Wielkie postępy

393 5 1
                                    

....Była to wiadomość od Kuby
- hej, pamiętasz jak gadaliśmy o tyciu itp?
- siema, pamiętam, a co?
- chciałbyś może zobaczyć moje postępy, bo znalazłem kilka zdjęć
- jasne!
Kiedy Olek dostał zdjecie kuby prawie go nie poznał, na tym zdjęciu widać było jednak chłopaka z lekim brzuchem. Na drugim zaś... Ogromnego opasłego wieprza, było zrobione przed chwilą, Olek był hetero, ale wybrażał sobie że to on, marzył o tym żeby być nawet większym od kuby. Chłopaki popisali i postanowili się wymiemiać zdjeciami i oposywać swoje postępy.
18 października 2016
Waga Aleksandra wynosiła już ponad 92kg, co dzienne obżarstwo dawało się w znaki, Olek nie nawidził ćwiczyć na w-f, ale po pewnym czasie musiał, tego dnia w szkole na przedostatniej lekcji miał najgorszą lekcję podczas tycia, na lekcji czuł mocny ciężar po całodniowym obrzeraniu się, jego brzuch był mocno  widoczny w kodzulce, czuł podniecenie, ale nikt za bardzo nie patrzył się na Olka, za to jego kondycja leżała, ledwo co biegł, był czerwony jak jabłko i spocony jak prosię, tłuste prosię, którym był. Robił przysiady, skłony i biegał bez sensu, tak mu się wydawało. Po lekcji w szatni, kiedy się wszycy ćwiczący przebierali i został tylko Olek i Florian to nie spodziewanie Florian uderzył Olka w sadło na brzuchu
- co Ty robisz? - zapytał z zdziwiniem Olek
- podsłuchałem Twoją rozmowę z Kubą i muszŕ Ci powiedzieć, że spodobał mi się pomysł tycia
- haha, chciałbyś pójść po lekcjach do maka?
- tak, jakby co Kamil nie wie o tym fetyszu
- dobra pogadamy w maku po lekcjach
Kiedy chłopaki doszli do maka po lekcjach zostało im tylko zamówienie jedzenia, bo jednak przez całą drogŕ gadali. Florian od zawsze interesował się grubymi kobietami, ostatnio kiedy zobaczył, że Olka jest więcej zamarzył o tym samym co jego przyjaciel, Florian często fantazjował o Tuczeniu innych, ale tylko kobiet. Gadali też o dziewczynach z nowej szkoły, Florian nie miał nikogu na oku oprócz dosyc otyłej Asi z klasy eknomoicznej, najabrdziej podniecał go jej ogromny podbródek, Olek wyznał że podoba mu się ta cała Kornelia, Florian się zaśmiał, że przecież tylko w pornosach szczupłe kobiety lubią spaślaków.....
Olek zamówił 7 Mc royali, a Florian na sam po czątek 3 wieśmaki. Chłopaki zabrali się za jedzenie, po dwóch kanapkach Florian zaczą masować swój ,,ogromny" brzuch i jęczeć, a Olek dopiero po pięciu.
- Ale się na żar BUUUURAP łem.. z rzekł Florian
- BUUUUUURAP ja mocniej - odpowiedział mu Olek
Potem jeszcze gadli i postanowili też się wymieniać postepami i zdjęciami.
Kiedy wrócił do domu zobaczył, że jego Matka ćwiczyła przed telewizorem areobik
- Hej, Olllek ech, ech
- część
- choodź ze mną trochę pociwiczysz ech, ech
- nie dzięki
- Olek!
Nagle przestała ćwiczyć i zaczeła gadkę moralizukącą o tym jaka to nadwaga zła itp. Olek wytrzymał kazanie i poszedł do swojego pokoju, wzią paczkę czipsów i zaczą ją jeść oraz zaczą oglądać film. Obudził się o 23:47 czuł jak jeszcze trochę boli go brzuch, postanowił pójść wziąść prysznic, pod przysznicem myślał o Korneli o jej figurze i o jej twarzy, oraz o tym że dawno jej nie widział, uargumentował to tym że jego szkoła była bardzo, ale to bardzo duża. Myśląc o niek bawił się brzuchem, dawał sobie w niego klapsy i podrząsał swoimi co raz większymi cyckami po pewnym czasie zjechał ręką trochę niżej, niż jego brzuch i się zabawił.
27 października 2016 Olek, Kuba i Florian założyli sobie grupę na mesangerze pod nazwą ,,Grubasy🐷"
Pisali tam o tyciu swoich fantazjach, Olek dowiedział się że Kubę pociągają tylko i wyłoncznie grubsi od niego męszczyźni, śmiali się że Ciężko mu będzie znaleść większego od niego. Zofia znowu podała się z namówieniem syna na dietę, chłopaki planowali na jutrzejszy dzień spotkać sie u Kuby i zrobić wielką imprezę, której celem będzie zdobycie nowych kilogramów. Olek nie martwił sie że powtórzy się incydent z urodzin Łukasza, gdyż na spotkaniu będzie chodziło o jak największym przytuciu. Ostatnio Olkowi i Łukiemu osłabł kontakt, ale postanowili się za jakiś czas spotkać. Olek ledwo co założył jensy w których miał iść do Kuby, pomysłał sobie, że po spitkaniu juz ich nie założy, pewne było, że do końca miesiącą będzie ważył 95kg.
Olek poszedł do sklepu po nowe ubrania, wolał się zabezpieczyć, że jak będzie ważył 100kg, żeby nie miał problemów, że nie ma ubrań. Kiedy był w centrum handlowym spotkał grupę dziewczyn, może nie jakąś mega hot, ale jednak szczupłych, żadnej z nich nie znał. Pokochał chodzić w koszulach przez co widać było mocno jego brzuch jak próbuje uciec, widział u słyszał jak się z niego nabijają owe dziewczyny, ale zamiast się zesmucić
słowa ,,tuczynik" ,,grubas" ,,świnia"
,,boczuś" sprawiały mu radość i podniecenie, na słuch tych komplementów dostał wzwodu, ci zobaczyła jedna z dziewczyn
- nie tttylko brzuch ma duży - wykrztusiła z siebie dziewczyna
- ale i tak tłuścioch, hahah
Alesander kiedy to usłyszał to odwrucił się w ich kierunku iz całej siły dał sobie klapsa w sadło, dziewczynki aż zaniemówiły.
28 października 2016 Waga Olka wynosiła 94,8kg to dzisiaj będzie mu brakować 5kg do setki. Olek na śniadanie zjadł 3 duże omlety i popił Colą, całe śniadanie miał wzwód, czekał na 10:00 wtedy rozpoczynała sie uczta u Kuby, godzinę wcześniej miał wstąpić po Floriana.
- puk, puk - zapukał Olek
Otworzył mu Florian
- siema stary!
- no elo
- Idziemy? - zapytał Olek
- no jasne!
Chłopaki szli pół godziny do kuby, umówili się że przyjdą pomóc w przygotowaniach. Kiedy doszli do dużego domu kuby, który do niego pasował, bo też był duży, tym razem zapukał Florian i Otworzła im siostra Kuby
- cześć jestem Dagmara - przywitała się gruba, dosyć wysoka blondynka
Cześć - odpowiedział Olek
Florian milczał, ale po chwili tez się przywitał
- prosze wchodzcie - zaprosiła ich dziewczyna.
Kuba miał siostrę i mieszkał z rodzicami, ale obecnie byli w pracy. Dagmara miała 18lat i też miała uczestniczyć w inprezie. Goście przywitali się z gospodarzem przyjęcia, który był bez koszulki
- Przywitaliście się z moją siostrą?
- oczywiście
- pewnie o tym wam nie powiedziała, ale jest feede, czyli coś ala my ale nie pociagają ją inne grube sylwetki niż jej własna
- ciekawie - odpowiedział Florian
Równo o 10:00 zaczeli jeść na stole były burgery, lody, czipsy, hot-dogi, frytki, pizze w tym ulubiona Olka. Olek był drugą osobą która najwiecej zjadła, pierwszy był Kuba, trzecia była Dagmara. Olek nie wiedział co ma jesć, brał wszystko co popadnie, mocno się przy tym brudząc. Nagle Dagmara zaczeła jęczeć, następneie Kuba i Olek, Florian zaś na końcu, napychali swe żołondki, jakby miał być ich to ostatni posiłek w życiu, do picia były same słodkie gazowane napoje. Olek czuł jak pęka mu koszula, ale nie przejmował sję tym, wkońcu po 1,5godziny wszystko zniknąło, wszycy leżeli obżarci i upaćkani w jedzeniu. Po 2godzinach Kuba powiedział, żeby każdy się zważył. Już im sie wszytsko ułożyło, w między czasie grali wszycy na Ps4 oprócz Kuby, który poszedł się wykąpać, kiedy wrócił i stnaną na wagę w samym ręczniku owiniętym na jego tłustym ciele waga pokazała 126kg u Dagmary wychodziło 104kg, u Floriana 75kg zaś u Aleksandra 97kg. Olek z radości podskakiwał i czuł się strasznie podniecnoy. Kiedy odprowadzał Floriana ten mu wyznał że Aśka jest niczym w porównaniu do Dagmary i się zapytał czy Olek by nie pomógł mu w zdobyciu siostry Kuby, Olek się zgodził. Kiedy wrócił do domu i się wykompał i poszedł spać mysłał tylko i jednym, kiedy będzie taki gruby, że nie będzie mógł się ruszać.

Wielkie TycieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz