5

489 32 12
                                    

נ.מ: לוקה

החלל השחור והאווירה האפלה היו יפיפים כל כך וגרמו לי במהירות לאבד את נועם אבל הייתי מהופנט מהמקום והמוזיקה החזקה שנשמע באוזני גרמה לי לכאב ראש מוכר, הלכתי על הבר וכמעט נפלתי על השולחן הגבוה שמאחוריו עמד הברמן, משהו פה גורם לי להרגיש מסוחרר ואני עוד לא בטוח עם אני אוהב את זה, זה לא סם, אני בטוח, הראש שלי נקי ועוד לא שתיתי כלום אבל האווירה הזאת בהחלט גורמת להכל להראות מוזר יותר, אחד מהברמנים ניגש אלי, הוא גבוה יחסית עם קעקועים רבים על גופו..... הוא חתיך אבל לפני שאחד מאיתנו מוציא מילה מהפה הוא מסתכל מאחורי ולוקח צעד אחורה, הוא מסתכל עלי שוב לשניה, בוחן אותי במהירות ולבסוף מסתובב, אני לא אומר מילה ורק מסתובב, אני לא בטוח אם אני עושה את זה בשביל לחפש את נועם הוא בשביל לראות מה מאחורי גרם ליברמן ללכת כל כך בלחץ,ברגע שאני בוחן מעט את כל מה שקורה מאחורי אני מבחין בגבר גבוה יושב על אחת הספות, עיניו נתפסות מיד, הוא נראה בגילי פחות או יותר, אולי קצת גדול יותר, עצמות הלחיים שלו גבוהות ופניו מסורתתות, עינו מלוכסנות מעט ושחורות לגמרי, יש בו משהו מוכר מאוד אבל אני לא נותן לזה להדאיג אותי, אני נושם עמוק, הוא סקסי בטירוף, הוא מחייך עלי, להפתעתי זה חיוך חם ונעים, לא כזה שמרמז על משהו מיני, אני מתעצבן מעט, הוא לא נראה כמו אחד של זוגיות ארוכה אבל המבטים שלו כאלה, זה מרגיז כל כך אבל אני בכל זאת קם והולך עליו, הוא לא מוריד ממני את עיניו ולבסוף אני עומד מולו, אני נושם עמוק ומתקופף, מניח את ידי ליד ראשו ונשען על הספה שמאחוריו ''היי! אתה רוצה להזדיין?!" אני צועק בגלל המוזיקה הרועשת ובכל זאת בקושי שומע את עצמי אבל נראה שהוא שומע אותי, הוא מחייך חיוך מוזר ונעים, לעזאזל הוא מעצבן כל כך ''אוקיי''

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_&-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

אז בואו נעשה ככה, ברגע שהפרק מגיע ל12 הצבעות ו6 תגובות אני מוציא לכם פרק חדש (:

ערב טוב 💕

My beautiful trap Where stories live. Discover now