10 bölüm

245 17 1
                                    

Gece bitmiş, sonunda eve döne bilmişti ler. Taehyung eve girdikleri an sessizce odalarına çıkarken Jungkook ta arkasından ona seslenmişti. Ve böylelikle merdivenleri çıkan omega durmuş, ona bakmıştı. "Bir arkadaşımla buluşacağım" Bunu söyledikten sonra evden çıkmıştı. Taehyung'sa tepki vermeden odasına geçmişti.

Jungkook arabanı hızlı sürerek ola bildiğince çabuk varmayı düşünüyordu. Sahile vardığındaysa arabanı durdurmuş, sahile adımlamıştı. Sahilde geldiğinde arkadaşı Lucası görmüştü. "Evleneceğini duydum" Jungkook başını salladı. "Evet, Kim Taehyung'la hemde " Lucas duyduğu isimle gülümsedi. "Okulun en yakışıklı omegasıyla demek. Ama birbirinize hep uzak olmuştunuz okulda. Kim bile bilirdi okulu bitirdikten sonra evleneceğinizi"

Jungkook başını salladı. "Haklısın. Lisanın arkadaşının kardeşiydi. Ve bizden fazla küçüktü. Bu yüzden fazla tanımazdım onu. Hiç böyle olacağımızı düşünmezdim" Lucas aklına gelen şeyle ona baktı. "Şey, o hangi üniversitede okuyordu? " Jungkook ona bakmış " Seninkinde okuyor"demişti. Lucasdan "haa" nidası yükselmişti. "Ara-sıra onu görüyordum. Yani tatilden önce " Jungkook güldü. "Bir kaç güne tatil bitiyor zaten sıkça görürsün " Lucas başını salladı. Sonra sahilde içip sohbet eden insanlara bakmış. Jungkook'a " Hadi biraz içelim " demişti.

"Lisanı unutmalısın bence " Jungkook başını salladı. "Kimle olursam olayım. O hep burda bir köşede olacak. Onun yeri ayrı" diyerek kalbini göstermişti. Lucas endişeli gözlerle baktı. "Eminmisin? Bence siz hep zıt oldunuz birbirinize. Ama iyi geçiniyordunuzda. Bir delta nasıl olur alfa sever? " Jungkook bitmiş bardağına içki doldurub kafasına dikti. "Oluyor bazen. " Lucas başını salladı. "Taehyung harika bir omega. Yani okulumuzdandı. Tanıyoruz. " Jungkook başını salladı. "Harika olabilir. Ama napalım benim olmaz "

Lucas da kendi içkisini içmiş " Ne yaparsam yap hyung. Onu kırma "demişti. Jungkook başını salladı. " Sana söz veriyorum. Yapmam" Lucas gülümsedi. "Artık gidelim mi? Fazla sarhoş olmayalım" Jungkook başını salladı. Son bardağınıda içip ayağa kalkmıştı Lucasla. Lucası eve bıraktıkdan sonra evine gelmişti.

Anahtarı yuvasına geçirip, kapını açtı. Terliklerini giyerek ceketini çıkarmıştı. Çok uykusu vardı ve birazda sarhoştu. Yavaş adımlarla merdivenleri çıktı. Doğruca Taehyung'un olduğu odaya girmişti. Taehyung yatağında uzanmış elindeki telefonla ilgileniyordu. İçeri giren Jungkook'u görmüş telefonunu yatağın üzerine bırakmıştı. "İçtinmi? " Jungkook başını salladı. Sonra ceketini bir tarafa atmış garidoraba yaklaşmıştı. Üzerini çıkarmış onu da yere atmıştı.

Taehyung şaşırmış onu izliyordu. Siyah pijama takımını geçirmişti üzerinde. Yatağa yaklaşmış yorganı açarak yatağa uzanmıştı. Onu izleyen Taehyung'a bakmış " Ne? " diye sormuştu. Taehyung başını sallayarak " Hiç "diyerek telefonunu almıştı eline. Jungkook yan yatarak ona bakmıştı. Taehyung izlendiğini fark ederek ona baktı. " Ne oldu Jungkook? " Jungkook gözlerini kapatıp açmış " Neden herkes seni bu kadar seviyor? " diye sormuştu.

Taehyung ona bakmış bir söz söylememişti. " Güzelsin. Sevimlisin. Zenginsin. İdeal birisin değilmi. İyisin. Herkes seni seviyor. Belkide sana aşık olanlarda var. Ama gerçekten soruyorum. Neden ben, neden beni seviyorsun? " Taehyung gülümsedi." Çünküsü yok. Sevilmeye layıksın. " Jungkook başını salladı. "Hmm, güzel söyledin . Bende Lisaya karşı böyleydim. Ama onu elimden aldılar. Şimdiyse bir şey hiss etmiyorum. Hiç bir duygum kalmadı hiç kimseye karşı"

Taehyung ayağa kalktı. "Çok mantıgsız bir döngünün içindeyiz." Bunu söylemiş balkona çıkmıştı. Jungkook sesindeki titrekliyi anlamış kötü olmuştu. Ayağa kalkmış, hızlıca balkona çıkmıştı. Mermere yaslanıp dışarını seyr eden bedenin bileğinden tutduğu gibi kendine çekmişti kendine nazaran hafif bedeni. Elini beline koymuş onu öpmeye başlamıştı. Taehyung aniden onu öptüğü için heyecanlanmış, afallamıştı. Kendi topladığındaysa Jungkook geri çekilmişti.

Bileğini yeniden kavgarmış onu odaya sokmuştu. Balkonun cam kapısını kapatmış, perdeleri çekmişti. Oda karanlıktı. Bu karanlığı yalnızca yerden uzanan beyaz lampa aydınlatıyordu. Taehyung sessizce yatakta sırt üstü uzanıyordu bu sırada. Yalnızca hızlanan kalp atışları duyulıyordu odada. Jungkook üstündeki siyah tişörtü çıkarmış yere atmıştı. Yatağa yanaşarak yavaşca Taehyung'un üzerine çıktığı an Taehyung kalkmak istedi. Lakin Jungkook izin vermemişti.

"Jungkook, sarhoşsun. Yarın pişman ola bilirsin" Sırıttı Taehyung'un bu sözüne karşılık. "Sarhoş değilim. Çoktan kafam allak bullak oldu. İçmesem bile ben ben değilim ki " Yüzünü onunkine yaklaştırmıştı. Sıcak nefesi Taehyung'un dudaklarına çarptığı an Taehyung nefesini tutmak ihtiyacı duydu. Heran bayıla bilirdi bu yakınlıktan. Jungkook yavaşca pembe dudaklarını öpmeye başlamıştı. Bunu ağır-ağır yapıyor, tadını çıkarıyordu . Kapattığı gözlerini açıp Taehyung'un kapslı gözlerine dikti.

Efsane görünüyordu. Aklı Lisa'ya ihanet ettiği için durmasını söylesede. Kalbi yeni bir keşif yapmıştı ve geri kalsnınıda keşf etmek istiyordu. Jungkook hızlıca Taehyung'un eşofmanını, iç çamaşırıyla birlikte çıkarıp yere fırlattı. Altının tamamen çıplak kalmasıyla Taehyung'un yanakları kızarmıştı. Ama bu karanlılta gizlenr bilirdi. Jungkook parmaklarını baştan aşağı yalamış, bunu yaparkende lampa ışığının üzerine vurduğu bedeni süzmeyi ihmal etmemişti.

Hızlıca pembe deliğe işaret parmağını soktu. Taehyung'un elleriyse çarşafı sıkmış, deltanın yüzüne bakmıştı. Jungkook ikinci parmağını soktu ve hızlıca harekat ettirmeye başladı. Taehyung gözlerini kapatıp elleriyle kumaşı daha fazla sıkmaya başladı. Jungkook çok sessiz ve ciddiydi. Tek kelime bile etmiyordu. Karanlık odadan yalnızca Taehyung'un inleyişleri duyuluyordu.

"Jungkook~ah" Bedeni cayır-cayır yanıyordu Taehyung'un. Bir eliyle kucağında oturduğu deltanın omzundan sıkıca tutundu. Diğerinide deltanın boynuna dolamıştı. Jungkook iki elinide omeganın beline düşürmüş, sıkıca yapışmıştı yumuşak et parçasından. Jungkook aletini omeganın deliğine sokmuş beklemişti. Taehyung sonunda başını deltanın omzundan kaldırarak yavaşca haraket etmeye başladı. İçindeki tatlı yere her vuruşlar yaptığında omega halinden memnun sesler çıkarıyordu.

Jungkook omeganın ipeksi saçlarını okşuyor, dudağından öpüyordu. Taehyung başını geri çekerek deltanın boynundan öpmüştü. Sonrada kulağına yaklaştı. "Jungkook ,benim hakkımda ne düşündüğün umrumda değil. Yalnızca bu gece favori oğlanın olmak istiyorum." Jungkook gülümsedi. Omeganı bir çırpıda yatağa yüz üstü uzatmış, kendisi onu yönlendirmeye başlamıştı.

İçine hızlı atışlar yapmasıyla Taehyung'un gözleri dolmuştu. Biranda fazla sert olmuştu ve fazla canını yakmaya başlamıştı. Öyleki bütün ev Taehyung'un bağırışlarıyla dolmuştu. Jungkook o gece gerçekten zevk almıştı. Taehyung için konuşulamaz bile. Aşık olduğu adamla ilk gecesiydi ve Jungkook onu istediğini görmesi fazlasıyla onu sevindirmişti.

Father // Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin