27

344 26 9
                                    

נ.מ: לוקה

את הלילה של אתמול בליתי מול המחשב אחרי שהתחמקתי מזרעותיו של ג'ק שפיתח אובססיבי מוזרה לחבק אותי בלילה כאילו היינו מהזוגות המתוקים האלה שיעשו משהו כזה, למען האמת זה רק גרן לי לרצות להקיא אבל שוב- פחדתי מידי בשביל להגיד משהו בכלל אז שתקתי ועכשיו שאנחנו יושבים אחד מול השני והוא בוחן עותי בעיניו אני מרגיש את מבטו השיפוטי ''השמנת, אתה באמת רוצה עוד?'' הוא אומר ברגע שאני מושיט את ידי לקחת עוד פנקיק אז אני מרים עליו את ראשי ומביא לו חיוך עקום ומזלזל ''למה? אתה לא תרצה לזיין אותי אם אני אוכל עוד? תענה מהר כי אני כבר עכשיו לא יכול לעצור את ההתרגשות'' אני ממשיך לחייך, למען האמת דבריו לא חדרו הרבה, עם נסתכל על האנשים שהוא יצא איתם או שכב איתם בעבר הם בהחלט היו רזים יותר ממני, גוף צנום וארוך ולשלא תבינו לא נכון, לא הייתי שמן, ממש לא אבל בהחלט היה לי יותר מה לתפוס לכן גם אם הייתי מנסה לקחת את דבריו ברצינות זה לא היה עובד בעיקר בגלל העובדה שגם לי היו כמה הערות על גופו אבל אפילו אני לא ירדתי למקומות כאלה למרות שנראה שהוא יביא אותי לשם בכוח כי אומנם אותי זה לא היה יכול להעליב, לא כאשר אני יודע שאני נראה כמו פאקינג יצירת אומנות אבל אחרים כן ואם הייתי אומר נכון גם ג'ק חסר ביטחון לגבי המראה שלו אז הוא מוציא את זה עלי, זה פתטי לגמרי ''אז אני מצטער לאכזב אותך יקירי אבל אם זה יקרה אני פשוט מאוד אנעל אותך בחדר עד שתרד למשקל שאני רוצה זה מובן אהוב?" דברנו מרתיעים אותי אבל אני לא מראה את זה ושולח את ידי לקחת עוד פנקיק למרות שכבר הייתי מלא הוא גיחך מאט כאשר ראה אותי מכניס עוד חתיכה מהפנקיק ''אם כבר מדברים איך הפצעים שלך? אני רוצה לזיין אותך ונמאס לי לחקות'' הוא אומר ואני מגלגל עיניים עדיין לא יודע עם זה המצב רוח הנחמד שלו או הדוחה למרות שגם ככה אני שונא את שניהם אז במקום לענות אני רק קם מהכיסא ומתחיל לעלות למעלה ''אם אתה כל כך רוצה חור לך לאחד הזונות שהיו לך לפני, לא אכפת לי''

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_&-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

אני מעלה את הפרק הבא ברגע שההיו 9 תגובות

יום טוב 💕

My beautiful trap Where stories live. Discover now