkı söylemeye devam etmiştim.
"Kafayı yormam, sonuna bakmam!
Ben adam olmam deli gönlüm, neler ister de seni aldatamam!" diyerek kahkaha atmaya başladığımda barmen bana gülmeye başlamış gülerek yanağından makas almıştım."Emir, sıkılıyorum." diyerek dudaklarımı aşağı doğru sarkıttığımda bana göz kırparak bir viski açmış ve bardağa doldurarak bana uzatmıştı.
"Dans et Eleanor. Geceye daha çok var." dediğinde telefonuma gelen bildirime bakmıştım.
Annemden gelmişti, nerelerde sürttüğümü merak ediyordu.
Siktir et.
"Kalbin işine bak yüzüne bakamaz..." diyerek alayla güldüğümde viskimi kafama dikmiş şarkıyı mırıldanmaya devam etmiştim. "Ağlar durur sen uyurken. Yalnız olamayan böyle mi yapar? Dersen anlarım." diyerek güldüğümde derin bir iç çekmiş az önceki neşemi uçuran anneme içimden küfür ederek şarkı mırıldanmaya devam etmiştim.
"Aşkın içine bak en güzeline.
Hem var, hem yok mu bile bile?
Adalet yok ya, canımı yakar bu sessizlik..."İşaret parmağım ile masada daireler çizmeye başladığımda derin bir nefes almıştım. "Yerimi bilmem.
Bilmem ne taraftayım?
Sesimi duymam,
Ne zamandır araftayım..."Mırıldanışım, yerini daha öfkeli ama bir o kadar da güzel bir tona bıraktığında barda çalışanlar bana dönmüştü.
"Kimler varmış içimde yoklama yaptım.
Deliler çıktı, cellatlar bir de şeytanlar!"Atil masaları silmeyi bırakarak bana dönmüştü. "Sesini şimdiden yoruyor musun?" söylediği söze gülerek göz devirmiş bu barda asıl hak ettiğim ve bana ait olan yere geçmiştim.
Sahneye...
Mikrofonu elime aldığımda konuşmaya başlamıştım. "Evet, sevgili çalışanlar. Size bir şarkı söyleyeceğim. Hazır mısınız?"
Atil pis bezini bana attığında gülerek kıskacından kurtulmuştum. "Biz senin arkadaşınız salak." dediğinde ona dil çıkarmıştım.
"Beni iyi dinleyin. Şş..." diyerek dudaklarımın üzerine işaret parmağımı yerleştirmiş ardından elektro gitarı elime alarak şarkıya girmiştim.
"My lover's got humour
Aşkımın izah anlayış vardırShe's the giggle at a funeral
O, cenazedeki kıkırdayıştırKnows everybody's disapproval
Hiç kimsenin onaylamadığını bilir.I should've worshipped her sooner
Ona daha önce tapmalıydımIf the heavens ever did speak
Eğer gökkubbe dile gelseydiShe's the last true mouthpiece
O, son doğru sözcüdürEvery Sunday's getting more bleak
Her Pazar daha kasvetli bir hale geliyorA fresh poison each week
Her hafta taze bir zehir"We were born sick"
"Hasta doğduk"You heard them say it
Onların böyle söylediğini duydun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notaların Ruhu +18/ Yarı Texting
Literatura FemininaEleanor: Sorunun nedir? Eleanor: Neden bana yazdın? Armin: Seni seviyorum. Eleanor: Eros'un okları önceki mesajlardan anladığım kadarıyla münasip bir yerine girmiş onu anladım. Eleanor: Ama bu durum ile ilgilenmiyorum. Armin: Ayyaş değilim, eğe...