16 kwietnia 2018 Przez ostatnie miesiące Olek przebił wymarzone 200kg stał się bardzo otyły, jego brzuch był gigantyczny, jego cycki były olbrzymie, Olek był ogromny i ciężki, odczuły to dwa krzesła szkole, które nie wytrzymywały ciężaru Olka, nie wytrzymywały też koszule, każda którą posiadał to na nim pękała to samo spodnie, chodzenie było strasznie męczące, ale i podniecające, Olek uwielbiał to, że bez pomocy innych było mu ciężko funkcjonować, Kornelia bardzo często spała z Olkiem i musiała go być, sttasznie podniecało to Olka jak i Kornelię, uwielbiała szorować jego fałdy, jego ogromne cielsko. Filmy i zdjęcia Olka cieszyły się wielką popularnością w Polsce, szybko zyskał sławę, nikt nie znał jego twarzy, ale znali jego sadło, skontaktował się też z ,,Big Tex" powymieniał się fantazjami i trochę popisali, Olek zawsze był dobry z angielskiego. Zofia nie była już gruba tylko otyła, ważyła wkońcu 107kg, ale wporuwnaniu do syna i siostrzenicy była z niej chudzina, Baśka ważyła zaś już 163kg i była najgrubszą dziewczyną swym liceum, mocno zajadała rozstanie z Łukim, który musiał wyjechać, gdyż jego rodzice się przeprowadzała z względu na środowisko ich syna, odczuł to też Olek, ale trochę mniej. Kuba też osłabił kontakt z resztą, ale ze wgledu na brak czasu, jednak przytył +6kg. Florian dobijał zaś do 130kg, a Kamil go gonił, bliźniaki szukali sobie dziewczyn, w między czasie mieli kilka nie udanych romansów. Wychowawczyni Olka już podała się w walce z tyjącą szkołą, we wszystkich klasach ponad 60% uczniów było otyłych, Korneli też się trochę przybrało, miała trochę brzuszka, zaczeło to ją podniecać jak i Olka, rozważała by przytyć celowo do 150kg jak na razie, ale jeszcze chciała to przemyśleć. Olek pochłaniał nie zliczone ilości jedzenia od kebabów po pizze, zyskiwał też sporo kasy jako model u swej znajomej, której też się przybrało z 23kg, wogólę zauważył, że bardzo dużo osób zaczęło tyć i to mocno, co go cieszyło, chodziły pogłoski o wejściu na rynek polski produktu marki ,,Lustes" był to najnowszy gainer, dla osób chcących przytyć, Olek chciał kupić z 50L aby mieć spory zapas, miały być różne smaki, firma ,,Lustes" była bardzo popularna w Usa, Kanadzie, Francji, Włoszech, UK i Niemczech. Gainer miał mieć premierę 20 czerwca tego roku, Olek nie mógł się doczekać, oczywiście poszła by po niego Kornelia, która się już na to zgodziła.
Olek także wymienil łóżko na mocniejsze, aby nie było niespodzianki w nocy. Chodził po domu w samej bieliźnie, aby czuć się swobodnie, uwielbiał to uczucie, robiło się znowu ciepło, więc miał w planach afiszować się ze swoim ciałem, ale nie przechadzać się już, aby nie schudnąć itp. Klasa Baśki była chudsza od klasy Olka, ale i tak była ,,tłusta" mimo że była mniej liczna. Baśka zaprzyjaźniła się Zuzią, która ważyła 125kg i cały czas gadała z Baśką o tyciu, aż czasmi męczyło to Baśkę, Zuza była wysoką rudą niebiesko oką grubaską o dużych piersiach, ale mniejszych od Baśki i Olka. W szkole Baśki nie było prób walki z wagą uczniów i nie zapowiadało się ma to, ostatnimi czasy do Baśki zagadywał Kacper, który był niegdyś przyjacielem Olka, później po kłótni Łukiego i Olka staną po stronie tego pierwszego, On nic nie przytył a schudł jeszcze, ale chodził cały czas nadopudliwy i zestresowany, jednak Baśka nie była nim zainteresowana tym bardziej po rozmowie z Olkiem. Zbliżający sie koniec roku szkolego radował Olka, gdyż oznaczało to, że niedługo będzie mieć urodziny i rzuci szkołę, a rozpcznie prowadzenia swego profilu na poważnie, planował pikantne filmy z Kornelią, objadanie się z nią i Baśką, planował zaprposić też resztę.
Zofia stała się obiektem pożądania w swej pracy, jej współpracownikom strasznie podobał się im jej duży brzuch i duże okrągłe piersi, to samo było u znajomych Olka, który lubili milfy, fantazjowali o tym jak matka ich znajomego najpier ich tuczy, a potem sama siebie. Olek zajadał się ostatnio pizzą z podwójnym serem i peperoni polaną tłustą oliwą, jedząc ją cały się brudził, a Kornelia musiała go myć. 20 maja 2018 tego dnia to Olek miał rozpychać żołondek Korneli, była już przywiązana do krzesła, a przed nią było masę jedzenia, od burgerów po czipsy
- no to teraz chudzinko potuczymy Cię
- o tak, tucz mnie grubasie, chcę być taka spasiona jak Ty! - błagała Kornelia
Olek zaczą swej dziewczynie pakować do ust jedzenie, w moment dostał wzwodu, a jej zrobiło się mokro i staneły jej sutki, z każdym kolejnym burgerem rozbierał swoją dziewczynę, aby miała więcej miejsca na jedzenia, na końcu Olek wlał w nią 2L gainera, po wszystkim chwalił Kornelię za to jaka z niej chciwa świnia. Korneli strasznie podobał się nowy styl życia, nie dość, że podniecało ją tuczenie Olka to jeszcze podniecało ją jej rosnąca waga, nie mogła doczekać się, aż będzie wazyć 150kg prganeła tego niesamowicie, jaj brzuch stawał się co raz większy i masywniejszy, ważyła już przecież, aż
79kg
CZYTASZ
Wielkie Tycie
General FictionUwaga! Zawiera podeksty seksualne, fetysze, jest przeznaczone dla osób dorosłych. Historia jest o Tyciu pewnego chłopaka o imieniu Aleksander i jego znajomych. Mam nadzieję że będzie wam się podobać 🍔🍕