Taehyung elindeki kitablarla bir hayli yorgun sınıftan çıktı. Üniversite günleri başlamıştı yeniden. Tatilden geldikten sonra arkadaşlarını nasıl özlediğini anlamıştı. Bir omega arkadaşı onu bu gece evine davet etmişti, ancak bedeni ağrıdığından ve midesi bulağından kabul etmemişti. Geçmekte bilmiyordu mide bulantısı, en iyisi eve gidip uyumaktı onun için.
Taehyung ellerini yıkadı. Şimdi tuvaletteydi ve birkaç dakika önce daha beter olmuştu. Son ders iyiki bitmişti. Bu kadar saat katlanması iyi olmuştu. Aynadan kendine bakınca aklına bir şeyler geldi. Ya hamileyse ? Bunu birkaç dakika düşündü. Ola bilirdi. En iyisi bunu öğrenmeye çalışmalıydı. Birdaha baş ağrısıyla tuvaletten den çıktı artık. Ancak kapının önünde duran alfalar onu sıkıştırmıştı. "Merhaba Taehyung " Büyük ve sarışın olan gülümseyerek elini beline sarmaya çalıştı.
Taehyung elini itmiş, gitmek için hamle yapmıştı. Ancak diğerine nazaran biraz kısa olan esmer alfa izin vermemişti. Onu tuvalete sokmuştular. Taehyung sinirle yumruğunu sıktı. "Ne istiyorsunuz be! " Sarışın olan bir hamleyle onu kendine çekti. Elini mavi tutanlardan gezdirdi. "Gittikçe güzelleşiyorsun. Bunu biliyormusun? " Diğeride onlara yaklaştı. "Çabucak yapalım sabrım yok" Esmer güldü. "Bekle kardeşim. Kaçıcak hali yok ya" Taehyung daha da sinirleniyordu. İki elinide alfanın göğsüne dayayıp kendini geri çekmeye çalıştı.
"Bırakın beni salaklar! " Sarışın bağırdı ona. "Sesini alçat ! " Taehyung çırpınmaya başladı. Ancak alfa çok güçlüydü ve onu bırakmak niyeti yoktu. Onu çevirip ellerini arkadan tuttu sıkıca. Esmer olana emir vermiş, pantalonunu indirmesini istemişti. Esmer çırpınan bedene ellerini uzattı. Taehyung'un belini okşayarak ellerini kalçasına götürdü. Sıkarak öne getirmişti. Pantalonun yavaşca aşağı sıyırırken kapı açılmıştı.
"Napıyorsunuz siz burda?! " Sarışın olan sinirlendi. "Kapını kilitlemedin mi , Alex? " Taehyung bu anı kullanıp kaçmaya çalıştı, ama onu tutan alfa izin vermedi . "Bırakın onu. Utanmıyormusunuz siz? " Sarışın daha da sinirlendi. "Alex bu aptalın hakkını ver " Alex kapıda kı adamın üzerine yürüdü. Ancak adam onu bir hamleyle yere sermişti. Sarışın olan bunu gördüğü an tedirgin oldu. Taehyung'u bırakıp onun üzerine koştu. Adam ona yımruk atmak isteyen alfanın bileyini tutmuş, kendine çekip ona bir yumruk çakmıştı.
Ancak sarışın pes etmek istemiyordu. Yeniden ona hamle yaptığında bu sefer Taehyung arkadan adama sırt çantasıyla vurmuş, sonra yere düşen adama tekme atmışdı. Sonra kendisini tutamayıb Taehyung onu zorlada olsa kaldırarak duvara vurmuştu. Yere acıyla yığılan sarışın aldırmadan adam Taehyung 'a yaklaştı. "O helal sana. Iyımısın? " Taehyung ona çevrildi. Yerdeki sırt çantasını almış, koluna takarak. "Teşekkür ederim " demişti. Adam gülümsedi. "Dikkatli olmalısın. Bu aptallardan uzak gez "
Taehyung bir daha teşekkür edip, iyi olduğunu belirtti. Daha sonra adamı orda bırakmış, koşarak gitmişti. Adam O gittikten sonra gülümsemiş tuvalletden çıkmıştı. Taehyung sonunda eve gelmişti. Çantasını salona bırakıp, koşarak odasına çıktı. Yatağına uzanıp telefonuyla ilgilenmeye başlamıştı. Bir kaç dakika sonra kilit sesi duyulmuştu. Ve kapı açılıb-kapanmıştı. Taehyung ondan başka anahtarın Jungkook da olduğunu bildiğinden uzandığı yerden hiç kımıldamadı.
Yarım saat daha Taehyung o halde uzandı. Ancak kalkmaya karar verdi. Yorgun adımlarla aşağı indi. Jungkook salonda oturmuş, telefonuyla ilgileniyordu. Gelişini fark etmiş, ona bakmıştı. Taehyung bir şey demeden mutfağa geçmiş, kendine çay hazırlamaya başlamıştı. Ancak başı çok fena ağrıyordu. Geri salona geçip, odasına çıkmak istedi ancak Jungkook'un ona yaklaşmasıyla durdu. "Neden solgun görünüyorsun? İyimisin? "
Taehyung başını salladı bir şey yok diye. Gitmek için merdivenlere yöneldi ve yavaşca merdivenleri çıktı. Jungkook o gittiktrn sonra birkaç dakika yerinde durdu. Omegadan yayılan garip kokunun ne olduğunu bulmaya çalışıyordu. Sanki... Sanki. Çabucak onun peşinden gitti. Odasına girdiğinde Taehyung uzanıyordu. Jungkook'u görüp dikeldi. Jungkook çabucak yanına yaklaşmış, yatağa oturmuştu." Taehyung" Omega sessizce onu dinlemeye başladı.
Jungkook biraz ona yaklaştı. "Hamilemisin? " Taehyung duyduğu kelimeyle önce bir durdu. Sonra geri yaslanmıştı. "Bilmiyorum" Jungkook şaşırdı. "Nasıl? Ben hiss ediyorum. Bir.. Bir bebek hiss ediyorum. Kokun değişmiş " Taehyung bu sefer şaşırdı. Jungkook bu kadar dikkatlimiydi ki? Gülümsemek isterken Jungkook ayağa fırladı." Bekle beni, ben test alıp gelirim. Yorgunsan, yada bekle utanırım. Sen kendin alsan seni götürsem? Ama yook ağrın var"
Taehyung onun bu haline gülümsedi. Ancak sonra Jungkook birden ciddileşmişti. Aralarındakı ilişkini hatırlamıştı. O uçuruma yakın ilişkini. Sadece ilk defa baba olacaktı ve gerçekten çok heyecanlıydı. Taehyung bunu fark etmişti. "Hayır ben eve gelirken aldım. Gerek yok" Jungkook başını salladı tamam diye. "İstediğin başka bir şey varsa alayım? " Taehyung gözlerini kısdı. Ve düşünmeye başladı. Aklına ilk gelen evdeki aburcuburun bitmiş olmasıydı. Jungkook'a söyledi . Jungkook "Hemen gelirim " diyerek evden çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father // Taekook
FantasyOmeganın göz yaşları bir bir dökülürken, yalın ayak koştuğu çıkmaz sokak ona sonsuzluğa ulaşacakmış gibi göründü. Çaresiz, yalnızdı ve bir okadarda korkuyordu. Ama mecburdu çoçuğunu kurtarmak için koşmalıydı.